Skocz do zawartości

Honda MTX 125R nie idzie tak jak powinien iść z niskich obrotów


agro18
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od razu mowie że przepraszam jeżeli taki temat już był ale mam problem z tym motorem. Problem polega na tym że motor nie idzie tak jak powinien iść z niskich obrotów z wysokich tak od 5-6 tyś leci jak głupi już i nie wiem za bardzo czego może być to wina nie jestem fachowcem a to jest mój pierwszy ala cross. Po zakupie jechał bo jechał nie miałem wcześniej 2t wiec nie wiem jak powinien on zachowywać się i dlatego uważałem że zasuwa jak głupi ale teraz odczułem że z niskich obrotów straszny mól z niego jest. Wymieniłem w nim linkę gazu gaźnik złożyłem tak jak był wcześniej fakt manetka nie wraca sama muszę ją ręka odciągać ale akurat to mi nie przeszkadza jakoś w jeździe ustawiłem obroty bo wcześniej chodził cały czas na 3 tys jak stał teraz ustawiłem tak 2000-2200 nie wiem czy to są dobre obroty czy może ustawić na 1500 czy ile bo za bardzo się nie znam koło gaźnika miałem dwie śruby jedna z taką sprężynka bliżej wlotu wężyka a druga jakaś mała bardziej z prawej strony może powiedzie mi do czego one służą bo kręciłem obiema to może coś źle ustawiłem ? Kolejne pytanie jak przeczyścić cały układ paliwa czyli gdzie jest filtr paliwa filtr powietrza gdzie znajdę w tym modelu bo nie wiem ;/czy świece też zmienić na co mam zwrócić uwagę jak ją wykręcę?Paliwo nie leci nigdzie z boku czyli raczej go nie zalewa płyn w chłodnicy nie ucieka cały czas jest tyle samo czyli chłodnica jest szczelna. Napiszcie tylko szczerze co wymienić aby poprawić jego moc z niskich obrotów bo chyba 2t powinno kręcić się od startu aż do końca. Z chęcią bym go dał do mechanika aby mi to zrobił sek w tym ze u nas w mieście nie ma fachowców od takiego sprzętu bardziej tylko skutery robią i nie wiem czy jest sens w ogóle do nich jechać pytać o takie coś. będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

 

P.S Motor w tamtym roku miał kapitalny remont silnika i aby go dobrze dotrzeć kolega zrobił prawie 1000 km normalnej jazdy bez żadnych katowań.

Edytowane przez agro18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam od razu mowie że przepraszam jeżeli taki temat już był ale mam problem z tym motorem. Problem polega na tym że motor nie idzie tak jak powinien iść z niskich obrotów z wysokich tak od 5-6 tyś leci jak głupi już i nie wiem za bardzo czego może być to wina nie jestem fachowcem a to jest mój pierwszy ala cross. Po zakupie jechał bo jechał nie miałem wcześniej 2t wiec nie wiem jak powinien on zachowywać się i dlatego uważałem że zasuwa jak głupi ale teraz odczułem że z niskich obrotów straszny mól z niego jest. Wymieniłem w nim linkę gazu gaźnik złożyłem tak jak był wcześniej fakt manetka nie wraca sama muszę ją ręka odciągać ale akurat to mi nie przeszkadza jakoś w jeździe ustawiłem obroty bo wcześniej chodził cały czas na 3 tys jak stał teraz ustawiłem tak 2000-2200 nie wiem czy to są dobre obroty czy może ustawić na 1500 czy ile bo za bardzo się nie znam koło gaźnika miałem dwie śruby jedna z taką sprężynka bliżej wlotu wężyka a druga jakaś mała bardziej z prawej strony może powiedzie mi do czego one służą bo kręciłem obiema to może coś źle ustawiłem ? Kolejne pytanie jak przeczyścić cały układ paliwa czyli gdzie jest filtr paliwa filtr powietrza gdzie znajdę w tym modelu bo nie wiem ;/czy świece też zmienić na co mam zwrócić uwagę jak ją wykręcę?Paliwo nie leci nigdzie z boku czyli raczej go nie zalewa płyn w chłodnicy nie ucieka cały czas jest tyle samo czyli chłodnica jest szczelna. Napiszcie tylko szczerze co wymienić aby poprawić jego moc z niskich obrotów bo chyba 2t powinno kręcić się od startu aż do końca. Z chęcią bym go dał do mechanika aby mi to zrobił sek w tym ze u nas w mieście nie ma fachowców od takiego sprzętu bardziej tylko skutery robią i nie wiem czy jest sens w ogóle do nich jechać pytać o takie coś. będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

 

P.S Motor w tamtym roku miał kapitalny remont silnika i aby go dobrze dotrzeć kolega zrobił prawie 1000 km normalnej jazdy bez żadnych katowań.

Po co grzebiesz przy motocyklu jak nie wiesz takich podstawowych rzeczy??

Prawdopodobnie jest to wina gażnika, sądząc po tym co przeczytałem.

Te dwie śruby o których pisałeś,są bardzo ważne.

Pierwsza ta ze sprężynką służy do regulacji wolnych obrotów, ta druga do regulacji składu mieszanki paliwo-powietrze

Jeśli jest to żle wyregulowane,najczęsciej objawy sa takie jak opisałeś

Ważnym elementem jest też ustawienie iglicy, jak i to jaką masz dysze główną.

Obroty ustawiłeś za wysokie,prawidłowo powinny być ustawione na ok 1200 obr/min na biegu jałowym.

Do sprawdzenia też filtr powietrza czy nie jest zapchany,filtr powinien się znajdowac przed gażnikiem.

Świeca tak samo,kolor świecy dużo powie.

Kolejną rzeczą do sprawdzenia - zawór wydechowy,może on być cały czas otwarty dlatego masz słaby dół.Prawidłowo powinien się on otwierać przy wyższych obrotach przeważnie 6000obr/min

Generalnie jak nie masz zielonego pojęcia o czym ja tutaj napisałem,to oddaj ten motocykl mechanikowi,bo narobisz sobie jeszcze więcej problemów z nim niż masz teraz.

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Napiszcie tylko szczerze co wymienić aby poprawić jego moc z niskich obrotów bo chyba 2t powinno kręcić się od startu aż do końca.

 

nie słyszałem o takim 2T :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...