eclave Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Cześć, chce kupić KLX450r 2017 na pierwsze moto. Ma służyć do nauki techniki, jazdy po mieście, w weekendy offroad, a od czasu do czasu wycieczki calo weekendowe po 500-1000 km - unikajac autostrad, ale jednak sporo po asfalcie. Myslalem wczesniej nad CRF250L, ale uznalem, zebo moto szybko sie znudzi i jest za ciezkie do offroadu. Wiem, ze na start poleca sie używki, ale uznalem, ze wezme nowke sztuke. Raczej nie planuje potem zamieniac motocykla, co najwyzej dokupie sciga jesli bede czul potrzebe. W zwiazku z powyzszym chcialem zapytac doswiadczonych motocyklistow - czy ten sprzet bedzie ok na moje potrzeby? Jaki roczny koszt serwisowania mnie czeka w przyblizeniu? Z gory dziekuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Na asfalt bez sensu sprzęt. Zdecydowanie lepszy jako uniwersalny pojazd będzie Versys X300. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Jeśli Cię stać to kup jedno moto na asfalt a drugie w teren. Jeśli wcześniej w offie nie jeździłeś to 450 Cię sponiewiera. To nie jest dobre moto do nauki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Ten motocykl nie nadaje się do takiego zastosowania, o jakim piszesz - to typowe hard enduro, czyli z przeznaczeniem tylko w teren (mimo możliwości rejestracji). Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Poczytaj manuala ,to sie dowiesz co ile wymienia sie olej , robi regulacje zaworow i producent zaleca kontrole silnika z wymiana czesci podzespolow. Niestety nie ma sprzeta uniwerslanego , albo latasz typowo w terenie i robisz ewentualne kilku kilometrowe dojazdowki , albo masz dwa sprzety..Sa motocykle klasy dual , DRZ , LC4 , XR , ale techniki ciezko sie na tym nauczyc , za to radza sobie jako tako w terenie i na drodze . Z jedna uwaga, na szosowe wypady po 500 - 1000 km , nie radze jechac na oponie typu kostka , bo Ci ja zje ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eclave Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Dziękuję wszystkim za cenne rady. Musze na nowo przeanalizować co kupić na pierwsze moto, co sie za szybko nie znudzi... Moze opcja zmiany opon na 50/50 on/off by tu byla rozwiazaniem, albo miec dwa zestawy: ma on i na offroad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Podstawowe pytanie to na czym wcześniej jeździłeś (jeśli w ogóle). Owszem można dokupić komplet kół SM i przekładać ale pozostaje kwestia mocy. 450 będzie ok na asfalcie ale w nie w terenie. Śmiem twierdzić że nie byłbyś w stanie wykorzystać w 100% 125-ki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eclave Opublikowano 9 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jezdzilem na 250 i 650 nakedach i to tylko na asfalcie. Zero doświadczenia na offroad, więc masz racje ze bym nawet 125 nie wykorzystal, a 450 zrobi mi krzywde. Z tego co podpowiadacie lepiej bedzie kupić słabsze enduro, np crf250l i do tego oponki na aslaft. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jest jeszcze CRF 250X, nieco mocniejszy od 250L i tez można zarejestrować. Ja mam 250R, 45 koni - no to jest krew i flaki przy moich umiejętnościach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.