agro18 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Witam kupiłem Yamahe Wr 400F z 1999 roku i jest mały problem z nią mianowicie chodzi o to że jak odpalam ją na ssaniu to wszystko jest ok ale jak wyłączam ssanie to motor zaraz gaśnie mimo że jest już ciepły kolejne odpalenie motor zapali ale zaraz zgaśnie a jak dodaje gazu to strzela co jakiś czas a na ssaniu normalnie chodzi. Motor został kupiony od mojego kolegi i bardzo długo stał może nawet z 7 miesięcy nie palony ani nie jeżdżony czy ma to jakiś wpływ nie wiem gaźnik się zapachał czy dysze i może dlatego tak się dzieje? I czy ktoś mi powie jeszcze jak zmniejszyć obroty na ssaniu bo dość wysokie są. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Zacznij od wymiany świecy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu44 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 z ssaniem to będzie problem z gaźnikiem, po takim czasie proponuję spuścić całą wachę z niego i zalać świeżą, można jeszcze przeczyścić gaźnik tak na początek to że musi chodzić na ssaniu znaczy że ma za mało paliwa/za dużo powietrza lub właśnie paliwo ma już w sobie dużo wilgoci i na ssaniu jest wstanie na nim pracować. Cytuj https://www.instagram.com/m44_r1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Zatkana dysza biegu jałowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Jeżeli chodzi na ssaniu to ma za dużo powietrza, sprawdź w pierwszej kolejności szczelność króćców i airboxa, potem gaźnik, najlepiej przeczyścić go po takim czasie postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agro18 Opublikowano 20 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 No właśnie nie wiem o co chodzi paliwo zalalem nowe ale fakt było jeszcze tam stare to może mieć jakiś wpływ? A czy może być silnik cos uszkodzonych jak tak jest bo motor normalnie jeździ na moc tylko gaśnie i nie wspomnę o tym że bardzo szybko się grzeje dziś odpaliłem na ssaniu ja i dosłownie po minucie była już gorąca a z korka na borygo aż para szła i nie wiem czego to może być wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Musisz zrobić pełny serwis: gaźniki, zawory i świeca. Do tego wymiana wszystkich płynów (silnikowy, chłodniczy, hamulcowy, w lagach), filtrów (oleju, powietrza, paliwa) i można latać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agro18 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 No będę dawał ja do mechanika aby coś zrobił a jeszcze mam do was pytanie odnośnie chłodzenia jeden oring jest chyba nieszczelny bo ucieka na borygo jak już cieśninie jest choć patrzyłem w korku to normalnie jest full skąd to uciekać może że stan boryga nie spada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Musisz zrobić pełny serwis: gaźniki, zawory i świeca. Do tego wymiana wszystkich płynów (silnikowy, chłodniczy, hamulcowy, w lagach), filtrów (oleju, powietrza, paliwa) i można latać. Nijak ma to się do tego, najpierw trzeba znaleźć usterkę, a nie pchać się w eksploatacyjne rzeczy które nie mają ze sobą nic wspólnego. No właśnie nie wiem o co chodzi paliwo zalalem nowe ale fakt było jeszcze tam stare to może mieć jakiś wpływ? A czy może być silnik cos uszkodzonych jak tak jest bo motor normalnie jeździ na moc tylko gaśnie i nie wspomnę o tym że bardzo szybko się grzeje dziś odpaliłem na ssaniu ja i dosłownie po minucie była już gorąca a z korka na borygo aż para szła i nie wiem czego to może być wina Masz za dużo powietrza w mieszance dlatego się grzeje, sprawdzałeś szczelność króćców? Śruba składu mieszanki w porządku? Jak nie masz pojęcia to oddaj to do kogoś kto się zna bo narobisz sobie więcej szkody niż pożytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Nijak ma to się do tego, najpierw trzeba znaleźć usterkę, a nie pchać się w eksploatacyjne rzeczy które nie mają ze sobą nic wspólnego. Na jedno wyjdzie - serwis i tak trzeba zrobić. