panmartens Opublikowano 19 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 (edytowane) Witam, zakupiłem niedawno motocykl suzuki bandit 600. W trakcie zimy przygotowuję go do sezonu. Mam pewien problem w wyciekiem oleju, zauważyłem, że miska olejowa jest cała w oleju, ale tylko z lewej strony. Po dokładniejszej obserwacji, zauważyłem, że czujnik biegu jałowego jest zasilikonowany i również wygląda na zawalony olejem... Poszperałem trochę w internecie i widziałem filmy, w których ludzie przerabiają ten czujnik tak by pokazywał kolejne biegi i również tam uszczelniali swoje przeróbki silikonem. Mam zamiar wymienić czujnik, lecz mam kilka pytać dotyczących tego, a ponieważ nie natknąłem się na żadne informacje piszę tutaj. Nie do końca jestem pewien jak działa taki czujnik, skoro jest cały w oleju, to wnioskuję, że reaguje na ciśnienie cieczy (jeżeli to nieprawda proszę mnie poprawić, być może przyczyna zalania jest inna). Tu moje kolejne pytanie, czy jeżeli odkręcę ten czujnik to, wyleje się olej Powinienem najpierw spuścić cały olej? Ostatnie trochę śmieszne pytanie, ale wolę zapytać niż potem płacić za niewiedzę, czujnik jest schowany pod pokrywą zębatki, załączam zdjęcie znalezione w internecie, jak to mniej więcej wygląda, nie dokońca wiem w jaki sposów odłączyć te kable wchodzące pod pokrywę, wystarczy je wyjąć? Z góry dziękuję za odpowiedzi! Zdjęcie pokrywy : https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj278na-OTYAhXNKVAKHZc7CioQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fimged.pl%2Fsilnik-suzuki-gsf-600-bandit-gsx-f-600-jajko-02rbd-14572352.html&psig=AOvVaw1VqgLjlBShqrT02nwtG1vF&ust=1516482760106344 Edytowane 19 Stycznia 2018 przez panmartens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Zacznij od ściągnięcia serwisówki, tam będzie opisane jak zdjąć dekiel żeby nic nie uszkodzić. Czujnik pływa w oleju (stąd pocenie) więc trzeba go najpierw spuścić. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evon Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Zacznijmy od tego: która to generacja Bandita? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panmartens Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 (2000-2004), dziękuję za odpowiedź o czujniku oleju! Postaram się przestudiować serwisówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Ale chodziło o czujnik luzu a nie oleju :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panmartens Opublikowano 25 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Bardzo przepraszam, miałem na myśli czujnik luzu, a napisałem oleju, dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 26 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2018 Skoro jest silikon to mam obawy że masz uszkodzony gwint mocowania czujnika, a nie tylko sam czujnik. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.