hipolfs Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Cześć wszystkim od wczoraj borykam się z problemem w starym gsx750. Mianowicie motocykl stał przez cała zimę oraz kawałek jesieni w garażu z benzyna w oleju. Ostatnio w silniku zostały wymienione uszczelki między innymi cylindry,głowica, dekle. Silnik poskładany rozrząd ok luzy zaworowe też. Silnik bez świec nawet ma ciężko kręcić zrobi 2 szybsze obroty tak jakby był rozładowany akumulator a potem kolejne 2-3 i nie ma siły już całkowicie obrócić. Był podpinany kablami do auta auto zapalone przekręcił 2-3 naprawdę w miarę sprawnie a potem to samo ledwo obracał wałem. Miał ktoś taki przypadek i gdzie szukać problemu? Z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 A jezeli silnik pokrecic recznie, takze bedzie wzrost oporow po 3 obrotach. Jezeli nie przyczyny szukaj w rozruszniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 28 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Kręcenie ręcznie poprzez śrubę koła magnesowego było bardzo ciężkie taki duży opór. Podejrzewam że silnik był odpalony na mieszance oleju z paliwem i doszło do przytarcia wału korbowego póki co inna myśł nie przychodzi mi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 (edytowane) Czy kreciles ze swiecami wkreconymi, czy tez wykreconymi ? Edytowane 28 Lipca 2016 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Tak jak pisałem z wykręconymi świecami :) Z wkręconymi pewnie ledwo by obrócił :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 A próbowałeś pchać na biegu ?Co się dzieje ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Bez swiec powinno byc lekko. Tak ze silnik jest zatarty. Nie widze innej opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 A może nie właściwe uszczelki ( za wysokie) i zawory podpierają??? No ciężko znaleźć odpowiedź na odległość...ale kierunek jest jeden do mechanika....w celu rozebrania tego i owego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 A może nie właściwe uszczelki ( za wysokie) i zawory podpierają??? No ciężko znaleźć odpowiedź na odległość...ale kierunek jest jeden do mechanika....w celu rozebrania tego i owego...Nie bardzo rozumiem jaki wplyw maja uszczelki na podparcie zaworow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 W każdym bądź razie bez serwisu się nie obędzie... Ps. złóż silnik bez uszczelek to zobaczysz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 W każdym bądź razie bez serwisu się nie obędzie... Ps. złóż silnik bez uszczelek to zobaczysz...Nikt nie mowil o skladaniu silnika bez uszczelek.Powtorze pytanie : jaki wplyw maja uszczelki na podparcie zaworow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Hehe, nie ma jak łapanie za słówka ( podparcie zaworów związane jest z mechanizmem rozrządu), chodziło mi że zawory mogą przywalić w tłoki jak będzie za cienka uszczelka, chociaż pewno szybciej oprze się głowice, w każdym bądź razie jak wspomniałem bez rozbiórki nie ogarnie... P.S. Śp. Dudka już z nami nie ma, może Kolega do administrowania i Moderacji działu Mechaniki ???? Edytowane 31 Lipca 2016 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Ok. Teraz wszystko jasne. Nie lapalem za slowka. Po prostu nie widzialem zwiazku pomiedzy uszczelkami a napedem zaworow, jako ze i zawory i walki rozrzadu sa w glowicy, w zwiazku z czym uszczelki lub ich brak nie maja wplywa na ich odleglosc.Tez uwazam ze bez rozbiorki silnika sie nie obedzie. Chociaz dla spokoju duszy mozna sprobowac zamienic rozrusznik o ile autor watka ma dostep do drugiego. Edytowane 31 Lipca 2016 przez rambi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Jak ściągane były cylindry to obawiam się że przy wkładaniu podwinął się jeden z olejowych pierścieni, do rozbiórki czym prędzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 spróbowałbym w pierwszej kolejności poluzować mostki na wałkach rozrządu.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.