Skocz do zawartości

komplet naprawczy


jurcys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a po co Ci cylindry?

kupujesz tłoki z pierścieniami i sworzniami. dajesz do fachowca - on wytulejuje i zrobi szlif .od razu daj nowe zawory , aby doszlifował gniazda zaworów i splanował głowice. zrobisz raz dobrze to starczy na kilkadziesiąt tysięcy km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ruskie tłoki zawsze puchną. Obojetne jest czy kupisz je nominalne czy na któryś szlif.

dlatego szlif musi być robiony z tolerancją ok 0.07mm. Jak masz jeszcze dobre cylindry to daj je razem z tymi tłokami które masz do regeneracji, a dobry fachwiec właściwie wykona naprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Słyszałem o tych tłokach z kemotu - ponoć extra.

A moze postaraj się zowalizować troszke te tłoki co masz?

Ale ruskie tłoki to szajs - ja mam juz sporo przechodzone i dałem nowe cylindry przejechałem na nich koło 800 km - nowy olej teraz jest - i dzisiaj jak wjeżdzałem na przełęcz w Srebrnej Górze i to i tak się zgrzał - wryyyy. A w wozie miałem tylko dziecko i dyfer 8.

Ja mam właśnie juz dosyć tego silnika i zbieram na pierwowzór ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wysłać pare meili z zapytaniem o płaskie tłoki do radzieckich maszyn.Skoro do Dniepra się opłaca to do M-72 K-750 i Urala chyba tym bardziej.Raz do Gorzyc wysłałem ale bez odzewu.

 

http://www.centrum-fmg.pl/index.php

 

Tak właściwie to te polskie tłoki do Dniepra to gdzie są produkowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak do AWO komuś się udało to i my może spróbujemy.

 

" Chciałbym także dodać, że chętnie wymienię się doświadczeniami, częściami do AWO. Polecam także eksperta w dziedzinie naprawy głównej wałów korbowych: Wiesław Chwaliński, Kielce tel. (0-41) 368 10 20. A tak na marginesie dodam, może nieskromnie, że to dzięki mnie w Gorzycach można kupować tłoki do AWO, dzięki temu, że wytrwale przez półtora roku prowadziłem korespondencję i rozmowy telefoniczne z PZL. Ze strony PZL chciałbym podziękować za duże zaangażowanie w sprawę istotną dla wszystkich AWO-cyklistów panom: inż. Kokoszy i Z-cy Dyrektora d/s Technicznych, którego nazwiska nie pamiętam. Pozdrawiam Jacek 0-601 32 23 98 [email protected] "

 

POLSKIE TŁOKI DO RUSKICH MASZYN!!!!!! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co Panowie - nawet nie macie pojęcia jak bym chciał zeby kwestia tłoków rozwiązywała problemu tych sprzętów - kurde nawet ze złota bym kupił wiedząc ze mogę wtedy jechac z rodziną spokojnie w Alpy.

 

Pozdro

Zresztą pewnie byśmy wtedy zrobili sami taką odlewnię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OD: ALMOT, Gniewkówiec

DO: Pan Jerzy

DATA: 23.09.2004

L. dz. HK/187/09/04

 

Szanowny Panie!

 

Dziękujemy za zainteresowanie naszymi ryobami.

 

Rzeczywiście, nasza firma jest producentem tłoków do Dniepra. Niestety, tymczasem jeszcze nie produkujemy tłoków Ural.

 

Z poważaniem,

 

Właściciel

Tadeusz Sibora

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam

 

Nie ma możliwości produkcji takich tłoków u nas.

 

Mariusz Zielinski

RMT Motors

 

a taką z ALMOTU i następna z ŁODZI

Prawdę mówiąc czuję się trochę osamotniony w walce o polskie tłoki .Przydały by się informacje od ludzi sprzedających części ile rocznie sprzedają tłoków taka informacja byłaby pomocna przy namawianiu do zaczęcia produkcji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...