Skocz do zawartości

Triumph Street Triple 765


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie STD/Sport porównywałem na szybkich winklach schodzacych w dół i za chwilę góra. Gwałtowne wejście na STD, powodowało lekką niestabilność przodu i chybotanie. Na Sporcie tego nie ma motor jest stabilniejszy. Muszę jeszcze na torze przetestować. To co w ustawieniu Sport jest problematyczne to zachowaie tyłu na mokrym i nierównym asfalcie. Miałem już kilka uślizgów, ale na szczęście bez gleby. Dla mnie komfort jest wystarczający. Dodatkowo standardowe oponki Pirelli Diablo Corsa sa może i świetne, ale na suchym i równym asfalcie, najlepiej tor. Pozatym troche musi upłynąć czasu aby je zagrzać na zwykłej drodze. Jak zedrę ten komplet to culuję w Bridgestony S20. Podobno świetne na suchym i mokrym, szybko się grzeją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś korzystając ze słońca, chwili czasu i rozładowanego aku w enduro, zamontowałem crashe przedniego zawieszenia R&G i Eazi-Grip na zbiornik. Skoro było o wydechach, to przy okazji dźwięk na pełnym układzie Arrowa (nagrywane kalkulatorem, więc jakość nie powala...)

 

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pięknie gada...Hm jesteś z Poznania spr Streeta na torze Poznań? Ja w tym roku na lato planuję wypad do Austrii i przejazd petlą 48 km Grossglockner :)

Tam sa winkle i widoki rewelka. Co prawwda z wawy jest 1200 km w jedną strone, ale juz na Ukrainie byłem i jakoś przeżyłem przejazd.

 

Wczoraj chciałem wyprowadzić maszynę na bo pogoda była ok. ale musze najpierw olej zmienić itd. w tym tygodniu robię i do marca na pewno wyjadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Streeta na tor chcę zabrać dopiero w tym sezonie. W ubiegłym roku miałem osobnego sprzęta do zabaw torowych a Street'em latałem tylko po ulicach w koło komina, ale w tym sezonie trochę się koncepcja zmieniła, także będzie okazja pomęczyć Anglika :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja na tor Radom się wybieram bo do Ponznia za daleko. Pozatm taniej znacznie i częściej można korzytać. widziałem na necie pojedynek na torze Speeda STD i Streeta R no i niestety kierowca Streeta trochę za dużo błedów popełniał, i dostał lanie, ale na zakrętach jak dobrze jechał to spokojnie na wyjściu z winkla łykał Speeda. A latasz w kombiznezonie jednoczesciowym czy m innym ubraniu ? Ja zastanawiam się nad kombiznezonem skórzanym bo na codzień jeansy lub textyla ale na tor to słabo z tymi ciuchami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam dylemat bo mam kurtkę Triumpha skórzaną ale spodni nie moge dokupic w rozsądnej cenie do tej kurtki a inne to sztukowanie. A z drugie strony kupować całe kombi to też z 1500 PLN trzeba dać.

 

Hej Fat a co masz za mocowanie rejestracji ? Bo widzę że kierunki standard a co to za firma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fat...Fajne to mocowanie, a co z kablami jest jakaś osłona zaczep itp, ? Swiatło rejestracji działa ? Ile trwa dostawa ?

No maszynkę wyszykowałeś chyba we wszystko co możliwe z dodatków. Widzę krótkie klamki, białą lampę z tyłu itd... :)

A masz może Quickshifter ? Na torze można z tego uzytek zrobić. Owiewki nie chcesz założyć ? Ja u Siebie mam org. owiewkę i powiem że do 150 km/h spełnia swoja rolę. Potem wichura. Maszynkę raz sprawdzałem na S-ce ile pójdzie na maxa. Złożyłem się na scyzoryka za szybką i ogień.Wyszło licznikowe 230km/h, to było przed zmianą wydechu i mapowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oświetlenie tablicy jest od razu w zestawie z mocowaniem. Wszystkie przewody są schowane pod dodatkową, metalową maskownicą, która oczywiście również jest w komplecie. Całość jest naprawdę dopracowana i dobrze zaprojektowana. Nie było to może najtańsze rozwiązanie, choć biorąc pod uwagę ceny jakichś firmowych mocowań typu Rizoma, R&G (które nota bene jest całe z plastiku!) itp. oraz jakość wykonania TripleTek, uważam że jak najbardziej warto. A dostawa trwa w zależności od tego, czy mają akurat naprodukowane. Ja czekałem na świeżą partię i doszło po 2 tygodniach od zamówienia.

 

Owiewkę mam, tzn. tą małą, triumph-owską osłonkę zegarów. Nic więcej nie zakładam, aby nie zepsuć linii motocykla :) Z tą mini-owiewką spokojnie na trasie utrzymuję 150-160. Max. poszedłem 245, ale to była ostra walka... A z akcesoriów typowo torowych zakładam jedynie inne sety (już kupione, czekają na montaż) i nic więcej.

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, taki pakiet owiewek jak ty też mam ale dołożyłem jeszcze org. szybkę, i wyglada całkiem fajnie. Mi dziś płyny przyszły, olej Motul, płyn hamulcowy ATE, filtr oleju i płyn w chłodnicy. Będe zmianiał sam, bo szkoda mi czasu i kasy aby jechać do kogoś na wymianę. A ile masz najechane ? Zmianiełeś juz swieczki lub filtr powietrza po wymianie wydechu ? Ja myślałem o filterku BMC, ale sobie odpuściłem, widziałem wydruki na hamowniach i żadnej różnicy praktycznie nie było na mocy, no i cena przegieta. Standard kosztuje 130 PLN, a BMC z olejem do nasączania i płynem do czyszczenia co najmniej 350 PLN. Szkoda kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakulane mam 20000 km, także właśnie będę robić przed sezonem duży serwis. Luzy zaworowe, świece, wszystkie płyny (włącznie z olejem w zawieszeniu), łożysko główki ramy, przednie klocki. Filtr powietrza zakładam K&N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...