matt.97x Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 (edytowane) Witam mam problem z zaciskiem hamulcowy tylnymi suzuki gsx 600fu. A mianowicie zakupiłem nowy zacisk, założyłem odpowietrzylem,podłączyłem przewody założyłem klocki, i problem jest taki że gdy jadę i parę razy wcisne hamulec to klocki zaciskaja tarcze ale za mocno ze ledwo co mogę go pchać. Więc krótko mówiąc problem jest taki że klocki nie odbijają tylko zaciskają tarcze. Jaki może być problem? Coś z przewodami? Ź klockami? Syfy w środku? Edytowane 27 Maja 2017 przez matt.97x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 proszę o poprawienie tematu wątku zgodnie z przyjętymi zasadami porządkowymi. czas do jutrajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Zacisk jest zapieczony. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt.97x Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Co mogę z tym zrobić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Rozebrać w drobny mak, wyczyścić i wymienić oringi. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Otworek wyrownujacy cisnienie w tylnej pompie hamulcowej jest zapchany, lub sama pompa zardzewiala na wejsciu co skraca skok tloka.Trzeba ja oproznic, udroznic otworek i zalac nowym plynem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt.97x Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Dodam że po tym gdy właśnie zacisnie całkiem to dziwnym trafem wycieka płyn przez rurkę która prowadzi ze zbiorniczka do śruby. Tak jak by było tam ciśnienie za duże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 wyczyść rozbierz bardziej mi to wygląda na pompkę manual i cierpliwość licz się z kupnem uszczelniaczy tłoczka zacisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Przeciez zacisk jest nowy.Jesli spuscisz cisnienie z zacisku to zacznie on znowu przez chwile pracowac, do nastepnego zacisniecia.To dowod ze chodzi o otworek wyrownawczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt.97x Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Ale wcześniej miałem zacisk który działał normalnie no ale spróbuję. Czyli- ściągam zbiorniczek z przewodem wylewam plyn-przedmuchuje sprężonym powietrzem zakładam wlewam płyn odpowietrzam i będzie 'moze' działać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Przeciez zacisk jest nowy. Szczerze wątpię żeby był fabrycznie nowy. Rzecz dzieje się w Polsce :). Raczej chodziło o "nowo-zakupiony". I jest bardzo prawdopodobne że jest zapieczony. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt.97x Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Jutro się za to wezmę i będę pisał w razie czego. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 No to trzeba byc precyzyjnym w zadawaniu pytan.Dla mnie nowy to nowy, a nie "nowokupiony uzywany".W takim przypadku gdy na poprzednim wszystko bylo dobrze, to moze byc sprawa zapieczonego zacisku, gdzie tloczki nie cofaja sie po puszczeniu klamki, jesli zacisk jest rzeczywiscie nowy to winna jest pompka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt.97x Opublikowano 29 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 (edytowane) Dziwne, bo znalazłem przeciek w rurce ktora prowadzi od zbiorniczka do śruby, zacisnelem trytkami i wszystko okej, zaciskają i normalnie hamuje juz i wraca. Edytowane 29 Maja 2017 przez matt.97x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 No to znaczy bylo przyczyna.Zamienil bym trytytki na prawdziwa obejme zaciskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.