Skocz do zawartości

VFR 800 nie pali na 2 cylindry.


Pavlak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Pomóżcie gdyż już rozkładam ręce przy tym motocyklu. Przez ten problem praktycznie nie przejeździłem od zeszłego roku nawet 1 km. Problem z moją Hondą VFR 800 FI z 2001r na wtrysku i sondach.

 

Silnik nie chce pracować na przednie cylindry. Tylne pracują bez zarzutu.

Strzela do wydechu, jak i do góry (air boxa).

 

- Luzy zaworowe - sprawdzone, są w normie. Wiadomo jak luzy to i po 10-kroć ustawienie rozrządu...cechy na wałkach.

- Świece nowe, cewki sprawdzone, zamienione przednie z tylnymi i brak poprawy.

- Wtryskiwacze zmieniane przednie z tylnymi w celu wyeliminowania możliwości że te przednie leją.

- Synchro podciśnień. Sprawdzona cała elektryka.

- Sprawdzona kompresja na wszystkich 4 cylindach i jest w ok.12,5-13 bar

- Iskra jest, paliwo dochodzi. Świece niestety czarne, okopcone, z wydechu śmierdzi benzyną

- Pompa paliwa sprawdzona, jej wydajność jest min.2-krotnie wyższa niż minimum wymagane w serwisówce.

 

Najgorsze że nie wiem co ją "boli" gdyż nie mruga kontrolka FI ze wtrysku która oznaczałaby jakiś błąd więc już sam nie wiem.

Silnik tylko pracuje na 2 tylnych cylindrach, podczas pracy gdy odłączę którąkolwiek cewkę od tylnych cylindrów silnik zwalnia/słabnie, z kolei z przednich cylindrów mogę odpiąć obie cewki a mimo tego brak różnicy w pracy silnika. Podczas próby odpalenia na samych przednich, mega strzały jak z armaty z wydechu i do filtra powietrza (wrzucam link do filmiku).

 

Jedynie do głowy przychodzi mi regulator ciśnienia paliwa na szynie wtryskowej lub niesprawne ECU ale czy to by było powodem, chyba wcale by nie palił ? Przestawiony zapłon na przednich cylindrach, ale jak skoro tym wszystkim steruje komputer centralny.

 

Pomóżcie już bo ręce opadają, zaczynam wpadać w depresję przez ten motocykl :/

 

- tutaj podczas próby odpalenia na samym przodzie, tylne cylindry zostały odłączone.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to rozrządem bym się zainteresował. Nie wiem jak to wygląda w VFR ale na moje oko to przód nie jest na swoim miejscu.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo wał na suw pracy obraca się dwa razy, wziąłeś to pod uwagę?

:banghead: :banghead: :banghead: na śmierć nie pomyślałem o tym że może być wał o jedno 360st źle ustawiony względęm wałków rozrządu! Lecę na garaż sprawdzić :biggrin: Napiszę jaki efekt.

 

OK temat rozwiązany. Faktycznie źle był ustawiony rozrząd, wał należało obrócić o 360st i ponownie ustawić cechy :cool: Szkolny błąd że aż wstyd :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Dzięki wielki za pomoc, w końcu wyjadę na drogi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...