Skocz do zawartości

Zx12 Krzych

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Zx -12r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kołobrzeg

Osiągnięcia Zx12 Krzych

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam jadąc dzis dwunastką przy dosć ostrym przepalowaniu jej nagle zacząl silnik chodzić na trzy gary przedtym chwile pokazał dwa razy błąd konrolką FI co mogło się u licha stać ?
  2. Problem rozwiązany. Prawy dolot co do airboxa wchodzi się zsunął bo obejma była za słabo przykręcona i nie było przepływu powietrza prawidłowego
  3. Problem rozwiązany. Prawy dolot co do airboxa wchodzi się zsunął bo obejma była za słabo przykręcona i nie było przepływu powietrza prawidłowego
  4. No a jak będzie szczelny to chyba tez podniesie obroty no bo w końcu łatwopalny nie?
  5. No dobra sprawdzę z tym plakiem ale jak to wyjdzie z ta nieszczelnością jeśli jest? Tam gdzie będzie nieszczelnośc to co wypłynie ten plak czy co ?
  6. W weekend się zabieram za wyczyszczenie filtrów powietrza i sprawdzę airboxa całego itd bo chyba o tym mowa co? Może jest tam nie szczelność
  7. Witam chciałem się przywitać ze wszystkimi Mam pytanko odnośnie Kawy zx 12 a mianowicie. Co może być powodem słabego schodzenia z obrotów ? Gdy jest moto nagrzane to podczas jazdy przy wysokich obrotach po wciśnięciu sprzegla obroty spadają normalnie do gdzieś około 3 tys i potem powoli schodzą do wartości ustawionej czyli do 1 tys A podczas hamowania silnikiem bardzo często buchnie ogniem na oryginalnym kominie Regulacja zaworów była robiona jakieś 4 tys km temu i było dobrze tylko jakiś czas temu się zaczelo tak robić i na dodatek ciężko utrzymać mu wolne obroty gdy jest zimny . Ma ktoś jakieś pomysły przy sprawdzaniu od czego zacząć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...