natt Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Witam. Poszukuję już jakiś czas enduro do 4500zł, może 5 jeśli będzie naprawdę warto. Musi to być motorek dwuosobowy. Byłby wykorzystywany do niedzielnej przejażdżki po lesie, jakieś ścieżki i pola. Jazdy po piaskach i lekki teren. Żadne błota itp. Rozglądałem się za xt600, xl600r, nx 650 dominator ale wszystkie są w kiepskim stanie i dosyć daleko ode mnie (podkarpacie). Jest coś innego w tej cenie do takie przeznaczenia, żeby kupić i bez zbędnych kosztów lać paliwo i jeździć? Mam 185cm, 75kg. W najgorszym wypadku zacznę szukać ETZ150, ale to już nie to. Mam nadzieję, że coś doradzicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Michoa miał zdaje się xr600 za parę groszy. Edytowane 5 Lipca 2016 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/176196-sprzedam-honda-xr600r-1990/?do=findComment&comment=2256292 Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 DR650, NX650, XF650, F650, XT600, XTZ660, XTZ750, XL600V, KLE500, Pegaso 650, XR600. Przy tym budżecie co masz to celuj w taki sprzęt, który jest w jak najlepszym stanie, markę i model zostaw na dalszym planie. Jak będziesz cierpliwy i nie kupisz pierwszego lepszego motocykla to myślę, że za 5000 zł coś do jazdy dasz radę upolować. Szukaj czegoś do max 100 km od Twojej miejscowości bo szkoda sobie psuć nerwy na dalsze wycieczki. A jak wykażesz się cierpliwością i poczekasz do następnego sezonu to wiosną będę sprzedawał swoją F650 w super stanie, jak zdejmę z niej dodatki to myślę, że do 5000 zł zejdę. W Rzeszowie mam teściów to często tam bywam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4jku Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 A jak wykażesz się cierpliwością i poczekasz do następnego sezonu to wiosną będę sprzedawał swoją F650 w super stanie, jak zdejmę z niej dodatki to myślę, że do 5000 zł zejdę. W Rzeszowie mam teściów to często tam bywam :) Poka foty :D Cytuj Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :) https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 który rok tego f650? bo dla ojca kminie czy takiego nie kupić Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Poka foty :D Beemka jeszcze sesji nie miała, mam tylko takie cyknięte telefonem :D https://s5.postimg.org/4jz18yo3r/WP_20160629_17_17_15_Pro.jpg https://s5.postimg.org/3t6b36lqf/WP_20150525_15_07_28_Pro.jpg Na zdjęciach chwilowo zdjęta wysoka szyba turystyczna i zastąpiona oryginalną. Z dodatków: grzane manetki, handbary, gmole, wysoka szyba, osłony na lagi, gniazdo zapalniczki, uchwyt do GPS, stelaż pod kufry boczne, kufer centralny 45l. Wymienione sporo części (łożyska główki ramy, sprzęgło, gumy zabieraka, uszczelka pod głowicą, wszystkie łożyska tylnego zawieszenia, fajki, przewody, świece, uszczelnione połączenia wydechowe, na wiosnę robiona regulacja zaworów, płyn chłodniczy i hamulcowy, olej Valvoline 20W50 zmieniany co 5000 km, zimą czyściłem i konserwowałem każde połączenie elektryczne). Do zrobienia na chwilę obecną czujnik stopu hamulca nożnego (hydrauliczny, oryginał 135 zł a zamienniki są po 40 zł, jak będę miał czas to zrobię), oponki na wiosnę będą do wymiany (po zakupie motocykla założyłem mu nowe Metzeler Tourance i już są z lekka zjechane, jakieś 20 000 km przejechały bez szaleństw), teraz gdybym miał zakładać nowe to Heidenau K60 550 zł za komplet. Napęd na 1/3 skali naciągu, klocki mają ponad połowę zużycia, tarcze są w połowie nominalnej grubości (nowa 5 mm a jak niedawno mierzyłem to obie mają ponad 4,7 mm). Przyjemnie się tym jeździ, pali 5 - 6 litrów / 100 km, nie kopci, nie wymaga dolewek oleju, oryginalny i cichy wydech z katalizatorem. Motocykl w moich rękach od 3 lat, ja przejeździłem nim sezon, potem jak kupiłem 1150GS to F-ka miała iść na sprzedaż ale moja kobieta zrobiła prawko i od 2 sezonów latamy na 2 motocykle. Jeszcze nie jest podjęta decyzja o sprzedaży na 100% właśnie ze względu na fajny stan ale wiosną prawdopodobnie znajomy będzie sprzedawał 4 letniego F800GS i się na niego czaimy. Czasami na autostradzie czuć ten niedosyt mocy w obładowanej kuframi 650-tce, nieraz się zapomnę, przy wyprzedzaniu odkręcę dużym GSem do 180 i kobieta gdzieś mi w oddali znika :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natt Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Quadrat, dzięki za odpowiedź. Popatrzę za maszynami które wymieniłeś, bo nie wszystkich szukałem. W międzyczasie znalazłem niedaleko mnie dwie Hondy, czyli NX250 i NX650http://olx.pl/oferta/honda-nx-250-dominator-CID5-IDgfEJR.html#06f399ba72http://olx.pl/oferta/honda-dominator-nx650-CID5-IDgfON9.html#34d807550c Ogólnie to chcę, żeby motorek miał kopyto. Jak to jest z tą 250tką? 23KM przy 130KG. Miał ktoś styczność z tym modelem? I które z tych ogłoszeń Was bardziej przekonuje? W pierwszej kolejności miałem się wybrać zobaczyć NX250. I jak z częściami do tych bestii? Z tego co wiem mają podobne silniki jak te montowane w qudach Hondy, TRX400EX którym dużo jeździłem i na prawdę była rewelacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Jak to jest z tą 250tką? 23KM przy 130KG. Miał ktoś styczność z tym modelem? O ile dobrze pamiętam to tu na forum kiedyś przewijał się wątek tej 250-tki i problemem była tragiczna dostępność części do tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natt Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Sytuacja z częściami do 650 wygląda podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzikijazz Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Mam KLR 250, rakieta to nie jest ale jazda bez porównania do ETZ a chyba w podobnej cenie. Silnik robiony 3 lata temu i praktycznie stoi w garażu. W tym roku wyjechałem dwa razy w niedzielę. Tyle że z Rzeszowa daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natt Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Chcesz sprzedać? W takim wypadku podaj jakieś konkrety na pw czy coś :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.