Zx12 Krzych Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Witam chciałem się przywitać ze wszystkimi Mam pytanko odnośnie Kawy zx 12 a mianowicie. Co może być powodem słabego schodzenia z obrotów ?Gdy jest moto nagrzane to podczas jazdy przy wysokich obrotach po wciśnięciu sprzegla obroty spadają normalnie do gdzieś około 3 tys i potem powoli schodzą do wartości ustawionej czyli do 1 tysA podczas hamowania silnikiem bardzo często buchnie ogniem na oryginalnym kominieRegulacja zaworów była robiona jakieś 4 tys km temu i było dobrze tylko jakiś czas temu się zaczelo tak robić i na dodatek ciężko utrzymać mu wolne obroty gdy jest zimny . Ma ktoś jakieś pomysły przy sprawdzaniu od czego zacząć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Pewnie ciagnie lewe powietrze. Od tegobym zaczal. Edytowane 27 Czerwca 2017 przez modjo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zx12 Krzych Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 W weekend się zabieram za wyczyszczenie filtrów powietrza i sprawdzę airboxa całego itd bo chyba o tym mowa co? Może jest tam nie szczelność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczibreslau Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 Nieszczelności powinieneś raczej szukać niżej czyli w okolicach wtrysków a konkretnie między nimi a silnikiem. Zx-12 nie posiada airbox-a .Filtry powietrza są wsunięte bezpośrednio w ramę i to rama a konkretnie jej górna część robi tutaj za air-box Synchronizacja przepustnic też może mieć na to jakiś wpływ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 (edytowane) Czyli plak lub samostart w rękę i popsikaj podczas pracy silnika w okolicę dolotów i powinno wyjść gdzie masz nieszczelność.Nieszczelność pomiędzy przepustnicami a airboxem nie ma wpływu na takie zachowanie... Synchro musiałoby być bardzo mocno rozjechane, żeby takie rzeczy się działy. Do sprawdzenie też czujnik TPS. Ale zacznij od PLAKA :) Edytowane 27 Czerwca 2017 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zx12 Krzych Opublikowano 27 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 No dobra sprawdzę z tym plakiem ale jak to wyjdzie z ta nieszczelnością jeśli jest? Tam gdzie będzie nieszczelnośc to co wypłynie ten plak czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 27 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2017 plak jest łatwo palny i jak będzie nieszczelność to podniosą się delikatnie obroty albo się wyrównają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zx12 Krzych Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 plak jest łatwo palny i jak będzie nieszczelność to podniosą się delikatnie obroty albo się wyrównają No a jak będzie szczelny to chyba tez podniesie obroty no bo w końcu łatwopalny nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Nie podniesie bo nie dostanie się do komory spalania. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zx12 Krzych Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Problem rozwiązany. Prawy dolot co do airboxa wchodzi się zsunął bo obejma była za słabo przykręcona i nie było przepływu powietrza prawidłowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zx12 Krzych Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Problem rozwiązany. Prawy dolot co do airboxa wchodzi się zsunął bo obejma była za słabo przykręcona i nie było przepływu powietrza prawidłowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.