Skocz do zawartości

kxf 250 przerywa na wysokich obrotach i niepali na zimnym


kxf250 06r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,kupiłem kxf 250 z 2006r i mega przerywa na wysokich obrotach i nie pali na zimnym silniku dopiero jak się rozgrzeje i to też opornie .Na początku paliła na kopa. w czym może być prąblem?

Osobiście obstawiał bym coś z elektryki ,ale mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece założyłem irydowom lecz bez zmian.

Sprawdzałem i jest założony moduł od rmz 450 z 2006r

Zamówiłem do kxf 250 miał być niby z 2006r a okazało sie jak przepisałem numer że jest z 2004.Chodzi na nim 3 razy gorzej .

Może być moduł z innego roku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece założyłem irydowom lecz bez zmian.

Sprawdzałem i jest założony moduł od rmz 450 z 2006r

Zamówiłem do kxf 250 miał być niby z 2006r a okazało sie jak przepisałem numer że jest z 2004.Chodzi na nim 3 razy gorzej .

Może być moduł z innego roku??

Świece irydowe montuje się w motongach na wtrysku. Jeśli zdarzy Ci się mieć ubogą mieszankę, to są duże szanse że upali się elektroda i wpadnie do cylindra robiąc drogą usterkę.

Dla zainteresowanych mogę wkleić kilka zdjęć z takimi defektami

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece irydowe montuje się w motongach na wtrysku.

Gdzie się takich bzdur dowiedziałeś?

Świeca irydowa może być stosowana w każdym silniku z zapłonem iskrowym.

Według producentów taka świeca, ma większą żywotnośc około 20 000 km,,ma zwięszyć moc o 4%,obniżyć zużycie paliwa, ,zmniejszć emisję spalin CO2 i poprawić rozruch silnika tak opisuje swój produkt japoński Denso

 

Miałem irydowe i jakoś znacząco nie zauważyłem różnic. Silnik troszke lepiej odpalał, zużycie nieznacznie spadło i nic pozatym. Przy cenie jednej świecy w granicach 50 zł nie wiem czy jest sens,pchać się w irydowe jesli ktoś ma czterocylindrowca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilku,dwa razy miałem zonka i jeden z moich kompanów, z którym latam po torze.

Pierwsza upaliła się po 2 mth a druga po miesiącu.

Wszystko to zdarzyło się nam na świecach NGK.

 

Aktualnie jestem na obczyźnie-jak wrócę to wrzuce foto i sam zobaczysz.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilku,dwa razy miałem zonka i jeden z moich kompanów, z którym latam po torze.

Pierwsza upaliła się po 2 mth a druga po miesiącu.

Wszystko to zdarzyło się nam na świecach NGK.

 

Aktualnie jestem na obczyźnie-jak wrócę to wrzuce foto i sam zobaczysz.

Pewnie miałeś chińską podróbę, był kiedyś wątek o tym na forum jak rozróżnić podróbę od oryginału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie miałeś chińską podróbę, był kiedyś wątek o tym na forum jak rozróżnić podróbę od oryginału

 

Niekoniecznie, ja parę lat wstecz miałem silnik do remontu w XT600 przez świecę NGK made in France. Urwała się elektroda. Jak robili je w Japonii to było w porządku. Od tamtej pory jeżdżę tylko na Denso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...