Skocz do zawartości

agro18

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Mtx 125R
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Suwalki

Osiągnięcia agro18

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Napinacz jest już na maksa wkręcony wiec chyba trzeba już wymienić lanuszek zanim może stać sie tragedia.
  2. i dla mnie już paru kolegów powiedziało że to gaźnik teraz kolega podkręcił obroty to już tak nie gaśnie cały czas da się jakoś jeździć tylko że pali teraz jak smok dlatego tak czy siak gaźnik pojedzie do mycia i wymiany części a pompa pracuje normalnie obieg jest. Pytanie też mam odnośnie łańcuszka rozrządu czy jak już słychać takie rzężenie to już trzeba zmieniać łańcuch?
  3. Panowie powiem tak gaźnik jedzie w Polskę do firmy co robi takie rzeczy myjka ultradźwiękowa i odrazu wymienia mi dysze i zawory i w ogóle wszystko do tego skalibruja aby to miało ręce i nogi bo jak chodzi na ssaniu motor to rura na początku gdzie jest chłodnica to aż czerwona się robi to chyba że dużo paliwa wywala pewnie ale to mówię mam nadzieję że serwis już zrobi ten gaźnik bo akurat naprawiają ten model co ja mam ale mam też do was inne pytanie czy ktoś wie czy jak zmieniam łańcuch rozrządu to czy trzeba też wymieniać prowadnice bo jednak kosztuje ona ponad 500 zł i tak właśnie się zastanawiam czy ona też idzie do wymiany bo łańcuch to koszt 200 zł ale już prowadnica to lekka przesada.
  4. No będę dawał ja do mechanika aby coś zrobił a jeszcze mam do was pytanie odnośnie chłodzenia jeden oring jest chyba nieszczelny bo ucieka na borygo jak już cieśninie jest choć patrzyłem w korku to normalnie jest full skąd to uciekać może że stan boryga nie spada ?
  5. No właśnie nie wiem o co chodzi paliwo zalalem nowe ale fakt było jeszcze tam stare to może mieć jakiś wpływ? A czy może być silnik cos uszkodzonych jak tak jest bo motor normalnie jeździ na moc tylko gaśnie i nie wspomnę o tym że bardzo szybko się grzeje dziś odpaliłem na ssaniu ja i dosłownie po minucie była już gorąca a z korka na borygo aż para szła i nie wiem czego to może być wina
  6. Witam kupiłem Yamahe Wr 400F z 1999 roku i jest mały problem z nią mianowicie chodzi o to że jak odpalam ją na ssaniu to wszystko jest ok ale jak wyłączam ssanie to motor zaraz gaśnie mimo że jest już ciepły kolejne odpalenie motor zapali ale zaraz zgaśnie a jak dodaje gazu to strzela co jakiś czas a na ssaniu normalnie chodzi. Motor został kupiony od mojego kolegi i bardzo długo stał może nawet z 7 miesięcy nie palony ani nie jeżdżony czy ma to jakiś wpływ nie wiem gaźnik się zapachał czy dysze i może dlatego tak się dzieje? I czy ktoś mi powie jeszcze jak zmniejszyć obroty na ssaniu bo dość wysokie są. Pozdrawiam
  7. Witam czy taki tłumik Pro Circuit R-304 bedzie normalnie pasował do Hondy MTX 125R czy bedzie problem z zamontowaniem jego bo jednak Honda jest z 1990 i nie wiem czy nie jest za stara a nie chce wydawać 600 zł aby potem wyszła lipa. Pozdrawiam
  8. Witam od razu mowie że przepraszam jeżeli taki temat już był ale mam problem z tym motorem. Problem polega na tym że motor nie idzie tak jak powinien iść z niskich obrotów z wysokich tak od 5-6 tyś leci jak głupi już i nie wiem za bardzo czego może być to wina nie jestem fachowcem a to jest mój pierwszy ala cross. Po zakupie jechał bo jechał nie miałem wcześniej 2t wiec nie wiem jak powinien on zachowywać się i dlatego uważałem że zasuwa jak głupi ale teraz odczułem że z niskich obrotów straszny mól z niego jest. Wymieniłem w nim linkę gazu gaźnik złożyłem tak jak był wcześniej fakt manetka nie wraca sama muszę ją ręka odciągać ale akurat to mi nie przeszkadza jakoś w jeździe ustawiłem obroty bo wcześniej chodził cały czas na 3 tys jak stał teraz ustawiłem tak 2000-2200 nie wiem czy to są dobre obroty czy może ustawić na 1500 czy ile bo za bardzo się nie znam koło gaźnika miałem dwie śruby jedna z taką sprężynka bliżej wlotu wężyka a druga jakaś mała bardziej z prawej strony może powiedzie mi do czego one służą bo kręciłem obiema to może coś źle ustawiłem ? Kolejne pytanie jak przeczyścić cały układ paliwa czyli gdzie jest filtr paliwa filtr powietrza gdzie znajdę w tym modelu bo nie wiem ;/czy świece też zmienić na co mam zwrócić uwagę jak ją wykręcę?Paliwo nie leci nigdzie z boku czyli raczej go nie zalewa płyn w chłodnicy nie ucieka cały czas jest tyle samo czyli chłodnica jest szczelna. Napiszcie tylko szczerze co wymienić aby poprawić jego moc z niskich obrotów bo chyba 2t powinno kręcić się od startu aż do końca. Z chęcią bym go dał do mechanika aby mi to zrobił sek w tym ze u nas w mieście nie ma fachowców od takiego sprzętu bardziej tylko skutery robią i nie wiem czy jest sens w ogóle do nich jechać pytać o takie coś. będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam P.S Motor w tamtym roku miał kapitalny remont silnika i aby go dobrze dotrzeć kolega zrobił prawie 1000 km normalnej jazdy bez żadnych katowań.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...