Skocz do zawartości

Chopper dla "zielonego" - Tylko Jaki ???


Delfii
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:mrgreen: Witajcie dobrzy Ludzie !

Mam Marzenie Bardzo DUŻE! - Chopper i nie pytajcie dlaczego ?, ja to WIEM !!!

Jestem "zielony" i coś małego na początek - może Virago 535 ?

Co Wy na to ?!

Wysłucham każdej konstruktywnej opinii. 8O 8O 8O

Ps. Mam 176 cm i do 8000 zł w kieszeni. :? :? :?

A i jak przekonać "Żoneczkę" ? :twisted: :twisted: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Virago 535 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja zaczełem od Intrudera 800 ale to brutal natomiast Virago jest mięciutka i przyjemna jak dziewczynka i ma duuuużo lepsze hamulce od VS.

Zabawne ale właśnie Michał ( z forum ) dał mi się przejechać tą Virażką.

Co do żony ja swojej powiedziałem dwa tygodnie przed zakupem, a ona na to > po moim trupie < , kupiłem, przywiozłem z Lublina w Vito do Siedlec. Na drugi dzień rano żonka zażyczyła sobie bym ją zawiózł do miasta (moto stoi spokojnie w busie) wsiadła i po drodze cały czas gada jak to ona jest przeciwko kupnu motocykla) po godzinie zawiozłem ją jeszcze w jedno miejsce i gdy zabierałem ją do domu obejrzała się do tyłu !!!

Od tego czasu na temat motocykla nie mówi NIC

 

Zbycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie dobrzy Ludzie :!:

 

BORSUKLES wybacz ale tego typu moto raczej nie będzie pasowało do faceta o wzroszcie 176 i wadze 86 kg (a wprzyszłości może i więcej - chociaż nie planuje), a w dodatku będę musiał czasami posadzić na tylnym siodełku żonkę; choć mam nadzięję że nie za często :lol: :lol: :lol: ). Wydaje mi się też że bespieczeństwo zależy od tego co kto ma w głowie, a co można spodziewać się po trzydziestoletnim facecie. Chm ? :? :? :?

Co do żoneczki to niestety muszę się z nią liczyć - to także jej kasa. :cry: :cry: :cry:

Ps. Nick to od miłości do Delfinków - wspaniałe stworzenia :!: :!: :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach