Skocz do zawartości

Silnik zaburtowy Suzuki DT 9,9


zamela
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

co prawda temat dotyczy motocykli a ja tu piszę o silniku zaburtowym ale pomyślałem że przecież to silnik 2T więc nie może się jakoś bardzo różnic od tych stosowanych w nowych 2 suwowych moto.

Posiadam silnik zaburtowy jak w temacie suzuki 9,9KM z 2005 roku i mam z nim problem mianowicie świece nie są równe do tego mam wrażenie że silnik dosyć głośno pracuje i dużo spala paliwa , odpala zimny od 1 - 2 pociągnięcia sznurkiem a ciepły zawsze za 1 razem.
Co już w nim zrobiłem :
wymieniłem świece na nowe
wyregulowałem poziom paliwa w komorze pływakowej zgodnie z serwisówką

co może być przyczyną nierównego koloru świec ?
silnik zasilany jest 1 gaźnikiem.post-79424-0-35177200-1491086593_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica jest bardzo minimalna :D

 

co do spalania to poszukaj ile powinien palić i zmierz ile pali i wtedy będziemy szukać przyczyn

 

a moc ma jak powinien ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zdjęcie z poprzedniego pływania na trochę innych świecach
w silniku mam naklejkę dotyczącą świec BR7HS-10
w serwisówce wyczytałem że mają być B6HS-10 i takie obecnie są wkręcone.

Zdjęcie ukazuje różnice pomiędzy 2 świecami,.

Co do spalania to przyjęte jest ze każde 10KM przy ful manetce pali 3l/h tak wyczytałem w necie
tak więc u mnie wygląda to nieco inaczej bo wczoraj przepłynąłem jakieś 45km z manetką odkręconą na 50-100% prędkość max pod prąd rzeki 30km/h z prądem 36km/h
łódź 3,6m wazy około 110kg + reszta obciążenia 120kg.
W ciągu dnia pływałem może 2-2,5godziny a zużycie paliwa to jakieś 10 litrów mieszanki.

swiece.jpg

Edytowane przez zamela
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepal porzadnie na pelnym gwizdku i wtedy porownaj.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 5 lat później...

Trochę  po czasie ale  silnik palił palił aż pewnego dnia   w trakcie 3 dniowego wypadu  kichnął i zdechnął . Słaba iskra.
Po  wykonaniu kilku pomiarów  stwierdziłem  uszkodzenie cewki ładującej w CDI  i był to strzał w 10  , po zakupie  ów cewki silnik pracuje  poprawnie , świece są  ciemniejsze  takie jak powinny być do tego suche .
Ziggi - kompresje mierzyłem  takim manometrem z alle,....  to pokazywał 6 barów  ale dodam ze tym samym sprzętem mierzyłem też kompresję  w pilarce stihl MS 362   prawie nowej  i było tez 6 więc pewnie   manometr ......  .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...