Lucas1996321 Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Witam. Chciałbym sie zapytać was co by było lepsze jako drugie moto (jeżdżę na kx85).Skoro 2t ma tzw.doyebanie (i ogólnie większą moc od 4t przy mniejszej poj.) to 4t nie bedzie lepszym wyborem dla mnie na drugie moto ? Dlatego skoro 125 2t 250 4t mają po tyle samo koni to nie znaczy ze jezdzi sie na nich podobnie ? Rozmyślam też nad kupne 4t z powodu napraw . 100 mth do naprawy w przypadku 250 a u 125 co 50 mth. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 2T i 4T to dwie rozne specyfikacje.125 2t i 250 4t - nawet jesli maja tyle samo kucy - nie znaczy, ze jezdza podobnie.. ( patrz wyrzej..)Ilosc KM to jeszcze nie wszystko.Oba oddaja inaczej swoja moc. Zwykle 4T lagodniejsze, a 2T dziala 0/1 czyli odkrecasz manete - rwie lapy, odpuszczasz - staje w miejscu. Najlepiej zobrazowac to organoleptycznie, czyli przejedz sie tym i tym dla porownania.. Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Rozmyślam też nad kupne 4t z powodu napraw . 100 mth do naprawy w przypadku 250 a u 125 co 50 mth. Ja tylko dodam że remont/serwis 4t jest wielokrotnie droższy niż 2t :) tyle że w 2t droższa jest sama jazda (większe spalanie + koszt oleju) Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Ja tylko dodam że remont/serwis 4t jest wielokrotnie droższy niż 2t :) tyle że w 2t droższa jest sama jazda (większe spalanie + koszt oleju)Wiec, tym samym, chyba nie glupie byloby powiedziec, ze koszta sa podobne..( Chodzi o o sume kwot przeznaczonych na eksploatacje i zuzycie materialu) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przym Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Oba będą ok. Tan jak Natalia napisała najlepiej się przejedź na jednym i drugim i zobacz który Ci bardziej do gustu przypadnie.W 4t koszta będą mniejsze jeżeli kupisz zadbaną sztukę, ale jak dojdzie do grubszego remontu to koszt będzie droższy. Cytuj Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYmEXC 200 -> EXC 300TDM 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natalia Cattiva Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Dokladnie, ale zeby kupic zadbana sztuke, tez trzeba troche posmarowac, wiec kolko sie zamyka :) Cytuj Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Wiec, tym samym, chyba nie glupie byloby powiedziec, ze koszta sa podobne..( Chodzi o o sume kwot przeznaczonych na eksploatacje i zuzycie materialu) No właśnie nie, bo zależy co się będzie sypało :) Jak przyjmiesz wariant taki że kupujesz totalną padakę to remont 4t wywali Cię z kapci... Natomiast w 2t, za bardzo nie ma się co psuć :P ani rozrządu, ani zaworów :D wraz ze wszelkimi konsekwencjami... Z drugiej strony jak kupisz udaną sztukę 4t to bez remontu przelatasz 200h :P zakładając amatorską jazdę a nie pycenie do odcinki na torze... Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.