nabokow Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) Albo ktoś tu jest ślepy, albo ja mam jakieś omamy - przecież ewidentnie widać, że przód tłoka napieprzał w głowicę - komora spalania jest tam przesunięta trochę do tyłu, więc po "splanowaniu" głowicy tłok dotykał jej w jednym miejscu. Może i na całym obwodzie dotykał, ale w jednym miejscu mocniej. Nawet widać na tłoku szczeliny pęknięcia, które powstało od uderzenia. Wypalony tłok??? Może najpierw znajdź sobie jak takie coś wygląda. Źle ustawiony zapłon??? To nie WSK. Edytowane 13 Października 2016 przez nabokow Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 13 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Czyli co 2 uszczelki pod cylinder rozwiążą sprawę? Czy nowa głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 To 2t, nowa głowica albo dorobić uszczelkę aluminiową podkładkę pod głowicę o tyle, ile jest zebrana głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Z tego co się zorientowałem to zapłonu się nie reguluje Reguluje się.Jeden z dwóch otworów mocowania statora jest w kształcie "fasolki" i pozwala na regulację Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Czyli co 2 uszczelki pod cylinder rozwiążą sprawę? Czy nowa głowicaNie rób rzeźby w gównie. Przecież nowa czapka nie kosztuje majątku. Gdyby odpukać znowu coś się działo, to przynajmniej ten element będziesz miał wykluczony. Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Można to zrobić na partyzanta ale trzeba wszystko złożyć i pomierzyć i wtedy można nawet wyrzeźbić komorę ręcznie byle tylko nie robić tego na oko , ja bym jeszcze dodatkowo sprawdził cylinder bo jeżeli cylinder jest tak zrobiony jak głowica to duże prawdopodobieństwo że też jest zaniżony . Reguluje się.Jeden z dwóch otworów mocowania statora jest w kształcie "fasolki" i pozwala na regulację To bez sensu by było jeżeli ma być regulacja to każdy otwór musi mieć fasolke :) Edytowane 14 Października 2016 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 (edytowane) To bez sensu by było jeżeli ma być regulacja to każdy otwór musi mieć fasolke :) Też tak myślałem.Sama podstawa ma dwie fasolki (widać na odwrocie),ale na jednej jest coś jakby blokada.Tak to wyglądahttp://www.ebay.com/itm/98-2-97-98-99-Honda-CR250-CR-250-Engine-Ignition-Stator-Magneto-Generator-/252580777950?hash=item3acefccfde:g:EtYAAOSw-itXrPZE&vxp=mtr Edytowane 16 Października 2016 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 (edytowane) Właśnie dlatego, że normalnie nie reguluje się tam zapłonu.Jedynie w szczególnych przypadkach gdy po wymianie jakiegoś elementu układu zapłonowego zapłon nie zgrywa się idealnie, to serwisówka dopuszcza przerobienie tego okrągłego otworu na "fasolkę" żeby można było dostroić zapłon. Oczywiście zakres tej regulacji jest za mały żeby zwykły użytkownik mógł to jakoś odczuć. Do autora: tylko wymiana głowicy. Edytowane 16 Października 2016 przez nabokow Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Tylko ze tłok nie wystaje poza górna krawędź cylindra więc dlaczego głowica do wymiany? Nie chce niepotrzebnie pchać się w koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Choćby dlatego, że ta głowica nadaje się już tylko na złom. Nie po to inżynierzy z hondy opracowywali kształt i wielkość komory spalania żeby janusz mógł ją "stuningować". Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Wiecie gdzie dostanę nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Wiecie gdzie dostanę nowa? W ASO Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Tylko ze tłok nie wystaje poza górna krawędź cylindra więc dlaczego głowica do wymiany? Nie chce niepotrzebnie pchać się w kosztaSprawdzałeś to na cylindrze dokręconym bez głowicy? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 16 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Nowa głowica ASO Honda, używana allegro lub olx.Jeszcze pytanie - genarelka silnika czyli korbowód nowy? nie ma luzu? Po złożeniu wszystkiego do kupy wprowadź przez otwór świecy jakiś miękki aluminiowy lub miedziany drut tak żeby jego koniec dotykał ścianki cylindra i przekręć wałem przeprowadzając tłok przez gmp, wyciągnij drut i sprawdź czy i jak mocno go zgniotło. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.