Tommo Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 fajnie że auto sportowe, mogło kiedyś jeździć na takich kołach, teraz ta moda +20'' zupełnie do mnie nie przemawia.Moda modą ale jak się przyjrzysz hamulcom Testarossy to się okaże, że obecny Golf GTI ma większe. Postęp idzie w każdą stronę a wydajność hamulców dziś jest nieporównywalna z tamtym okresem. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Pytanko mam do Was. Mieliście może styczność z Lancerem RalliArt? Myślę nad zamianą Skody na Lancera. Jak to się sprawuje? https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/lancer/20-ralliart-sst-sportsedan-aut-4d/3253553 Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Pytanko mam do Was. Mieliście może styczność z Lancerem RalliArt? Myślę nad zamianą Skody na Lancera. Jak to się sprawuje? https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/mitsubishi/lancer/20-ralliart-sst-sportsedan-aut-4d/3253553 Mojego znajomego żona tym jeździ. Z poważniejszych spraw padła im pompa dyfrów. Były też jakieś problemy z elektroniką ale nie pamiętam co dokładnie. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Dzięki za info. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 25 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Napewno będzie lepiej służyć niż Subaru.Masz na myśli mojego Forestera? :)Stoi w garażu, więc nie ma szans żeby się zepsuł :))) Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iron.Bull Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Od czasów EJ25 niestety tak... stare poczciwe GT było nie do zajechania i bardzo je lubiłem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 25 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Chodzi o to że Evo jest dużo mniej awaryjne od Imprezy. Jeszcze trochę się naciesze posiadaniem tego bulgota i poszukam EVO na jego miejsce. Tymczasem potrzebuje rodzinnego auta, no i chyba jednak rozmiar bagażnika zdyskwalifikuje RalliArta. Wkurza mnie te ciągłe wypalanie dpf-a i muszę coś na miejsce Octavki poszukać. Coś w beznynie z AT i dobrze jeżdżącego. Jakieś propozycje? Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Aja prawdopodobnie zakupię ponownie Outbacka a automacie. Na przestrzeni tych ośmiu lat jak go posiadam stwierdzam, że jest to absolutnie idealnie wszechstronne i niezawodne auto. Im dłużej go mam, tym bardziej utwierdzam się w tym przekonaniu. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Oczywiście i nigdy nie brałem tego silnika pod uwagę. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 (edytowane) Jak nie 2.5 t to tylko 3.0H6 ;) albo 2.0T Edytowane 26 Grudnia 2017 przez HARPAGAN Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 Dlaczego ?Zaden silnik turbo w wykonaniu Subaru nie grzeszy trwaloscia, ja swoj 2.5 zamierzam dociagnac do 0.5 mln km bez remontu, a moze wiecej jak sie da :).H6 jest dosc paliwozerny, ale oczywiscie trwaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Cena kosmos.Stawiam sobie za cel zejść poniżej 1:50 w Poznaniu roku 2018. Jak go wcześniej nie zamkną :) Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Przez chwilę myślałem nad Legasiem z h6 ale mi przeszło. Jednak wyciąganie silnika do regulacji zaworów to pomyłka. Tym bardziej że potrzebuję w gazie a wtedy interwał by należało skrócić do 50 tyś czyli u mnie co dwa lata. Jeszcze jakbym znalazł wycackaną SpecB z manualem i dobrym wypasem to może bym przemyślał ale to chyba nie dla mnie. Purchle to też już na porządku dziennym są w tym aucie.Potrzebuję dużego mocnego kombi, najlepiej z ciekawszym napędem niż FWD. Myślałem jeszcze o v70 albo xc70 z T5/T6 ale pewnie się skończy na e61 3.0i. Teraz mam BMW e39 528 i to na prawdę dobre auto, ale te nowe beemki to jednak nie ta jakość a serwisowanie ich też może być kosztowne i upierdliwe. Z jednej strony bym chciał coś szybszego a z drugiej to widzę że wszystko co ma więcej koni ma całą listę typowych usterek i to jedna droższa od drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Przez chwilę myślałem nad Legasiem z h6 ale mi przeszło. Jednak wyciąganie silnika do regulacji zaworów to pomyłka. Tym bardziej że potrzebuję w gazie a wtedy interwał by należało skrócić do 50 tyś czyli u mnie co dwa lata. Jeszcze jakbym znalazł wycackaną SpecB z manualem i dobrym wypasem to może bym przemyślał ale to chyba nie dla mnie. Purchle to też już na porządku dziennym są w tym aucie.Potrzebuję dużego mocnego kombi, najlepiej z ciekawszym napędem niż FWD. Myślałem jeszcze o v70 albo xc70 z T5/T6 ale pewnie się skończy na e61 3.0i. Teraz mam BMW e39 528 i to na prawdę dobre auto, ale te nowe beemki to jednak nie ta jakość a serwisowanie ich też może być kosztowne i upierdliwe. Z jednej strony bym chciał coś szybszego a z drugiej to widzę że wszystko co ma więcej koni ma całą listę typowych usterek i to jedna droższa od drugiej.no jak chcesz gazować to tylko e60/61 i bez przesady to jest proste mechanicznie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 E61 z M57 pod maską. Zrobić trzeba dwie rzeczy. Wywalić klapy w kolektorze i zrobić rewizję rozrządu. Masz wtedy mocny i niezawodny samochód który mało pali i jest wygodny. M57 to najbardziej udany silnik ostatnich lat BMW.YUBY czym ten czas wykręciłeś? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.