pit Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Potrzebuję opinii o Metzeler Sportec M5 Interact w sportowym litrowym motocyklu.Do tej pory jeździłem na Pirelkach DRC mega trzymanie w głębokim złożeniu super opony.Uznałem jednak że mnie już na nie nie stać bo choć agresywnie to jeżdżę mało.Metzeler to 60% ceny Pirelli doty 16 i 17 nowszych nie będzie bo zastąpiła ją M7RR. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Miałem w SC33, bardzo dobre wrażenia dobrze trzymała, z minusów to trochę czasu potrzebowała aby się rozgrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Bralbym M3 lepsiejsze wrazenia ! :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Sporo ludzi na forum fireblade'a narzeka na M3, piszą że S20-ki dużo lepsze. Tak samo na grupie fejsowej ludzie polecają S20/S21 i nowe Avony 3D Ultra. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Limo eksperymentowałeś z ciśnieniem żeby poprawić czas rozgrzewania?A jak na mokrym? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Nie, nie miałem żadnej z tych opon, relacjonuję tylko to co wyczytałem. Z ciśnieniem to myślę że można spokojnie zejść o 0.2 bara względem standardowego, żeba opona trochę lepiej trzymała i szybciej się rozgrzewała tak jak piszesz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Ah sorry to WSR miał M5 Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Limo, S 20 to juz zupelnie inna Liga:crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Bo temat jest o M5, M3 nie była zła, ale odniosłem wrażenie że to jednak do bardziej turystycznej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 14 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 (edytowane) W testach Pirelli Diablo Rosso Corsa przewyższała M5 ale to właściwie póltorówka rant i środek slick.M5 w testach to taki mocny średniak.Zależy mi na "Personal feeling" z forum. ;-) Edytowane 14 Czerwca 2018 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Średniaki mają to do siebie, że szybciej się rozgrzewają i trzymaja podobny poziom w trakcji w szerssym zakresie temperatur ale też wcześniej się poddaja a ich maksymalny poziom trakcji jest nieco niższy od opon typu m7rr i diablo rosso corsa.Nie mam doświadczenia z m5 . Podobna opona z jaką miałem kontakt to moze bt016 ...Spoko jest to ze przy tych oponach nie musisz o nich pamiętać ... tzn myśleć o ich dogrzaniu zanim odwiniesz i nie przejmujesz się specjalnie zmianami przyczepnosci nawierzchni bo ich pułap jest na tyle niski że nie przejaskrawia tych różnic jak to bywa na niedogrzanych diablo rosso corsach. Te jednak dają mi więcej czucia i komunikują dobrze co się z nimi dzieje a dodaktowy poziom trakcji jest mile widziany. Wybór jednak zależy od tego jakim type kierowcy jesteś lub w której sytuacji lepiej się odnajdziesz. Jeździsz świadomym stopnia dogrzania swoich opon czy wolisz się tym nie przejmować. Na normalnej drodze do maksymalnego poziomu trakcji i tak rzadko się dochodzi więc moim zdaniem jest to wyłącznie różnica tych właśnie preferencji. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Roznice miedzy Metzelerem a Pirelli zaczynaja sie nie na suchym a na mokrym. NA suchym kazdy daje rade. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.