Skocz do zawartości

KLX 450r


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chce kupić KLX450r 2017 na pierwsze moto. Ma służyć do nauki techniki, jazdy po mieście, w weekendy offroad, a od czasu do czasu wycieczki calo weekendowe po 500-1000 km - unikajac autostrad, ale jednak sporo po asfalcie. Myslalem wczesniej nad CRF250L, ale uznalem, zebo moto szybko sie znudzi i jest za ciezkie do offroadu. Wiem, ze na start poleca sie używki, ale uznalem, ze wezme nowke sztuke. Raczej nie planuje potem zamieniac motocykla, co najwyzej dokupie sciga jesli bede czul potrzebe.

 

W zwiazku z powyzszym chcialem zapytac doswiadczonych motocyklistow - czy ten sprzet bedzie ok na moje potrzeby? Jaki roczny koszt serwisowania mnie czeka w przyblizeniu?

 

Z gory dziekuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj manuala ,to sie dowiesz co ile wymienia sie olej , robi regulacje zaworow i producent zaleca kontrole silnika z wymiana czesci podzespolow. Niestety nie ma sprzeta uniwerslanego , albo latasz typowo w terenie i robisz ewentualne kilku kilometrowe dojazdowki , albo masz dwa sprzety..Sa motocykle klasy dual , DRZ , LC4 , XR , ale techniki ciezko sie na tym nauczyc , za to radza sobie jako tako w terenie i na drodze . Z jedna uwaga, na szosowe wypady po 500 - 1000 km , nie radze jechac na oponie typu kostka , bo Ci ja zje ...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za cenne rady. Musze na nowo przeanalizować co kupić na pierwsze moto, co sie za szybko nie znudzi...

Moze opcja zmiany opon na 50/50 on/off by tu byla rozwiazaniem, albo miec dwa zestawy: ma on i na offroad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie to na czym wcześniej jeździłeś (jeśli w ogóle).

 

Owszem można dokupić komplet kół SM i przekładać ale pozostaje kwestia mocy. 450 będzie ok na asfalcie ale w nie w terenie. Śmiem twierdzić że nie byłbyś w stanie wykorzystać w 100% 125-ki.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem na 250 i 650 nakedach i to tylko na asfalcie. Zero doświadczenia na offroad, więc masz racje ze bym nawet 125 nie wykorzystal, a 450 zrobi mi krzywde. Z tego co podpowiadacie lepiej bedzie kupić słabsze enduro, np crf250l i do tego oponki na aslaft.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...