Skocz do zawartości

Honda xr 650r bierze olej a nie dymi


szahrajj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio jak sprawdzalem olej w hondzie xr650r okazalo sie ze bagnet jest calkowicie suchy. Wczesniej poziom oleju zawsze byl taki sam, a od ostatniego sprawdzania zrobilem moze jakies 100-200 km. Koledzy ktorzy ze mna jeżdżą twierdza ze jeszcze nigdy nie widzieli zeby moje noto dymilo sam tez tego nie zauwazylem, jedynie na zimnym silniku zaraz po odpaleniu puszcza dymka. Silnik jest suchutki. Co moze byc przyczyna znikniecia okolo litra oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to musi dymić żeby brać olej ? jak już dymi to znaczy że bierze 1l/100km :D

 

może po glebie wywaliło ci odmą do filtra powietrza ? ona ma odmę do airboxu czy w powietrze ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie wychodzi tak ze wzięła coś koło 0,5l-1l/100km dlatego się martwię :D

 

Odma idzie gdzieś w tamtą stronę ale czy wchodzi do airboxa to nie wiem, nie sprawdzałem. A sam airbox w środku jest suchy.

Ostatnio honda parę razy dachowała wiec może faktycznie to stąd ten zanik oleju, było by to najbardziej optymistyczne rozwiązanie problemu :D

 

Jutro sprawdzę czy odma wchodzi do airboxa, bo rozumiem ze jeśli nie to problem rozwiązany a jeżeli wchodzi to czas na remont.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak właściwie skoro honda dymi jedynie przy zimnym silniku, to czy poczekanie z rozbieraniem silnika do zimy (gdzie i tak planuje przeprowadzić porządny serwis i przygotować moto do sezonu) nie okaże się jakieś mocno tragiczne w skutkach? Do zimy na pewno nie zrobię więcej niż 2 tyś kilometrów. W końcu ludzie potrafią przejeździć cały sezon sprzętami które ewidentnie biorą olej i to w znacznych ilościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisano wcześniej, remont góry Cie czeka, często wymiana pierścieni pomaga i uszczelniaczy zaworowych .Ale dokładnie co jest zużyte, dowiesz sie po pomiarach zdjetego cylindra i tłoka.

 

Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...