Skocz do zawartości

AndrevGPZ

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świecie

Osiągnięcia AndrevGPZ

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tak tak z tego zdaje sobie sprawę, że mogą być niespodzianki ale chodziło mi o takie części których wymiane zaleca producent przy zdejmowaniu głowicy. Gdzie kupowałeś takie części jak łańcuszek rozrządu i pierścienie?
  2. Witam! Czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą w Kawasaki GPZ 400 z 1986 roku, silnik 4 w rzędzie DOHC, chłodzony powietrzem. Samą uszczelkę już mam. Wiem, że zalecana jest również wymiana uszczelniaczy zaworów. Pytanie czy coś jeszcze powinienem wymienić? Myślałem żeby za jedną robota wymienić pierscienie na tłokach bo łyka troche oleju. Gdzie moge ewentualnie zapytać o ich dostepność?
  3. Nie można uogólniać :) znam takich co tyle jeżdzą ale nie mówię że nie ma takich co kręcą bo niezła mieszanka etniczna tutaj jest. Rodowity Norweg nie robi takich rzeczy.
  4. Różnie z tym bywa. W Skandynawii raczej nie kręci się liczników. Chyba, że moto miał kiedyś jakiś Rodak :D
  5. Czyli nie ma co się bać przebiegu rzędu 80tyś? :)
  6. Witam! Poszukuję opinii o motocyklu Honda VFR 750 z lat 1986-1988. Warto kupić w tych czasach? Przebiegi mają nawet do 80tyś.czyli normalne ale jak ten silnik to znosi? Dostępność części? Pytam bo szukam motocykla minimum 30sto letniego. Przykładowe linki do ogłoszeń: https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=95064555 https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=94169735 https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=93673943
  7. Tego wykluczyć nie można :) czym one się różnią od EU oprawek?
  8. To taki czujnik. Wpina się go zamiast jednego z korków. Problem rozwiązany. Wyczytałem na angielskim forum, że wystarczy obciąć czujnik a przewód podłączyć pod "+". Sprawdzone, działa.
  9. Normalne żarówki. Moto zrobiło kilkaset kilometrów i jest poprawa pewnie dlatego że aku dobrze doładowane ale problem nadal nie rozwiązany. Aż tak nie przeszkadza w użytkowaniu :)
  10. Lampa nie ori, ale przeróbka polegała na usunięciu ori kostki i polutowaniu trzech przewodów, nie ma opcji pomyłki. Z resztą już nie ufam sobie i odłączyłem to dla sprawdzenia. Kierunki ori Kawasaki. Jutro posiedze tak długo aż dojde z tym do ładu. Dzięki za wskazówki, każda jest cenna.
  11. Masa w przedniej lampie jest ok, po doprowadzeniu masy "na krótko" prosto z "-" aku jest to samo. Zauważyłem jeden nowy fakt a mianowicie, że gdy mam włączony zapłon, świeci się tylko NEUTRAL i wcisnę hamulec, zapala się światło STOP to NEUTRAL delikatnie przygasa. Jednak po odłączeniu całkowicie tylnej lampy dalej robi to samo. Wszystkie kostki przeglądałem, wszystko wygląda w porządku. Jesienią zanim odstawiłem moto do garażu wszystko działało jak należy. Jakieś pomysły? Pruć całą izolację? Nie wiem już gdzie szukać przyczyny.
  12. Tyle, że mruga wszystko tzn pozycyjne przód,tył i podświetlenie zegarów.
  13. Witam! Po zimie pojawił się problem z elektryką. W moim Kawasaki GPZ 400 wymieniłem kierunkowskazy i lampę przód. Sytuacja wygląda tak, że gdy włączam same kierunkowskazy jest ok, natomiast gdy włączam światła pozycyjne i kierunki światła mrugają razem z kierunkowskazami. Posprawdzałem całą instalację, wszystko wygląda ok. Akumulator trzyma ponad 12V, na odpalonym moto te same objawy. Gdzie szukać przyczyny?
  14. Witam! W moim moto(Kawasaki GPZ 400 Uni-Trac 1986r) zastosowano czujnik poziomu elektrolitu w akumulatorze. Poprzedni właściciel wymienił aku na żelowe w którym nie ma miejsca żeby wpiąć ten czujnik i teraz mruga mi ciągle kontrolka "BATT" na monitorku plus czerwone "WARRNING" przy stacyjce co jest mega wk*rwiające :) Moje pytanie brzmi czy da się jakoś wyeliminować ten czujnik? Bo moim zdaniem to zbędny gadżet. Czy muszę wymienić nowy akumulator żelowy na nowy akumulator tradycyjny, w którym jest miejsce żeby podpiąć ten nieszczęsny czujnik. Wszelkie wskazówki mile widziane prócz tych typu "wyjmij żarówke" ;) Pozdrawiam!
  15. Spaliny są jasne. Nie jest to jakieś mocne kopcenie ale wyraźnie widać różnicę miedzy jednym wydechem, a drugim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...