Shokei Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Witam, tak ja w temacie, bede skladal silnik i tu moje pytanie jaki dac silikon pod uszczelki w mojej rs (czy wgl dawać?) I jaki na uszczelke od sprzegla bo mam mokre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Żadnych silikonów. Nowe uszczelki, odtłuszczone powierzchnie i moment dokręcania według instrukcji. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Żadnych silikonów. Nowe uszczelki, odtłuszczone powierzchnie i moment dokręcania według instrukcji. Również się pod tym podpisuję. Nowa uszczelka + dobre oczyszczenie powierzchni styku i nic nie ma prawa przepuszczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 na pokrywę sprzęgła Hylo-mar. Staraj się omijać silikon... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 A po co silikon? Tam idzie tylko cienka kartonowa uszczelka. Na czysty metal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Czym oczyscic powieszchnie, moze byc benzyna ekstracyjna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Benzyna może być, jeszcze lepiej czyści zmywacz do hamulców. Ważne żebyś usunął wszystkie resztki starej uszczelki, ma zostać czysta powierzchnia metalowa. Nieraz nie obejdzie się bez ingerencji papierem ściernym, byle z wyczuciem żeby nie spiłować powierzchni metalowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Ok, ogladalem film na YT jak gosc rozbieral rotaxa 122 i podczac skladania smarowal uszczelki czyms albo oczyszczal tylko nie wiem czym.Trzeba tak robic, co to moglo byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 zywkly sylikon silnikowy , albo dirko . Generlanie nowa uyszczelka powinna trymac i bez tego , ale dla bezpiecznstwa , mozna dac cienutka warstewke sylikonu , naloz ja palcami na uszczelke i wetrzyj w nia , nie rob wałka z sylikonu na uszczelce/silniku/cylindrze.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shokei Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Ok, mam jeszce jedno pytanie a nie chce tworzyc nowego tematu...A wiec sprawa wyglada tak.. Zmierzylem cylinder i w jednym miejscu czyli gurą jest bardziej wytarty a dolem mniej. Cylinder jest na nicasilu i nie zrobie szlifa a do konca sezonu nie chce robic generalki (w zimie zrobie) i pytanie czy jak zaloze tloka nowego i w jednym miescu bedzie przerwy miedzy tlokiem a cylindrem 0,05 mm (tyle zaleca wossner) a w drogim miejscu 0,08 to tlok nie spuchnie i bedzie to jezdzilo jak go dotre?Sory za błędy..Bede wdzieczny za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 ja od siebie dodam taki maly patencik. uszczelki z papieru/kregielitu/tekturki czy co by to nie bylo nie ma potrzeby smarowac przy nie zniszczonych deklach zadnym uszczelniaczem. warto natomiast z obu stron nasmarowac je smarem sylikonowym - nie uszczelniaczem a smarem - zeby przy ewentualnej ponownej rozbiorce ladnie i bez zniszczen odeszly od karteru/dekla. w fabrykach skladaja to na sucho i po jakims czasie uszczelka przywiera i drze sie przy sciaganiu dekla. a tak - jak placek w foremce posmarowanej maslem - pstryk i odkleja sie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Hej, Podepnę się pod temat, z pytaniem małym a może i autorowi się przyda :)Czy papierową uszczelkę pokrywy zaworów smarujemy czymkolwiek czy dajemy na sucho ? Może jakiś towot ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Na sucho.W zasadzie nie jestem przeciwnikiem używania siliconu do silników tudzież dirko ale na prawdę trzeba umieć to robić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_zr Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 No to podziękował za doradztwo.12nm i ma nie cieknąć ... a jak zacznie to będę wiedział kto mi posmaruje silikonem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Czy papierową uszczelkę pokrywy zaworów smarujemy czymkolwiek czy dajemy na sucho ? Może jakiś towot ? :) Możesz sobie lekko smarem pomóc, nic się nie stanie. Ja zawsze pomagam sobie kapką smaru jak składam boczne dekle, wtedy uszczelka ładnie trzyma się dekla podczas dokładania go do silnika i nie przesuwa się ani nie podwija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.