Skocz do zawartości

Sport-touring 2012-2017, zastąpić VFR


Rekomendowane odpowiedzi

Wibracje to podstawowa rzecz która mnie irytuje w VFR, nowy musi być wolny od tej przypadłości. Jeszcze nieco za duża masa odczuwalna na wolnych winklach i średnie zawieszenie.

Nie ukrywam, że wolałbym 60% sport 40% touring. Nie chcę nic powyżej 1000cc z uwagi na masę i moc z której nie chcę korzystać :-) Dobry zawias z pełną regulacją to wymóg nie do ominięcia. 750cc i 100KM to dla mnie idealne parametry.

GSXR 750 z podniesionymi clip-onami i obniżonymi setami chodzi mi po głowie, jakiś bagaż zawsze można przypiąć na tylne siedzenie pasami? Jeżdzę solo.

Zasięg słaby, z drugiej strony i tak robię przerwy co 150km na kawę i ibuprom. :biggrin:

 

Z1000SX na papierze prezentuje się zajebiście, ale ma ten problem, który dyskwalifikuje dla mnie znaczną część nowych sprzętów - wygląd :P

Edytowane przez poziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem po co zmieniać sprzęt skoro Twoje założenia spełnia właśnie VFR

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem po co zmieniać sprzęt skoro Twoje założenia spełnia właśnie VFR

Tak jak mówiłem, chcę coś nowocześniejszego, z lepszym zawiasem i mniejszą masą. Oraz niektóre części do RC36 zaczynają być powoli niedostępne.

Edytowane przez poziom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniałem nic. Szyba jest ok. Nie lubię dużych szyb, bo turbulencje przenoszą się na motocykl. Wygląd też się pogarsza.

Siedzisko rzeczywiście mogłoby być wygodniejsze. Na razie robie nie duże trasy więc nie jest to jakiś problem.

Gdzie kupiłeś tego Sargenta?

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniałem nic. Szyba jest ok. Nie lubię dużych szyb, bo turbulencje przenoszą się na motocykl. Wygląd też się pogarsza.

Siedzisko rzeczywiście mogłoby być wygodniejsze. Na razie robie nie duże trasy więc nie jest to jakiś problem.

Gdzie kupiłeś tego Sargenta?

W Stanach.Zmienilem tez klamki na regulowane,manetki na zelowe no i podnioslem kierownice ok 2,5 cm.

Szyby zamieniam w razie potrzeby.Aha,i dokupilem fajny tankbag od Givi zaczepiany za wlot zbiornika paliwa.Bez paskow czy magnesow.Jeden ruch i wlozony,jeden ruch palcem i zdjety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulowane klamki mam już w standardzie. Kupiłem tylko torbę na tylne siedzenie ori Kawasaki.

Jedno,co mnie denerwuje w tym motorze,to,ze nie da sie zalozyc tylnego kufra.Czasem jest on zupelnie wystarczajacy.

A popatrz,ze juz w Versusie 1000 juz jest to mozliwe,mimo,ze te same kufry.Zreszta tez mi sie on podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...