Skocz do zawartości

KTM EXC 300 nie wkręca się na maksymalne obroty


Kozioł401
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Problem wygląda tak ze ktm nie wkręca sie na max. obroty, jest tzw. odcina której w 2t byc nie powinno, czasami zalewa świecę. Zresztą... tu macie filmik jak to wygląda:

Walcze z tym od ponad miesiąca, zawor wydechowy wyregulowany idealnie, inna fajka wn, po opuszczeniu iglicy na maksa w dól problem znikł, gdy po przerwie 2 tygodni odpalilem motor i pojechalem na wypad zaczęło się dziać to samo.

Teraz moim podejrzanym jest simmering na wale od strony sprzęgła, ewentualnie za duża dysza główna. Dajcie swoje propozycje.

Z góry dzięki za pomoc

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa sprawdzałem, jest trochę ponizej końca komory pływakowej ale sie tym pobawie, membrane niedawno wstawiałem nową bo tez mysalelem ze to przez nią. Pływak regulować na oko? Robiłem to tylko w simsonie a tam pomiary pływaka są prościutkie, w keihinie(zapewne w innych "lepszych" gaznikach też) trzeba mierzyc pod jakimś tam kątem, chyba 45 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podnieś poziom paliwa w komorze pływakowej,gdy to nie pomoże przedmuchaj dysze główną ew daj większa. Spróbuj też opuścic iglice o ząbek w dół. Sprawdz filtr powietrza ,może byc przytkany i nie dawać tyle powietrza ile silnik gażnik potrzebuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś poziom paliwa w komorze pływakowej,gdy to nie pomoże przedmuchaj dysze główną ew daj większa. Spróbuj też opuścic iglice o ząbek w dół. Sprawdz filtr powietrza ,może byc przytkany i nie dawać tyle powietrza ile silnik gażnik potrzebuje

Jaki jest sens zwiększać rozmiar dyszy głównej i obniżanie iglicy ?

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah, co racja to racja na jedno wyjdzie :\/

Zrzuć iglicę w dol jezeli sie nie poprawi wróć do fabrycznych ustawień iglicy (czyli na srodek) i wstawiaj mniejsze dysze i testuj. Metodą prób i błedów uzyskasz napewno zamierzony efekt.

Juz nie wspominam ze gaźnik powienien być wyczyszczony.

Poziomu paliwa w komorze bym nie ruszal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

dymi w normie ? ja taką odcinę w mtx 125 miałem jak walnięty był simmering od strony sprzęgła ale kopciła strasznie i też tak przerywała :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...