Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Tak sie zastanawiam, jezeli te silniki benzynowe sa takei fajne, to dlaczego nie stosuje sie ich we wszystkich pojazdach jak Traktor czy ciezarowka ?

 

no powoli się stosuje

obecnie przecież transport przechodzi na cng a silnik na cng to prawie jak benzyna.........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz jest prosta KS, przy tak niskich obrotach nie uzyskasz w silniku iskrowym tak duzego momentu obrotowego jak w wysokopreznym.Sa tez inne mniej lub bardziej istotne czynniki jak zuzycie paliwa itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks diesel ma lepszą sprawność cieplną, to fakt. Ale nie jest to jedyny argument jakim należy się sugerować przy określaniu co jest lepsze-gorsze.

 

Tommo

 

Gdyby chodzilo o lepsze, to nikt by nie produkowal juz benzyn, jezdzily by saem diesel'e.

 

Problem w tym, ze diesel jest o kilka tysiecy drozszy i nie kazdy chce w niego ta kase inwestowac, zwlaszcza gdy malo jezdzi.

 

Pozatym zawsze znajdzie sie ktos kto stwierdzi, ze to, ze tamto.

 

 

przy tak niskich obrotach nie uzyskasz w silniku iskrowym tak duzego momentu obrotowego jak w wysokopreznym.Sa tez inne mniej lub bardziej istotne czynniki jak zuzycie paliwa itd.

 

Robert

 

i z tym sie calkowicie zgadzam.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks diesel ma lepszą sprawność cieplną, to fakt. Ale nie jest to jedyny argument jakim należy się sugerować przy określaniu co jest lepsze-gorsze.

 

Tommo

 

Gdyby chodzilo o lepsze, to nikt by nie produkowal juz benzyn, jezdzily by saem diesel'e.

 

Problem w tym, ze diesel jest o kilka tysiecy drozszy i nie kazdy chce w niego ta kase inwestowac, zwlaszcza gdy malo jezdzi.

 

 

 

 

Pozwolę sobie zauważyć, że w tak bogatych krajach jak Japonia czy USA, ludzie w salonach nie chcą widzieć diesli, tylko benzynki. Więc ten argument mało trafiony.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przeciwnikiem diesla w osobowce, wiecej problemu niz korzysci. Natomiast w duzych pikapach jest uzasadnione stosowanie diesla, jak masz 350, 450 czy 550 sa to pojemnosci kolo 10 l i te pikapy ciagaja ogromne i ciezkie przyczepy, a tu diesel jest gora. W wiekszosci 350 tek sa blizniaki z tylu zeby odbierac ogomny nacisk na tylna os.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie zauważyć, że w tak bogatych krajach jak Japonia czy USA, ludzie w salonach nie chcą widzieć diesli, tylko benzynki. Więc ten argument mało trafiony.

Moze zobacz ile km pokonuje przecieny Japonczyk rocznie. Ten kto malo jezdzi kupuje benzyne.

 

Dowiedz sie jaka jest roznica w centach miedzy cena galona ropy a banzyny. Jezeli przekalkulujesz to z faktem, ze drozszy jest w zakupie diesel to po prostu nie kalkuluje im sie kupowac drozszego auta.

 

I jezdza benzyna.

 

Robert, a Ty w swoim zywocie miales juz wogole jakiegos diesel'a w Hameryce ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze zobacz ile km pokonuje przecieny Japonczyk rocznie. Ten kto malo jezdzi kupuje benzyne.

 

Dowiedz sie jaka jest roznica w centach miedzy cena galona ropy a banzyny. Jezeli przekalkulujesz to z faktem, ze drozszy jest w zakupie diesel to po prostu nie kalkuluje im sie kupowac drozszego auta.

 

I jezdza benzyna.

 

Robert, a Ty w swoim zywocie miales juz wogole jakiegos diesel'a w Hameryce ?

 

:crossy:

He KS mialem i mam jednego duzego ale nim nie jezdze, stoi w stodole. Musialby galon ropy kosztowac 1$ zebym spojrzal na diesla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert,

 

Wasze diesel'e a nasze, to lata swietlne.

 

A po przejsciu na emeryture planuje kupic jakiegos malego wariata ( moze tez byc nieco wiekszy a najlepiej wilka w owczej skorze ) + duzego diesel'a - V8 albo V10. Jak jednak bedzie, sie za 8 - 10 - 12 lat okaze.

 

Mozemy ten temat ciagnac do nieskonczonosci, i tak nie dojdziemy do porozumienia

 

Dzisiaj siedzialem w najnowszym Civic'u limuzynie, zegary naprawde bajer, myslalem, ze bedzie to nastepne Auto po nowym ale diesel'a nietu wiec .....

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Super oferta ..... tylko jedno ale ....... zawieszenie i trzymanie się drogi gorsze od pustego Żuka :D

 

To ja nierozumię. Najpierw podniecacie się dźwiękiem ( tego mustangowi odmówić się nie da), paleniem gumy (no mustang), porównujecie pickupy (które w ogóle się nie prowadzą) a tu coś nie pasi? Poza tym, nowy mustang już nie ma zawieszenia od wozu drabiniastego - nie jest to BMW, ale trochę się zmieniło. I umówmy się - do zapie**alania w zakrętach to Impreza, Evo, twoja meganka jeszcze też da radę. Ale wielkie silniki to trochę inne przeznaczenie. Jak swoja ósemką w zakrętach i tak będę objechany przez Civika-R czy nawet Golfa GT. Ale na drodze szybkeigo ruchu... czy z łagodnymi zakrętami... :) I do takiej samej jazdy i mustang się nadaje. Wiecej, nim jest dużo łatwiej slajdem z zakrętu na osiedlu czy przez MacDonaldem iść :)

Edytowane przez maniek_7

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jezdzi sie wygodnie, jest komfortowy, mozna uzywac na codzien jako normalnego auta, poza tym jest tani za pare $ mozna jezdzic fajnym autem z basowym dzwiekiem z dobrego silnika V8 Mam cabrio i sobie chwale, nic sie jeszcze nie zesralo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...