jurcys Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 Witam .Pszukuje kompletu naprawczego czyli cylindry, tłoki, pierścienie ze sprawdzonego żródła. Proszę o jakieś namiary. Już raz jakieś ukraińskie tłoki kupiłem i moto dalej stoi. Dlatego teraz chciałbym kupić orginalne radzieckie do mojego urala. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 18 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2004 a po co Ci cylindry?kupujesz tłoki z pierścieniami i sworzniami. dajesz do fachowca - on wytulejuje i zrobi szlif .od razu daj nowe zawory , aby doszlifował gniazda zaworów i splanował głowice. zrobisz raz dobrze to starczy na kilkadziesiąt tysięcy km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurcys Opublikowano 18 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2004 tłoki kupiłem na drugi szlif ale one są gówniane i strasznie puchną. Teraz chcę kupić nowy orginalny komplet Głowicę jedną mam nówkę a druga po remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 ruskie tłoki zawsze puchną. Obojetne jest czy kupisz je nominalne czy na któryś szlif.dlatego szlif musi być robiony z tolerancją ok 0.07mm. Jak masz jeszcze dobre cylindry to daj je razem z tymi tłokami które masz do regeneracji, a dobry fachwiec właściwie wykona naprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurcys Opublikowano 19 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 tłoki były gotowane w oleju i robiony ponowny szlif.Pasowwane lużno i dalej to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Czewww.kemot.plmają polskie tłoki do Urala na pierwszy szlifnara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny płaszcz Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Hej Słyszałem o tych tłokach z kemotu - ponoć extra.A moze postaraj się zowalizować troszke te tłoki co masz?Ale ruskie tłoki to szajs - ja mam juz sporo przechodzone i dałem nowe cylindry przejechałem na nich koło 800 km - nowy olej teraz jest - i dzisiaj jak wjeżdzałem na przełęcz w Srebrnej Górze i to i tak się zgrzał - wryyyy. A w wozie miałem tylko dziecko i dyfer 8.Ja mam właśnie juz dosyć tego silnika i zbieram na pierwowzór ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 Na razie polskie tłoki są tylko do Dnieprów. Do Urali nie spotkałem się.W Kemocie z resztą także nie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurcys Opublikowano 20 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 może wysłać pare meili z zapytaniem o płaskie tłoki do radzieckich maszyn.Skoro do Dniepra się opłaca to do M-72 K-750 i Urala chyba tym bardziej.Raz do Gorzyc wysłałem ale bez odzewu. http://www.centrum-fmg.pl/index.php Tak właściwie to te polskie tłoki do Dniepra to gdzie są produkowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Także się pytałem ale nie chcieli zdradzić.Ale prawdopodobnie właśnie w Gorzycach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurcys Opublikowano 21 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 jak do AWO komuś się udało to i my może spróbujemy. " Chciałbym także dodać, że chętnie wymienię się doświadczeniami, częściami do AWO. Polecam także eksperta w dziedzinie naprawy głównej wałów korbowych: Wiesław Chwaliński, Kielce tel. (0-41) 368 10 20. A tak na marginesie dodam, może nieskromnie, że to dzięki mnie w Gorzycach można kupować tłoki do AWO, dzięki temu, że wytrwale przez półtora roku prowadziłem korespondencję i rozmowy telefoniczne z PZL. Ze strony PZL chciałbym podziękować za duże zaangażowanie w sprawę istotną dla wszystkich AWO-cyklistów panom: inż. Kokoszy i Z-cy Dyrektora d/s Technicznych, którego nazwiska nie pamiętam. Pozdrawiam Jacek 0-601 32 23 98 [email protected] " POLSKIE TŁOKI DO RUSKICH MASZYN!!!!!! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny płaszcz Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Wiecie co Panowie - nawet nie macie pojęcia jak bym chciał zeby kwestia tłoków rozwiązywała problemu tych sprzętów - kurde nawet ze złota bym kupił wiedząc ze mogę wtedy jechac z rodziną spokojnie w Alpy. PozdroZresztą pewnie byśmy wtedy zrobili sami taką odlewnię :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 22 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 Tłoki do któregoś z rusów produkuje firma ALMOT (bodajże z Olsztyna ale nie dam głowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurcys Opublikowano 22 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2004 " Przykro mi ale nie przyjmujemy niskoseryjnych zleceń Pozdrawiam K. DROZD" Taką odpowiedź dostałem z Gorzyc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurcys Opublikowano 23 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 OD: ALMOT, GniewkówiecDO: Pan JerzyDATA: 23.09.2004L. dz. HK/187/09/04 Szanowny Panie! Dziękujemy za zainteresowanie naszymi ryobami. Rzeczywiście, nasza firma jest producentem tłoków do Dniepra. Niestety, tymczasem jeszcze nie produkujemy tłoków Ural. Z poważaniem, WłaścicielTadeusz Sibora----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Witam Nie ma możliwości produkcji takich tłoków u nas. Mariusz ZielinskiRMT Motors a taką z ALMOTU i następna z ŁODZIPrawdę mówiąc czuję się trochę osamotniony w walce o polskie tłoki .Przydały by się informacje od ludzi sprzedających części ile rocznie sprzedają tłoków taka informacja byłaby pomocna przy namawianiu do zaczęcia produkcji :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.