kumpel kalamitki Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 GSR 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 niewiem czy dużo, ale u mnie w hurtowni 105zł/szt, nie pamiętam ile tam szt. wchodzi chyba 5 albo 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 (edytowane) Weź nie żartuj :) Te 299 zł za komplet 5 sztuk co chce serwis chyba łącznie z montażem to wręcz okazja w tej sytuacji :)to może i od razu wymienię w przednim kole :D ;) Edytowane 18 Lipca 2016 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 niekiedy serwis ma dobre ceny, pamiętam jak lampa do gsf 650s używka kosztowała 1500zł a nowa w serwisie 1050zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Tak czy siak wymienione za 350 zł oryginały Suzuki i jakoś nie czuję lepszej jazdy :). Generalnie Suzuka GSR 600 chyba trochę szarpiący motocykl jak to ludzie piszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Generalnie Suzuka GSR 600 chyba trochę szarpiący motocykl jak to ludzie piszą. Za wysoki bieg do prędkości :) To jest 4 cylindrowa 600-tka, która swoje obroty musi mieć. Nie ma co liczyć na spokojne i komfortowe pyrkanie przy obrotach rzędu 2 - 3 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) Daje mu po garach aż miło 5 tys, a było nawet 6 tys się zdarzyło się. Edytowane 22 Lipca 2016 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Daje mu po garach aż miło 5 tys, a było nawet 6 tys się zdarzyło się. Czyli tak sobie bo 5000 obrotów to taka optymalna prędkość obrotowa dla tego sprzętu. Jak to nazywasz "dawanie po garach" to tak w granicach 12 000 obrotów ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 (edytowane) Strach pomyśleć co tam się dzieje przy 8 tys obr ;)6 tys na 6 biegu i 110 na liczniku, a przyspieszanie na szóstce niesamowite. Oczywiście wszystko jest względne ;)Szósty bieg bardzo długi, piękna płynna jazda przy prędkościach 60 km/h. To jest fajne w tej Suzuki. Co by jednak nie mówić moto trochę szarpiące. Jeździłem na jeszcze jednym egzemplarzu, bo mnie to ciekawiło, ale jak już jedzie to jedzie i radocha jest. Edytowane 22 Lipca 2016 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 60km/h na 6 biegu? Będziesz miał wydatki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 26 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2016 60km/h na 6 biegu? Będziesz miał wydatki.Po czym wnosisz ? 60km/h na 6 biegu? Będziesz miał wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 Po tym że zamulasz ten motocykl. Za niskie obroty są tak samo szkodliwe jak za wysokie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Limo, ale nie napisałem nigdzie, że ja na tej szóstce 60km/h jadę cały czas :) Zdarza się, że jadę na 6 biegu z katą prędkością i moto ładnie jedzie, bardzo ładnie bo cholernie elastyczne jak na taką rzędową wirówkę. Ze za niskie obroty szkodliwe w takiej konstrukcji wiem doskonale, nie przeciążam silnika,choć powiem szczerze, że 10 tys obrotów to na zegarze u mnie nie było i nie będzie :P bo i po co ;) Edytowane 27 Lipca 2016 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 W ogóle nie powinno sie schodzić poniżej 4 tys. (za wyjątkiem 1ki i 2ki). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 27 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2016 że 10 tys obrotów to na zegarze u mnie nie było i nie będzie :P bo i po co ;) Masz motocykl, który maksymalną moc osiąga przy 12 000 obrotach a maksymalny moment ma przy 9600 obrotów. Jeśli nie zamierzasz nigdy pozwalać silnikowi pracować w okolicach jego maksymalnego momentu oraz mocy to po prostu kupiłeś motocykl nie dostosowany do swoich potrzeb i ten silnik oraz jego podzespoły zużyją się dużo szybciej. Wysokoobrotowe 600-tki nie lubią niskich obrotów. Bardziej odpowiednia by była jakaś duża V2 albo R4. Np. Suzuki GSX 1400 (maks moment 5000 obrotów, maks moc 6800 obrotów) albo Yamaha Bulldog, która maks moment ma przy 4500 a maks moc przy 5500 obrotów. Użyj wyszukiwarki na forum, ś.p. Piotr Dudek sporo się wypowiadał na temat zamulania silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.