norbi_ Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Nadal moj simek nie chodzi jak nalezy. Objawy:Przerywa na niższych obrotach i jakby w ogóle nie ma mocy. Ruszanie z miejsca odbywa sie na wyjącym silniku ;) . Odpalanie ze startera..... a co to jest :?: :eek2: ....przeciez ja za min biegam więcej niż jeżdże, odpala tylko jak się porzadnie bujne ale ile mozna :evil2:. Reasumując, motor nie ma niskich obrotów lub jak kto woli na nich nie pracuje. Wnioskuje że dostaje za mało paliwa....czemu? :Odpalanie na poych odbywa się tak że odkręcam manetke na maxa i wkońcu odburzy. odpalanie z kopa, czasami się uda :mrgreen: ...ale gaz wcisniety do oporu. Ostatnio zamieniliśmy gaźnik kumpla i własnie odpalał z gazem do oporu al etez nie było dobrze. i tak sobi epomyślałem że skoro ma na jego tez za mało benzy to może być przyczyną to że ma zajechane uszczelniacze na wale :?: :?: :?: Czy jeżeli olej ze skrzyni będzie walił benza to to będzie to :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszcz Opublikowano 16 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2004 Mozliwe ze to uszczelniacze... mialem podobny problem i u mnie nalozylo sie na siebbie wiele rzeczy miedzy innymi uszczelniacz w skrzyni biegow... ssalo sobie olej ze skrzynki.. zobacz moze u cibei bedzie podobnie .... zatkaj palcem otwor na swiece w glowicy i niech ci ktos zakreci silnikiem mocno... jak cie obryzga na czarno to znaczyz ze masz simmerning w skrzynce do zmiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baldman Opublikowano 17 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2004 Sprawdziłbym dyszę wolnych obrotów w gaźniku. Jeżeli jest zapchana, to może być przyczyną objawów o jakich piszesz. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz2005 Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Witammoże masz zapchany kranik i wacha nieleci przez co niema mocy i sprzet muli.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 Po 1 moze byc gaznik wyjoc rozkrecic do zera i sam korpus wygatowac w czystej wodzie jakies 10 minut sam robilem swietny skutek .Platyny sprawdz twardosc sprezyny, za mieka nie wejdzie na obroty ,obfite dymienie .Zobacz kable i loty na cewkah ,gasnie na wolnyh .Kabel wysokiego nap. ? W jakim stanie . Po wszystkih zabieg okazalo sie ze kopka jest do bani :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 Jak mowisz ze nie ma mocy, zdejmij głowice i cylinder i zobacz czy nie pekl pierscien. Zobacz tez simmeringi ale watpie zeby to ktorys z nich, dla pewnosci wymien oba. Gaznik przeczysc tak dla pewnosci Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek_1234 Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 i co już jest dobrze???????????jeśli nie to sprawć klin na wale,niemyśl ze sobie jaja robie, ale miałem te same objawy co ty i to był klin na wale ze strony ,magneta. :lapagora: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2005 Na moje to cos z zaplonem jest nie tak... albo zbyt wczesny lub za pozny. Ale moge sie mylic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikusss Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 a mi motorynka nie palila z kopki tylko na pych, nie miala wolnych - znaczy miala moment ale zchodzila z nich szybko, i nie miala sily - ciagle palilem ja z pycha :| wtedy gdy skonczyl sie cylinder - bylo jakies 7atm :D na dwojce nie ciagnela, skonczylo sie calkiem gdy rozlecialo sie zabezpieczenie sworznia rozwalajac pierscienie - jezdzila tak :P ale gdy wysunal sie sworzen to tlok wybijalem majzlem i mlotkiem - musialem uwazac na moj nowy wal :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmon_xx Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Jak mialem Sima to mialem podobny problem i bynajmniej u mnie okazalo sie ze cewka pod magnetem dawala zwarcie i dla tego na niskich obrotach przerywal jakby ktos co chwilke wylanczal i wlanczal zaplon. druga przyczyna moze byc zle nastawiony zaplon lub przerywacz jest do wymiany (polecam wykrecenie i wyszlifowanie, taniej wychodzi). Jezeli natomiast silnik chodzi rownomiernie ale dalej gasnie i regulacja ani przeczyszczenie nie dalo efektu moze to byc zapchany filtr powietrza czy tez dostawanie sie tzw lewego powietrza. Mozesz jeszcze sprawdzic kompresje bo to tez ma wplyw (sprawdz uszczelki). Simson jest dobry do czasu gdy jest na chodzie bo jak juz cos sie sypnie to nie wiadomo co. Ciekawostka poza tematem.... Slyszalem i nawet sie przekonalem ze prawidlowe uszczelnienie wydechu najlepiej orginalnego daje wieksza moc Sima. Po calkowitym odkreceniu rury mozna odczuc spadek mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmon_xx Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Mało ważna poprawka! fałszywego powietrza. Raził mnie ten błąd ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Simson jest dobry do czasu gdy jest na chodzie bo jak juz cos sie sypnie to nie wiadomo co. Cóż za fachowe stwierdzenie.. :lol: Można tak powiedzieć o każdym sprzęcie... Slyszalem i nawet sie przekonalem ze prawidlowe uszczelnienie wydechu najlepiej orginalnego daje wieksza moc Sima. Po calkowitym odkreceniu rury mozna odczuc spadek mocy.Muszę to sprawdzić, bo mam nieco nieszczelności na łączeniach cylinder-kolanko i kolanko-tłumik, może to dlatego nie ma prawie mocy w średnich obrotach przy ruszaniu? Dodam, że musze ruszać z bardzo wysokich obrotów... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2005 Jesli mozna uznać że simek ma bardzo wysokie obroty :buttrock: Szczelność wydechu jest bardzo ważna. Wsadź poprostu większa miedzianą uszczelkę i mocno dokręć! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2005 Więc sprawdziłem, połowicznie wynika to z nieszczelności, ale równierz z braku wprawy w jeździe ;) Jeszcze dużo przede mną do osiągnięcia wprawy. Jak się już ruszy to każdy umie dalej jechać, najtrudniej jest opanować powolną jazdę i delikatnwe ruszanie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2005 Nie chce pisac nowego tematu wiec moj problem tutaj wrzuce: Mam simsona skutera z zaplonem 12 V na przerywaczu. Problem jest taki ze od tego zaplonu sa 4 kable i nie wiem jak je podlaczyc do kostki. Czy tu ktos na forum sie znajdzie co mi powie jak te kable podlaczyc?? Wystarczy zeby ten gosciu mial tez skuterka i zobaczyl jak ma kable podlaczone od zaplonu do kostki. Tylko to mi jest potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.