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agro18 Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Panowie powiem tak gaźnik jedzie w Polskę do firmy co robi takie rzeczy myjka ultradźwiękowa i odrazu wymienia mi dysze i zawory i w ogóle wszystko do tego skalibruja aby to miało ręce i nogi bo jak chodzi na ssaniu motor to rura na początku gdzie jest chłodnica to aż czerwona się robi to chyba że dużo paliwa wywala pewnie ale to mówię mam nadzieję że serwis już zrobi ten gaźnik bo akurat naprawiają ten model co ja mam ale mam też do was inne pytanie czy ktoś wie czy jak zmieniam łańcuch rozrządu to czy trzeba też wymieniać prowadnice bo jednak kosztuje ona ponad 500 zł i tak właśnie się zastanawiam czy ona też idzie do wymiany bo łańcuch to koszt 200 zł ale już prowadnica to lekka przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Prowadnice trzeba oglądnąć czy nie są wytarte. Wysyłanie gaźnika to jakiś poroniony pomysł. Gaźnik trzeba ustawić do Twojego silnika.Bez sensu też jest mycie ultradźwiękami jeśli gaźnik nie jest zarośnięty korozją. Rozebrać, umyć i poskładać. Bedzie jeździł. Chociaż rób jak chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Na jedno wyjdzie - serwis i tak trzeba zrobić. No a jeśli zrobi serwis, a okaże się że np. króciec jest pęknięty albo jest uszkodzona śruba składu mieszanki to co wtedy? Poza tym w takich motocyklach jest serwis na bieżąco, to nie zwykły szosowy motocykl w którym wymienia się olej raz na sezon i sprawdza zawory co dwa.. Panowie powiem tak gaźnik jedzie w Polskę do firmy co robi takie rzeczy myjka ultradźwiękowa i odrazu wymienia mi dysze i zawory i w ogóle wszystko do tego skalibruja aby to miało ręce i nogi bo jak chodzi na ssaniu motor to rura na początku gdzie jest chłodnica to aż czerwona się robi to chyba że dużo paliwa wywala pewnie ale to mówię mam nadzieję że serwis już zrobi ten gaźnik bo akurat naprawiają ten model co ja mam ale mam też do was inne pytanie czy ktoś wie czy jak zmieniam łańcuch rozrządu to czy trzeba też wymieniać prowadnice bo jednak kosztuje ona ponad 500 zł i tak właśnie się zastanawiam czy ona też idzie do wymiany bo łańcuch to koszt 200 zł ale już prowadnica to lekka przesada. Jak robi się czerwona rura to jest zbyt uboga mieszanka i temperatura spalania wzrasta, piszę Ci to chyba już trzeci raz i na tym zakończę bo nie chce mi się już tego opisywać jak krowie na rowie. Poza tym tak jak napisał Jackass, gaźniki się ustawia pod dany silnik, to co robisz mija się z celem. Edytowane 22 Marca 2017 przez mort3n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 No a jeśli zrobi serwis, a okaże się że np. króciec jest pęknięty albo jest uszkodzona śruba składu mieszanki to co wtedy? Poza tym w takich motocyklach jest serwis na bieżąco, to nie zwykły szosowy motocykl w którym wymienia się olej raz na sezon i sprawdza zawory co dwa.. Przecież ja o tym samym. Takie sprzęty się serwisuje na bieżąco więc tym bardziej świeżo po kupnie trzeba sprawdzić wszystko. A jak zrobi serwis i nie znajdzie przyczyny to będzie kopał dalej. W drugą stronę będzie gorzej bo jak znajdzie przyczynę najpierw to o serwisie można zapomnieć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Wygląda mi to na przyczyny z iglicą gaźnika tak jakby za dużo benzyny dostawał jak strzela.Na pewno jak przegazujesz i puścisz manetke to w tym momencie jest strzał.A mówisz ze mocno się grzeje tylko pytanie czy pompa pracuje normalnie jest obieg płynu? Edytowane 22 Marca 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.