gajor29 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 My to latamy wokol komina. A nasze lasy proste jak sie trafi jagas gora to max 20metrow ja mam male wymogi szukam w dobrej kondycji. Ale nie igly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 No to bierz jakąś ujechaną crossową setkę za 3 tysiące, skoro kupiłem yz250f za 3300, a chcesz tanio to w tych pieniądzach nie widzę nic sensownego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 No to bierz jakąś ujechaną crossową setkę za 3 tysiące, skoro kupiłem yz250f za 3300, a chcesz tanio to w tych pieniądzach nie widzę nic sensownego. za tydzień będzie temat że cr125 to syf i nigdy więcej bo kupiłem za 1500 włożyłem 800 w tuleje i tłok od kamaza i korba wypadła mi w lesie a potem babcia z kijkami się o nią potknęła i nie żyje więc ten sprzęt zabija uważajcie przy obecnych chorych cenach 125 2t enduraków wynikłych z jazdy na B to za 3 tys to 80 2t enduro sensowne można kupić i tyle albo 125 bez kwita Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajor29 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 3300 to dalem za remont yzf za moto dalem 7.5tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 3300 to dalem za remont yzf za moto dalem 7.5tysI nic nie daje to do myślenia :biggrin: ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 z mojej wiedzy wynika że za 7.5 kpln to można kupić fjną zdrową crossówkę 2T , a 4T wyczyn za tą kasę to zawsze będzie gniot ale może wypadłem z obiegu i ceny się zmieniły........ i tak samo crossówka za 3 k to będzie gniot i ta sama historia Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajor29 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ale w 2t to juz chyba nie tyle do roboty co 4t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 I co z tego, że mniej roboty? Jak trzeba te mniej wykonywać 3 razy częściej...Dalej nic do myślenia nie daje? Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Niestety panuje błędne pojęcie, że niektóre motocykle (2T albo 4T) są droższe/tańsze w obsłudze serwisowej. Prawda jest taka, że wszystko zależy od tego, jak się serwisuje, jak się jeździ i ile się ma szczęścia. Cały mój "lament" w postach, które zamieszczałem powyżej ma na celu uzmysłowienie, że motocykl użytkowany w terenie wymaga regularnych i niemałych inwestycji. Jasne, że da się trochę "oszukać", przeciągając wymianę np. napędu albo próbując zrobić na tłoku nie 50 ale 70 godzin. Ale to przeważnie oznacza ryzyko dużych kosztów albo ruletkę z własnym zdrowiem wymienionym na żetony (niestety miałem okazję widzieć na własne oczy sytuacje typu "strzał z korby" podczas skakania podwójnego skoku :( ).Natomiast sam piszesz:ja dałem 3300zł. tłok vertexa zawory stalowe proxyNo i powiedz mi, gdzie tu widzisz winę firmy Yamaha? Wsadziłeś stalowe zawory (czyli gówniany zamiennik) do głowicy, która prawdopodobnie nie została poddana regeneracji gniazd. Przecież wystarczy elementarna wiedza z zakresu mechaniki, żeby wiedzieć, że nowy zawór nie ma prawa dobrze przylegać do wyrobionego gniazda - będzie się o nie opierał punktowo, co oznacza natychmiastowe zużycie zaworu w miejscu styku z takim gniazdem. Taki zawór trzeba regulować co kilka godzin jazdy, bo wpada do gniazda, co powoduje brak niezbędnego luzu. Właśnie dlatego silnik nie chce odpalać: zawór nie domyka się do gniazda, przez co komora spalania nie jest szczelna i nie masz kompresji. Wina Yamahy??? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajor29 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Tak bo yamaha ja skladala w gorzowie. Chyba ze nasi polscy serwisanci to ofermy. A co z tego ze w 2t czesciej sie robi remont jak rocznie zrobie 50godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 50 h.... ze dwa remonty... no kto Bogatemu zabroni? Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Tak, pomijają to co koledzy piszą wyżej... Jeśli kolega nie chce jeździć zawodniczo, to jaki sens kupna motocykla scricte crossowego? A milicja ? Trza pamiętać, że raz , dwa się uda, ale za 3 razem może nastąpić przykrość w postaci zabrania motocykla na lawetę i przymusowy postój do momentu udowodnienia że jest się właściwym właścicielm pojazdu + potem mandaty? Nie lepiej kupić noermalne endurko np. DRZ 400 z papierem i się śmiać..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajor29 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ale tez chodzi o wage. Wypchaj z blota badz jak pod gore ci leci to trzeba byc pudzianem by go ruszyc. Czasem jak ktos w blocie utknie to w 3 nie wydygamy moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 29 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 ja xr600 sam wypychałem a waży 120kg sucha a pudzianem nie jestem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor oczekuje motocykla którego jeszcze nie wyprodukowali, kup dt 125 pokombinuj z zawiasem (widziałem z przodem od cr 500) i ciesz się z jazdy, innej opcji nie ma. Wysłane z mojego GT-P3100 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.