AndrevGPZ Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Witam! Po zimie pojawił się problem z elektryką. W moim Kawasaki GPZ 400 wymieniłem kierunkowskazy i lampę przód. Sytuacja wygląda tak, że gdy włączam same kierunkowskazy jest ok, natomiast gdy włączam światła pozycyjne i kierunki światła mrugają razem z kierunkowskazami. Posprawdzałem całą instalację, wszystko wygląda ok. Akumulator trzyma ponad 12V, na odpalonym moto te same objawy. Gdzie szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Sprawdz mase na lampie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 ...bo jej brak.Zawsze jak coś Ci mruga z kierunkami to brak masy i wtedy żarówka robi za podłączenie masy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrevGPZ Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Tyle, że mruga wszystko tzn pozycyjne przód,tył i podświetlenie zegarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 (edytowane) No wlasnie. Przez brak masy obwod zamyka ci sie "od tylu" przez zarowki . Edytowane 15 Marca 2017 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 W ciężarówkach czy przyczepach też często zamiast stopu czy pozycji włączają się kierunki lub zamiast nich mrugają stopy. Zawsze wynika to z braku masy na lampie. Sprawdź więc czy jest dobra masa w lampie przedniej i kierunkach. Jak nie to dołóż dodatkowe kable masowe lub doprowadź styk na połączeniach metalowych do porządku. Farba na nowych częściach mogła przerwać dotychczasowe dobre połączenie w obwodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrevGPZ Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Masa w przedniej lampie jest ok, po doprowadzeniu masy "na krótko" prosto z "-" aku jest to samo.Zauważyłem jeden nowy fakt a mianowicie, że gdy mam włączony zapłon, świeci się tylko NEUTRAL i wcisnę hamulec, zapala się światło STOP to NEUTRAL delikatnie przygasa. Jednak po odłączeniu całkowicie tylnej lampy dalej robi to samo. Wszystkie kostki przeglądałem, wszystko wygląda w porządku. Jesienią zanim odstawiłem moto do garażu wszystko działało jak należy. Jakieś pomysły? Pruć całą izolację? Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Izolacji pruć nie musisz, sprawdź wszystkie doprowadzenia masy do ra my i świateł wszystkie kostki, puszkę bezpieczników. Waż e tę obejrzeć przewody wchodzące do kostki tuż przy konektorze. Potrafi je zeżreć po izolacją. Masz dobrze przejrzeć instalację.Wymieniłeś lampę i kierunki. Kierunki led? Lampa oryginalna? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrevGPZ Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Lampa nie ori, ale przeróbka polegała na usunięciu ori kostki i polutowaniu trzech przewodów, nie ma opcji pomyłki. Z resztą już nie ufam sobie i odłączyłem to dla sprawdzenia. Kierunki ori Kawasaki. Jutro posiedze tak długo aż dojde z tym do ładu. Dzięki za wskazówki, każda jest cenna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Sprawdź przerywacz kierunkowskazów, może on dokonał żywota i powoduje problemy. Trzeba wszystko przejrzeć. Zasugeruję jeszcze sprawdzenie czy któraś żarówka po włożeniu w swoje miejsce nie powoduje jakiegoś zwierania styków ze sobą albo na masę. Co prawda to mało prawdopodobne ale skoro awaria wystąpiła po wymianie konkretnych części to i w obrębie nich trzeba szukać przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasmanski Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 A kierunki i lampa, ktora wymieniles maja zarowki czy ledy ? Cytuj Zubní plomba je velmi často chybně vyslovována jako „blomba“.Slovo se do češtiny dostalo přes německý výraz Plombe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrevGPZ Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Normalne żarówki. Moto zrobiło kilkaset kilometrów i jest poprawa pewnie dlatego że aku dobrze doładowane ale problem nadal nie rozwiązany. Aż tak nie przeszkadza w użytkowaniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Pewnie kierunki które założyłeś to wersja "ameryka" na żarówki dwuwłóknowe z podwójnym stykiem .Gdy do takiej oprawki włożysz zwykłą żarówkę z jednym włóknem , to pojedyńczy styk mostkuje obwód kierunka i pozycji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2017 A nawet mi do głowy nie przyszło, że to może byś jułesej. Masz rację Bruns, dobry trop. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrevGPZ Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2017 A nawet mi do głowy nie przyszło, że to może byś jułesej. Masz rację Bruns, dobry trop.Tego wykluczyć nie można :) czym one się różnią od EU oprawek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.