kxf250 06r Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 witam,kupiłem kxf 250 z 2006r i mega przerywa na wysokich obrotach i nie pali na zimnym silniku dopiero jak się rozgrzeje i to też opornie .Na początku paliła na kopa. w czym może być prąblem? Osobiście obstawiał bym coś z elektryki ,ale mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Przyczyna ciężkiego odpalania może być w luzach zaworowych,. Sprawdż również kompresję. Przerywanie na wys. obrotach może byc związane z gażnikiem.lub układem elektrycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Podmień świecę i napisz czy coś się zmieniło Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kxf250 06r Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Świece założyłem irydowom lecz bez zmian.Sprawdzałem i jest założony moduł od rmz 450 z 2006rZamówiłem do kxf 250 miał być niby z 2006r a okazało sie jak przepisałem numer że jest z 2004.Chodzi na nim 3 razy gorzej .Może być moduł z innego roku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kxf250 06r Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Ma ktoś jakąś rade?Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Załóż modul od swojego rocznika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Świece założyłem irydowom lecz bez zmian.Sprawdzałem i jest założony moduł od rmz 450 z 2006rZamówiłem do kxf 250 miał być niby z 2006r a okazało sie jak przepisałem numer że jest z 2004.Chodzi na nim 3 razy gorzej .Może być moduł z innego roku??Świece irydowe montuje się w motongach na wtrysku. Jeśli zdarzy Ci się mieć ubogą mieszankę, to są duże szanse że upali się elektroda i wpadnie do cylindra robiąc drogą usterkę. Dla zainteresowanych mogę wkleić kilka zdjęć z takimi defektami Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kxf250 06r Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 czyli proponujesz założyć zwykłą świece?Skoro na irydowej i zwykłej jest to samo to założę tom starom. podeślij fote z ciekawości.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Świece irydowe montuje się w motongach na wtrysku.Gdzie się takich bzdur dowiedziałeś?Świeca irydowa może być stosowana w każdym silniku z zapłonem iskrowym.Według producentów taka świeca, ma większą żywotnośc około 20 000 km,,ma zwięszyć moc o 4%,obniżyć zużycie paliwa, ,zmniejszć emisję spalin CO2 i poprawić rozruch silnika tak opisuje swój produkt japoński Denso Miałem irydowe i jakoś znacząco nie zauważyłem różnic. Silnik troszke lepiej odpalał, zużycie nieznacznie spadło i nic pozatym. Przy cenie jednej świecy w granicach 50 zł nie wiem czy jest sens,pchać się w irydowe jesli ktoś ma czterocylindrowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Wilku,dwa razy miałem zonka i jeden z moich kompanów, z którym latam po torze.Pierwsza upaliła się po 2 mth a druga po miesiącu.Wszystko to zdarzyło się nam na świecach NGK. Aktualnie jestem na obczyźnie-jak wrócę to wrzuce foto i sam zobaczysz. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Wilku,dwa razy miałem zonka i jeden z moich kompanów, z którym latam po torze.Pierwsza upaliła się po 2 mth a druga po miesiącu.Wszystko to zdarzyło się nam na świecach NGK. Aktualnie jestem na obczyźnie-jak wrócę to wrzuce foto i sam zobaczysz.Pewnie miałeś chińską podróbę, był kiedyś wątek o tym na forum jak rozróżnić podróbę od oryginału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Pewnie miałeś chińską podróbę, był kiedyś wątek o tym na forum jak rozróżnić podróbę od oryginału Niekoniecznie, ja parę lat wstecz miałem silnik do remontu w XT600 przez świecę NGK made in France. Urwała się elektroda. Jak robili je w Japonii to było w porządku. Od tamtej pory jeżdżę tylko na Denso. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kxf250 06r Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie co sądzicie o oleju motul 10w40 5100 ?taki był do niego lany podobno przez poprzedniego właściciela.Olej jest w dobrej cenie bo 4l znalazłem w granicach 100zł Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez kxf250 06r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Najczęściej podrabiany olej na rynku. W tej samej cenie masz syntetyka Valvoline Synpower. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.