MłodyWilk22 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 To jak Ty go synchronizujesz, na ssaniu?To się nie uda :) Synchro nar razie ustaw ,,pi razy drzwi" i zajmij się gaźnikami.Rozbierz na atomy i dokładnie przedmuchaj każdy zakamarek... No chyba, że coś źle złożyłeś albo źle popodłączałeś podisnienia itp. Silnik musi wstępnie chodzić prawidłowo na jałowych i dopiero później można brać się za synchro i regulację składu mieszanki. Śruba od składu mieszanki na 2 obroty to jakaś tam pozycja wyjściowa. W zależności od zamontowanego filtra powietrza, wydechu jak i ogólnej kondycji silnika będzie trzeba ten skład skorygować. Co do nieszczelności kóćców to psikach w okolice gaźników np. plakiem i patrzysz czy praca silnika się nie zmienia. Jeśli się zmienia to masz odpowiedź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Popatrz, jak w gaźniku tworzona jest mieszanka przy wolnych obrotach. W samym gaźniku będziesz miał na pewno śrubę do regulacji mieszanki (tak naprawdę bezpośrednio regulować będziesz powietrze lub paliwo). Zablokowany układ wolnych oznacza, że kanały do prowadzenia powietrza/paliwa przy zamkniętej przepustnicy masz zatkane. Co do zmiany śruby regulacji mieszanki, przy fabrycznym filtrze i wydechu producent podaje w instrukcji ustawienie wyjściowe (liczba obrotów od pozycji zakręconej) do regulacji mieszanki i prędkości wolnych obrotów. Zwykle wymiana typu filtrów powietrza, długości dolotu czy też wydechu będzie wymagała nie tylko zmiany ustawień mieszanki wolnych obrotów i pozycji spoczynkowej przepustnicy, ale również wymagana będzie zmiana dysz, a także wymiana/zmiana pozycji iglic. Po prostu zmiana przepływu powietrza i spalin wpłynie na charakterystykę gaźnika w każdym zakresie obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betus Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Gaźniki rozebrane miałem w mak i przedmuchane wyczyszczone ile się tylko dało. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czy powinien być zamontowany zawór regulacji podciśnienia, odma. Nie mam nic takiego zamontowanego, i pytanie czy bez tego może też być ok ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betus Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Ok już wiem co jest grane.Możliwe że regulacja zaworowa zmieniła stan rzeczy lub to że trochę pochodził, ale teraz pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach trochę ponad 8 bar, a po dolaniu oleju podbija do 13 bar :/ Czyli wychodzi na to że pierścienie. Prawdopodobnie przez to że nie ma kompresji musi działać cały czas na ssaniu :/ Pytanie teraz czy bawić się w remont silnika ?? Musiał bym zrobić szlif, wymienić tłoki i pierścienie ??Szukałem tłoków i pierścieni, to jedynie na all... z demontażu. Czy jest jakaś opcja że ewentualnie zostały by stare tłoki tylko wymienić pierścienie i szlif ??Czy może jednak szukać całego silnika, ale to jest koszt ok. 1000 zł kwestia ile wyjdzie remont ... Proszę o pomoc, bo już sam nie wiem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Nie da się odpowiedzieć na takie pytanie bez zrobienia pomiarów. Jeśli pasowanie tłok / cylinder będzie w normie to wystarczy zrobić honowanie i wrzucić nowe pierścienie. Ale moim zdaniem lepiej szukac całego silnika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Skoro nie ma ciśnienia to swoje piec już przeżył i cała reszta też jest już mocno zmęczona...Zrobisz tłoki, a zaraz okaże się, że głowica też już w nienajlepszym stanie. Wsadzisz nowa głowice, to dół silnika zacznie stukać.... I tak w kolo macieju :) Większym pewniakiem jest próba znalezienia dobrego pieca niż inwestowanie w tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Ale dalej z tym cisnieniem powinien normalnie chodzic tylko miec ew gorsze osiagi.Jestem pewien ze uklad wolnych w gaznikach jest nieoczyszczony i to jest przyczyna.Czy sprawdzles przeloty miedzy otworami dysz wolnych / otworow na sruby regulacji mieszanki a otworkami wylotowymi pod dnem przepustnic podcisnieniowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betus Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Wszystko na drobny mak miałem rozkręcony. Poza tym wstawiony miałem inny gaźnik (kupiony używany) bo już nie miałem pomysłu na to. Da drugim taki sam efekt, działa jedynie na ssaniu... Silnik odpala bez problemu na zimnym i na ciepłym, ale zawsze musi mieć ssanie zaciągnięte ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Nie trzyma wolnych ze względu na kiepską kompresję. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.