mirek59 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Witam! Dzisiaj po przejechaniu kilometra,zapaliły mi się na tarczy licznika dwie ikony (czerwony-akumulator i silnik). Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu, czerwony akumulator znikł, lecz ikonka silnika często się pokazuje, pierwsze co zrobiłem to zmierzyłem napięcie na akumulatorze, na postoju ma 12,58 v, a na uruchomionym silniku ma 12,22 v i obojętnie przy jakich obrotach napięcie się nie zmienia, może macie jakieś podpowiedzi na temat tego problemu (jak sprawdzić regulator napięcia?). Pzdr Mirek. Edytowane 22 Września 2016 przez mirek59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejv81 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 (edytowane) Jak dobrze pamiętam to sprawdź jakie parametry napięć mają być na wyjściu z regulatora według manuala. Możesz też profilaktycznie sprawdzić alternator,odepnij kość od regulatora i sprawdzić czy napięcia bezpośrednio z alternatora zgadzają się z wartościami w manualu. Jakoś to tak było Edytowane 22 Września 2016 przez Dejv81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Tylko na mierniku nastaw na prąd zmienny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 22 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Mając w ręku regulator, elektryk będzie go w stanie sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Powinien dać radę. Ale dlaczego zaczynasz od tyłu sprawdzać? Łatwiej wypiąć kable idące do regulatora i w kostkę w bloku wpiąć miernik.Ale to Twoja sprawa jak zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 22 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 o jakiej kostce w bloku mówisz ?Mam takie błędy : 34232-06, 68920-01, 67096-04A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Rozmowa jak ze slepym o kolorach :).Chodzi o kostke laczaca przewody regulatora z alternatorem.Nie potrzebujesz sprawdzac numerow bledow zeby wiedziec ze nie masz ladowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 mirek59, wkleiłeś nie kody błędów a numery części HD... Kody błędów też mogą pomóc... może było chwilowe zwarcie lub jakiś element nie działa prawidłowo i powoduje upływność... Ale zmierzyć i porównać z danymi z serwisówki nie zaszkodzi... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Rozmowa jak ze slepym o kolorach :).Chodzi o kostke laczaca przewody regulatora z alternatorem.Nie potrzebujesz sprawdzac numerow bledow zeby wiedziec ze nie masz ladowania.Są dwie kostki przy regulatorze, jedna łączy się przewodem z alternatorem i chyba o nią chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 mirek59, z całym szacunkiem, ale chyba nie bardzo wiesz o co chodzi i powinieneś się udać do specjalisty - ale mówię to o kimś kto zna się na HD. To nie żaden wstyd, a często można sobie oszczędzić wydatków - HD bywa specyficzny i zwykły mechanik może narobić szkód... Z przodu bloku silnika po lewej stronie jest gniazdo alternatora, do którego przypięty jest kabel od regulatora - to odpinasz i mierzysz alternator. Drugi kabel od regulatora jest wpięty dalej w instalację i on nas na razie nie interesuje. Musisz zmierzyć cewki alternatora i jego wyjście, żeby wyeliminować lub potwierdzić uszkodzenie alternatora. Jak dokładnie to zrobić i jakie powinny być wyniki - odsyłam do serwisówki. Możesz dać do sprawdzenia sam regulator, aczkolwiek szanse, że to on jest uszkodzony są nikłe... A i daj te kody błędów, to może pomóc naprowadzić... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek59 Opublikowano 28 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Problem rozwiązany.Okazało się, że regulator napięcia do wymiany. Najprościej sprawdzić jest alternator,na wyjściu powinno być 30-40 v. prądu zmiennego, przy 2 000 obrotów i u mnie tak było. samego regulatora elektryk nie był w stanie sprawdzić, chociaż to było zbyteczne, gdyż byłem pewny, że jest on do wymiany (kupiłem zamiennik za 320 pln.) Po podłączeniu regulatora, napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku było 14v :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejv81 Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Tak też zalecalismy spr alternator itp :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 o jakiej kostce w bloku mówisz ? Mam takie błędy : 34232-06, 68920-01, 67096-04AWitam!Podstawa to odczytanie błędów!!! I tu mogę przyjść z pomocą, poczytałem, nauczyłem się i mogę zrobić taki kabel, dzięki któremu można się połączyć przez złącze OBDII np: bluetooth z kompem od H-D, odczytać i skasować błędy, podgląd obrotów silnika, temperatura silnika, itd itp., jeśli byłby ktoś chętny, kilka już dla kolegów zrobiłem.Wszystko się robi przy użyciu aplikacji na Andreoida - darmowej! Proszę nie brać tego jako reklamy, nie prowadzę żadnej firmy, no ale za darmo tego też nie robię, ktoś musi pokryć koszty. :)Zapraszam na priv po więcej szczegółów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocyklista na motocyklu Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 Problem rozwiązany.Okazało się, że regulator napięcia do wymiany. (kupiłem zamiennik za 320 pln.)Nie chciałbym Cię martwić, ale ja też kiedyś kupiłem zamiennik regulatora napięcia, bo zależało mi na chromowanym...Po niecałych 2 latach padł - oczywiście w najmniej oczekiwanym momencie. Dołożyłem parę groszy i kupiłem czarny oryginał, który działał do końca (tzn. do sprzedaży motocykla). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.