Skocz do zawartości

Metzeler M5 do Firebalde opinie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję opinii o Metzeler Sportec M5 Interact w sportowym litrowym motocyklu.

Do tej pory jeździłem na Pirelkach DRC mega trzymanie w głębokim złożeniu super opony.

Uznałem jednak że mnie już na nie nie stać bo choć agresywnie to jeżdżę mało.

Metzeler to 60% ceny Pirelli doty 16 i 17 nowszych nie będzie bo zastąpiła ją M7RR.

 

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie miałem żadnej z tych opon, relacjonuję tylko to co wyczytałem. Z ciśnieniem to myślę że można spokojnie zejść o 0.2 bara względem standardowego, żeba opona trochę lepiej trzymała i szybciej się rozgrzewała tak jak piszesz.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W testach Pirelli Diablo Rosso Corsa przewyższała M5 ale to właściwie póltorówka rant i środek slick.

M5 w testach to taki mocny średniak.

Zależy mi na "Personal feeling" z forum. ;-)

Edytowane przez pit

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średniaki mają to do siebie, że szybciej się rozgrzewają i trzymaja podobny poziom w trakcji w szerssym zakresie temperatur ale też wcześniej się poddaja a ich maksymalny poziom trakcji jest nieco niższy od opon typu m7rr i diablo rosso corsa.

Nie mam doświadczenia z m5 . Podobna opona z jaką miałem kontakt to moze bt016 ...

Spoko jest to ze przy tych oponach nie musisz o nich pamiętać ... tzn myśleć o ich dogrzaniu zanim odwiniesz i nie przejmujesz się specjalnie zmianami przyczepnosci nawierzchni bo ich pułap jest na tyle niski że nie przejaskrawia tych różnic jak to bywa na niedogrzanych diablo rosso corsach. Te jednak dają mi więcej czucia i komunikują dobrze co się z nimi dzieje a dodaktowy poziom trakcji jest mile widziany.

Wybór jednak zależy od tego jakim type kierowcy jesteś lub w której sytuacji lepiej się odnajdziesz. Jeździsz świadomym stopnia dogrzania swoich opon czy wolisz się tym nie przejmować. Na normalnej drodze do maksymalnego poziomu trakcji i tak rzadko się dochodzi więc moim zdaniem jest to wyłącznie różnica tych właśnie preferencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznice miedzy Metzelerem a Pirelli zaczynaja sie nie na suchym a na mokrym.

 

NA suchym kazdy daje rade.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...