Skocz do zawartości

300 KM+


HARPAGAN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Diesel to dla biedaków ...Diesel nie ma tego "czegoś" .... nie mówiąc, że brzmi jak traktor Dokładnie i trzęsie jakby miał padaczkę

 

Klod

 

Zadam Ci patania

 

1. Dlaczego diesel jest o conajmniej 4 000 € w podstawowej wersji drozszy od benzyny ?

 

2. Znaczy czego ? Ma lapsiejsze pierdo lniecie ba przyspieszeniu od 100 - tki w gore niz jakakolwiek benzyna

 

3. Kiedy wogole jechales diesel'em Chyba jak 5 lat miales, bo od tamtego czasu kultura pracy poszla lekko do przodu a Sound designer tez swoje lekcje odrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Bo jest bardziej skomplikowany i droższy w produkcji.

2. Podaj konkretne przykłady bo piszesz bardzo ogólnikowo.

3. Nie znam żadnego diesla który ładniej brzmiałby od analogicznej benzyny.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To proponuje sobie sprawdzic ktory z silnikow ma wyzsza sprawnosc :icon_mrgreen:

 

I wezcie przestancie pitolic o tym sound'zie bo mnie w uju strzyka.

 

Kwestia gustu i tyle, jak sie zapier dala to i tak tego nie slychac

 

Diesel potrafi zlupic doope benzynie i tyle.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To proponuje sobie sprawdzic ktory z silnikow ma wyzsza sprawnosc :icon_mrgreen:

 

I wezcie przestancie pitolic o tym sound'zie bo mnie w uju strzyka.

 

Kwestia gustu i tyle, jak sie zapier dala to i tak tego nie slychac

 

Diesel potrafi zlupic doope benzynie i tyle.

 

:crossy:

Bo klekot silnika zagłusza.

Co z tego, że potrafi...ale to tylko diesel.

Śmierdzą wszystkie czy to DPF czy bez.

Jazda dieslem to jak jazda elektrycznym motocyklem.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co slychac przy 130 km/h ?

 

Ped powietrza i odglos opon tracych o asfalt - klekotu nie slychac.

 

Dokladnie, smierdza wszystkie , notabene z benzyna rowniez

 

Ales uparty, jak ka-rider'owa :icon_mrgreen:

 

Mi jazda elektrycznam motocyklem by ie przeszkadzala, gdyby byly motocykle z silnikiem diesel'a to dawno stalby Taki pod domem, niemowie o Enduro i o Royal Enfild.

 

O spalaniu nawet nie wspomne, nie no benzyna to sama ekonomika :icon_mrgreen: , normalnie leze i kwicze :icon_mrgreen:

 

A jak bezzyna taka zajefajna to dlaczego wszyscy w PL wieksze pojemnosci zagazowuja ? :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sekrecie powiem Ci, ze ze wzgledu na koszty.

 

przecietny motocykl BMW ( ta przedstawila koncept diesel'a ) to koszt rzedu 14 000 - 15 00 0 €. Jezeli przyjmiesz, ze produkcja diesel'a jest o 4 000 drozsza, to taka maszyna o tej pojemnosci ( 1500 ccm ) kosztowala by cos od 24 000 € wzwyz, zdecydowanie za duzo

 

Choc obecna HP 4 kosztuje 80 000 i mysle, ze wszystkie oferowane egzemplarze sa juz sprzedane.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to dużo, bo w mieście 14L ON, jak jechaliśmy A2 do Berlina 9-10 na tempomacie przy 120-140km/h. Ale wiadomo że potrafił i 25 spalać jak mi odbijało.

szef mnie wiózł V8 tdi po chipie i mi się rzygać chciało od tych przyspieszeń, a V12 ma w serii 1000Nm - nawet sobie nie mogę wyobrazić jak to nakurwia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duże, nowe diesle są mega. Ale co najmniej 6cylindrów (8 jeszcze lepiej). W mojej V8 z kim bym nie jechał, nie wierzy że pod maską jest diesel. I Klaudiusz, nie oszukuj się. Spod świateł swoją hiperwyturbioną benzyną faktycznei masz szanse uciec dieslowi (te mają krórtki zakres obrotów, więc w samej rzeczy muszą być straty na zmiany biegów) ale w trasie... 850 NM nie da się niczym zastąpić. Do tego nowe automatyczne skrzynie ZF 8 biegowe idealnie zgrywają się z tymi silnikami. I wyciszenie auta i układu wydechowego.

 

Oczywiście, porównując sam silnik do silnika, to diesel jest głośny, klekoczący i śmierdzący (bez porównania ze starymi, ale z benzyną, jest - zwłaszcza czujesz to jak wjeżdżasz do garażu. Ale dziś te silniki są wsadzane do takich aut, że te rózńice przestają być istotne :)

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie największą wadą diesli jest bardzo wąski zakres użytecznych obrotów. Można to leczyć 8-9 biegowymi automatami które non stop wachlują przełożeniami ale to i tak nie zastąpi dużej wolnossącej benzyny z momentem płaskim jak step kazachski aż do odcinki.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...