Dawidziorek Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Witam. Mam problem z tylną osią. Otóż po ustawieniu luzu łancucha i dokrecenia nakretki koło nie zostaje wystarczajaco mocno unieruchomione. Pomimo dokrecania kola z siłą duzo większą niż trzeba mozna go bez wysiłku cofac napinaczami. Boje sie ze przy mocniejszym hamowaniu tyłem kolo się cofnie lub przy przyspieszaniu podejdzie do przodu i spadnie łancuch. Z góry dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 A nie brakuje ci tulejki pomiędzy kołem a wahaczem? Wówczas dokręcisz śrubę do końca gwintu "zginając wahacz, ale koła nie ściśniesz. Nie znam twojej maszyny, ale tak na logikę to może być przyczyną.Albo dorabiana, za wąska tulejka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Ściągnąć serwisówkę i sprawdzić czy wszystkie elementy są na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidziorek Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Dzieki, wydawalo sie wszystko na swoim miejscu ale sprawdze ponownie i dam znac Jako ze do Pasterki jeszcze chwile (:D) wziąłem latarke i sprawdziłem, Wszystko jest na swoim miejscu. To nie mój pierwszy motocykl wiec ta sytuacja wydaje sie być abstrakcyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Jeśli cały napinacz jest na swoim miejscu, to jest tylko jedna możliwość - niedokręcone.Ewentualnie brakuje jakiegoś dystansu albo podkładki i jest luźno pomimo dokręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidziorek Opublikowano 25 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Dokrecam z siła aż nadto a dystanse są wszystkie, gdybym dolozyl jeszcze jakis to nakretka nie była by cala na sróbie. Taka banalna czynnosc a jednak cos sie wkradło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skovronsky Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) W takim razie problem leży w samym napinaczu. Gdyby był dobry/kompletny nie przesunąłbyś koła ku przodowi.Ale z kolei, jeśli twierdzisz, że możesz je przesunąć pomimo dokręcenia to coś tu kompletnie nie gra... Edytowane 25 Grudnia 2017 przez skovronsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidziorek Opublikowano 25 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 (edytowane) W takim razie problem leży w samym napinaczu. Gdyby był dobry/kompletny nie przesunąłbyś koła ku przodowi.Ale z kolei, jeśli twierdzisz, że możesz je przesunąć pomimo dokręcenia to coś tu kompletnie nie graNie do przodu tylko do tyłu, a zauwazyłem to gdy chciałem dokrecic jeszcze troszeczke zeby sie nie poluzował. Dzis go przedzidowałem i niby koło siedzi tam gdzie powinno wiec poczekam jak sie to rozwinie. A tak nawiasem przy puszczeniu gazu lub na luzie gdy dojezdzam np do swiateł słysze szum/chrupot z okolicy lewego seta kierowcy. Sprzęgło wykluczyłem i zebatke zdawczą też, łancuch napięty, moze byc to slizg? Czy wymiana jest problematyczna? Edytowane 25 Grudnia 2017 przez Dawidziorek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Podjedź do kogoś, kto robi motocykle i niech zerknie, bo może nie wiesz co dokładnie się dzieje i jak to przekazać.Wrzuć może jakieś zdjęcia, film i wtedy nam będzie łatwiej pomóc Ci z tym dziwnym przypadkiem. ____________________________________________ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidziorek Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Problem rozwiązany. Od strony lewej czyli gddzie śruba a nie nakretka była zbyt wąska podkładka (nieoryginalna). Jako nauczka dla innych - wszystko musi byc idalnie jak w serwisówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 ..... wszystko musi byc idalnie jak w serwisówceNo... jest w tym pewna prawda :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.