gargamel12321 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Witam mam yamahe yzf 250 z 2001. Od początku miałem problem z dławieniem się przy niskich obrotach, gdy już się zbierze na obroty motor dostaje strzała i ciągnie prawidłowo. Oddałem do regulacji i trochę się poprawiło lecz gdy nasączyłem filer powietrza znów dławienie się pojawiło. Gdy założę suchy filtr powietrza jest dużo lepiej jest lekko zmulony na początku ale już nie przerywa jak na filtrze nasączonym. Z tego wynika że ma chyba za mało powietrza lecz regulacją powietrza na gaźniku nie ma większego wpływu na dławienie. W czym może być problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 Czym i jak nasączasz filtr, kto Ci regulował, czy gaźnik był czyszczony, od jak dawna masz motocykl. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Problem z filtrem powietrza to samo miałem w dwusuwie na prawdę dopływ powietrza musi być swobodny.Czyszczenie gaźnika też nie zaszkodzi, a regulacja najlepiej na kolor świecy.Yzf to akurat 4T, ale spróbuj dosłownie na chwile wyciągnąć filtr i zobacz. Edytowane 5 Marca 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel12321 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Nasączam olejem do tego przeznaczonym (bel ray foam), wlewam około 30 ml do reklamówki rozprowadzam i wrzucam filtr i go sciskam. Moto miał czyszczony gaźnik i był regulowany w profesjonalnym serwisie. Posiadam go koło pół roku . Na suchym filtrze chodzi lepiej czyli bez filtra pewnie jeszcze lepiej by chodził. Edytowane 5 Marca 2017 przez gargamel12321 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Wszystkie maszyny wyposażone w gaźnik Keihin FCR mają ten sam problem.Problem leży w wyciągniętym łańcuszku rozrządu, pompce przyspieszenia i wycierającym się przez wózek przepustnicy korpusie gaźnika.W internecie jest kilka sposobów,które poprawiają reakcję na gaz lecz nie eliminują dławienia do końca .Na początek poczytaj o AP MOD w gaźnikach FCR. Kilka osób w sieci chwali sobie ten patent.Mi osobiście nie pomógł. Borykałem się z tym problemem do momentu zakupu niemal nowego gaźnika,który miał 120 mth przebiegu od nowości i dopiero wtedy problem ustał na dobre.Po rozebraniu starego gaźnika na atomy zauważyłem dość spore wytarcia w korpusie od ruchów wózka przepustnicy przez co przepustnica przepuszczała lewe powietrze i miałem spory problem z wyregulowaniem gaźnika i pozbyciem się dławienia przy wkręcaniu z wolnych Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Podepnę się bo kolega chyba porzucił temat a mam podobny problem. Po wpakowaniu się w ciężkie błoto i paru minutach walki moto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach. Przed jazdą zmieniałem filtr powietrza i myślałem że może przez to ale po włożeniu starego jest to samo. Luzy zaworowe są chyba w normie, 0.10-0.11 na ssących, 0.26-0.27 na wydechowych. Macie pomysł co to może być? Trochę nie chce mi się wierzyć że mógł się przytrzeć. Jeszcze jedno co zauważyłem to obluzowana rura wewnętrzna w wydechu (Yoshi). Zmienię jeszcze świecę ale poza tym nie mam pomysłu co innego sprawdzić. Pacjent to CRF 250 na wtrysku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Podepnę się bo kolega chyba porzucił temat a mam podobny problem. Po wpakowaniu się w ciężkie błoto i paru minutach walki moto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach. Przed jazdą zmieniałem filtr powietrza i myślałem że może przez to ale po włożeniu starego jest to samo. Luzy zaworowe są chyba w normie, 0.10-0.11 na ssących, 0.26-0.27 na wydechowych. Macie pomysł co to może być? Trochę nie chce mi się wierzyć że mógł się przytrzeć. Jeszcze jedno co zauważyłem to obluzowana rura wewnętrzna w wydechu (Yoshi). Zmienię jeszcze świecę ale poza tym nie mam pomysłu co innego sprawdzić. Pacjent to CRF 250 na wtrysku. Dioda MIL coś sygnalizuje ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Nie, siedzi cicho. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel12321 Opublikowano 16 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 Witam. U mnie jednak oring mod nic nie dał, próbowałem z różnymi położeniami śrubki regulującej za każdym razem podobnie go dławiło. Pompka działa lecz regulując śrubką nie widziałem różnicy w długości podawania paliwa. W środkowym położeniu śrubki pompka podawała paliwo przez około 0.3-0.5 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 (edytowane) Jaką masz dyszę wolnych obrotów ?Zobacz też dyszę leak jet,która odpowiada za ilość paliwa podawaną do pompki przyspieszenie Nr 24 na schemacie https://sklepmoto46.pl/yamaha/czesci-eksploatacyjne?yamaha_category=Motorcycles&yamaha_year=2001&yamaha_model=615&yamaha_schema=25756#schemePs U siebie mam #80,ale to inny rocznik Limo,zmiana świecy coś dała ? Edytowane 19 Marca 2017 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Odłącz czujnik połączenia przepustnicy i sprawdź czy się nie poprawi. W zużytym FCR odłączenie tego czujnika często pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel12321 Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Dzikowski- nie wiem jakie mam ale jak dawałem do regulacji to mechanik mówił że gaźnik nie był rozbierany to podejrzewam ze są wszystkie oryginalne dysze. Ja się za bardzo nie znam na tym to nie chce sam rozbierać gaźnika. heniek 128 - odłączenie czujnika nic nie dało , miałem wrażenie ze jeszcze bardziej go trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Gaźnik nie był rozbierany to może warto go rozebrać i wyczyścić porządnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel12321 Opublikowano 24 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 Tzn. ten mechanik go rozbierał i czyścił. Jak go odebrałem od mechanika to przez jakieś 2 mth nie dławił się ,ale po tym czasie znów zaczęło się dziać to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 24 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) No więc może mechanik nie zrobił tego gruntownie, ja mam teorie jeśli się czegoś samemu nie zrobi to nie wiadomo na czym się stoi.Żeby dokładnie wyczyścić trzeba rozebrać go na części pierwsze i nawet rozkręcić każdą śrubkę. W moim gaźniku np najwięcej syfu było w gnieździe doprowadzającym paliwo (sitko zawalone syfem). Edytowane 24 Marca 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.