Mxrider2000 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Hej wszystkim, Zastanawiam się nad kupnem yamahy yz 125 z 1996 roku. Jest pare rzeczy do wymiany, jednak nie byłby to dla mnie żaden problem. Cena to 3500zł. Moje pytanie- Czy warto kupować taki starszy sprzęt? Służyłby do weekendowych wypadów na tor mx. Nie mam też zbyt dużej sumy pieniędzy, stąd cross w tej cenie. Dokupienie paru rzeczy i doprowoadzenie go do porządku nie byłoby większym problemem, ale boje się, że przez swój wiek yamaha będzie się często psuła, a jak pisałam wyżej-nie mam zbyt dużo pieniędzy na częste wymiany i kosztowne remonty. Warto kupować? Dlaczego? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 a jak pisałam wyżej-nie mam zbyt dużo pieniędzy na częste wymiany i kosztowne remonty. Dlatego to będzie lepsza opcja niż 250 4T. Nawet jeśli jest do remontu to tam pewnie juz siedzi tuleja, wystarczy zrobić szlif, dobrać tłoka i ogień. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 nie warto - za stara. No chyba, że jakiś ekstra stan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mxrider2000 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Właśnie stan troche kiepski, bo dawno remontu nie było, lagi ciekną i tam jeszcze pare rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 No to nie pakuj się w to. Z takich lat to mozan kupic dt, Yz to już raczej tylko na złom. W krótkim okresie z remontami dojdziesz to takiego pułapu, że taniej by wyszło kupić nówkę w salonie:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przym Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Dlatego to będzie lepsza opcja niż 250 4T. Nawet jeśli jest do remontu to tam pewnie juz siedzi tuleja, wystarczy zrobić szlif, dobrać tłoka i ogień. Na pewno znajdzie się więcej do zrobienia. Jaki jest stan opon, zębatek, łańcucha, zawieszenia i hamulców? Cytuj Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYmEXC 200 -> EXC 300TDM 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.