szahrajj Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Witam ostatnio jak sprawdzalem olej w hondzie xr650r okazalo sie ze bagnet jest calkowicie suchy. Wczesniej poziom oleju zawsze byl taki sam, a od ostatniego sprawdzania zrobilem moze jakies 100-200 km. Koledzy ktorzy ze mna jeżdżą twierdza ze jeszcze nigdy nie widzieli zeby moje noto dymilo sam tez tego nie zauwazylem, jedynie na zimnym silniku zaraz po odpaleniu puszcza dymka. Silnik jest suchutki. Co moze byc przyczyna znikniecia okolo litra oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 a to musi dymić żeby brać olej ? jak już dymi to znaczy że bierze 1l/100km :D może po glebie wywaliło ci odmą do filtra powietrza ? ona ma odmę do airboxu czy w powietrze ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 No własnie wychodzi tak ze wzięła coś koło 0,5l-1l/100km dlatego się martwię :D Odma idzie gdzieś w tamtą stronę ale czy wchodzi do airboxa to nie wiem, nie sprawdzałem. A sam airbox w środku jest suchy.Ostatnio honda parę razy dachowała wiec może faktycznie to stąd ten zanik oleju, było by to najbardziej optymistyczne rozwiązanie problemu :D Jutro sprawdzę czy odma wchodzi do airboxa, bo rozumiem ze jeśli nie to problem rozwiązany a jeżeli wchodzi to czas na remont. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Czas to jest na dolanie oleju i obserwowanie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Oleju odrazu dolalem i po dwóch dniach obserwacji bylo wszystko ok. Niepokoji mnie dymienie na zimnym silniku to normalne w 4t? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Nie bardzo. Zagrzej go i daj w gaz parę razy. Jak puści dyma przy schodzeniu z obrotów to uszczelniacze zaworowe puszczają. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Już tak robiłem, przy schodzeniu z obrotów nie dymi jedynie w momencie jak łapie odcine to puszczał odrobinkę czarnego dymu ale naprawdę malutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Czarny dym to od mieszanki. A na jaki kolor dymi podczas rozgrzewania? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zimny dymi na niebiesko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ups, to raczej remoncik się kłania. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 A czy w takiej sytuacji wymiana tloka wystarczy czy raczej cala gora do roboty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ciężko wróżyć. Jak zrzucisz głowicę to nalej nafty do gniazd zaworowych i zobacz czy puszczają. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szahrajj Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 A tak właściwie skoro honda dymi jedynie przy zimnym silniku, to czy poczekanie z rozbieraniem silnika do zimy (gdzie i tak planuje przeprowadzić porządny serwis i przygotować moto do sezonu) nie okaże się jakieś mocno tragiczne w skutkach? Do zimy na pewno nie zrobię więcej niż 2 tyś kilometrów. W końcu ludzie potrafią przejeździć cały sezon sprzętami które ewidentnie biorą olej i to w znacznych ilościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Jesli Honda dachowala to moze olej przelal sie do skrzyli , lub przedzialu sprzeglowego ( jezeli jest oddzielony ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Tak jak napisano wcześniej, remont góry Cie czeka, często wymiana pierścieni pomaga i uszczelniaczy zaworowych .Ale dokładnie co jest zużyte, dowiesz sie po pomiarach zdjetego cylindra i tłoka. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.