gsf 400 Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam. Co może być przyczyną tego że suzuki gsf 400 nie zawsze chodzi na jeden cylinder? Wiem o tym po zimnym kolektorze wydechowym, świeca ma iskre, paliwo dochodzi. Czasem jest tak że chodzi na wszystkie, a czasem przestaje i wtedy gdy zamienie świece miejscami to zacznie znow chodzic na wszystkie ale nie zawsze. Proszę o wypowiedzi znawców :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Zacznij od wymiany świec. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Jutro kupie, ale niewiem czy to coś da bo skoro na tych świecach iskra jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Iskra iskrze nierowna. Co z tego ze ma iskre na wyjetej swiecy z cylindra.Po wkreceniu do cylindra i pod cisnieniem sprezania ta iskra moze ginac, z prostej przyczyny - zwiekszyl sie opor elektryczny osrodka pomiiedzy elektrodami swiecy i zamiast iskry masz uplyw pradu na mase. Na poczatek wymien swiece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 I napisz ile mają nalatane te świece. Jak kiedys zmieniłem stare to aż się zdziwiłem jak moto zaczęło łatwiej odpalać i chodzić równo na wolnych. A na tych starych niby wszystko grało... Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Wymieniłem dwie świece, a dwie zostawiłem stare, niewiem jak stare są bo dopiero go kupiłem ale niby stał 3 lata. Teraz chodzi na ten cylinder ale tylko na wyższych obrotach tak około 6tyś, bo na niższych obrotach kolektor nadal zimny, a przedtem jak zamieniałem miejscami świece to nie zawsze chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Jak stał 3 lata to i gaźniki pewnie do roboty. Ogólnie trzeba zrobić duży przegląd. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Paliwo spuściłem, zbiornik wymylem, gaźniki rozebralem i przeczyściłem, olej oraz filtr oleju wymienilem. Tylko że na samym początku, jak odpalił pierwszy raz to chodził na wszystkie cylindry. A membrany w gaźnikach jak sprawdzić czy dobre? Dziękuje za odpowiedzi :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Zmierz cisnienie sprezania, albo jezeli mozna to ostro przejedz 50 km.Jezeli pogoda nie pozwala to go zostaw w spokoju, jak stal 3 lata to ktorys z zaworow na tym cylindrze byl uchylony i teraz nie domyka. Trzeba go dobrze przegonic i bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 (edytowane) Pierwsze co bym zrobił to zmierzył kompresję jak już wyżej napisano. Wykluczysz wtedy problem z dołem i górą silnika. Edytowane 16 Listopada 2016 przez kukiz1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 No ale jak by nie domykał to z tłumnika nie powinien czasem strzelać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Sprawdź luzy zaworowe Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Może pukać w dolot. Najpierw kompresja potem luzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Odwrotnie. Jak nie ma luzu to zawór się podpiera i nie ma kompresji. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsf 400 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Jeszcze jak zatkam ręką otwór do którego przychodzi filtr powietrza to przy każdym dość mocno zasysa, ręke mam całą w benzynie i gasńie, a gdy zatkam gaźnik przy tym cylindrze na który nie chodzi to nie zasysa tak mocno jak przy tych sprawnych, oraz silnik nie gaśnie, ale rękę też mam calą w benzynie. Czy to może oznaczać brak kompresji? A i jeszcze jedno pytanie, będe zamawial miernik ciśnienia sprężanie, i czy orientuje sie ktoś czy te mierniki dostępne na olx w cenie 50-70zł bedą sie nadawały? Dokładny pomiar dawają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.