artiwie15 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, pożegnałem się ostatnio ze swoim Varadero 1000, chcę kupić coś innego po 3 latach z motocyklem po prostu znudził mi się szukam czegoś innego.Poszukuje czegoś do 20 tys zł. Jeżeli będzie za 13 też się nie pogniewam:)Szukałem w internecie różnych motocykli i zgłupiałem.Mam 194 wzrostu nie chciałbym wyglądać co najmniej dziwnie na motocyklu.Moje wymagania:W miarę świeży wygląd,Motocykl szosowo - turystyczny - 100% asfalt ewentualnie jakieś gorszej jakości asfalt, lubię dalsze wypady.Rocznik minimum 2000,Najlepiej jakby posiadał kufry boczne i centralne super by było gdyby były to oryginalne żeby się ładnie z motocyklem komponowały,Musi być mocniejszy od VaraderaSilnik rzędowy ale Vką też nie pogardzęMożliwość przewozu pasażerki z tyłu w miarę normalnych warunkachPozycja wyprostowana,Nie chciałbym aby był wielce paliwożerny - Varadero spalało 7,5 minimum także jeżeli spali mniej to będzie super.Co do marki obojętnie, nie pogardzę nawet jakąś egzotyczną marką.Wolałbym wersje z owiewkami, chyba , że spodoba mi się naked,Co oglądałem w necie:Bandit 1250 SV 1000VFR800FJR 1300 ( przeraza mnie spalanie)BMW 800STMoze K1200S lub triumph 1050 sprint? Prosze o pomoc specjalistów od motocykli, niestety moja wiedza się już skończyła i nie potrafię znaleźć innych ofert.Z góry dziękuję! Edytowane 12 Czerwca 2016 przez artiwie15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Ze sprinta będziesz zadowolony, ale jeśli szukasz wyprostowanej pozycji, przeanalizuj tigera 1050, jeździ się tym naprawdę super :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Jak naked proponuję Triumph Rocket :icon_mrgreen: , pasuje do takiego drągala jak ulał :clap:, z wymienionych wsio będzie małe... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) - XJR 1300- GSX 1400- CB 1300 kolejność dowolna :biggrin: Edytowane 12 Czerwca 2016 przez tadeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artiwie15 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 (edytowane) Rocket nie moj styl. Tiger podobny typ do wiadra i z wygladu mi sie nie podoba. Co do motocykli tadeo wszystkie to naked bike jak pisalem wczesniej wolalbym owiewki. Powiem szczerze ze podoba mi sie 1050st basz bmw lub vfr800 tylko czy faktycznie nie beda one za male. Bmw i 1050 jest malo jak mam przejechac 150 km tylko po to by sie przymierzyc to troche lipa.. Edytowane 12 Czerwca 2016 przez artiwie15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 U mojego sąsiada stoi FJR1300 z 2003r . Z tego co widzę na OLX , to za 12.500PLN Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artiwie15 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Ladna. Jakby miala kufry to bym sie nie zastanawial. Fajny kolor w ogole i dobra cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 No kufrów nie ma niestety Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Temat kufrów tu był niedawno , są ma Alledrogo : 2500-3000 za parę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Gdybyś chciał więcej info , to tel na PW Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 To że nie podoba Ci się Tiger 1050 z wyglądu to rozumiem - kwestia gustu , a o gustach wiadomo ... ale pisanie że to podobny typ do viadra?! On jest pod każdym niemal względem zupełnie inny! Czy Twoja wiedza na jego temat jest poparta czymkolwiek innym niż fotkami z netu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artiwie15 Opublikowano 12 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 Klas500 rozumiem ze Twoja jest to sie ją podziel. Podobny to nie taki sam prawda? Uwazam ze sa podobne wygodne duze turystyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Może Pan Europen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Proponuję Varadero ale na wtrysku. Na Twój wzrost to jeszcze BMW 1150GS lub BMW R1200RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrGlub Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 Wywalcie z Tapatalka podpis bo kurwicy mozna dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 13 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2016 ->artiwie15To co napisałeś to w zasadzie ich jedyne podobieństwo i to nie do końca. Varadero to typowy turystyk "dalekiego zasięgu" : ciężki , ładowny , z bardzo wygodnym siedzeniem , z mocnym , niezniszczalnym ale niezbyt żwawym silnikiem v-twin , zaprojektowany do połykania kilometrów bez zająknięcia ale nie mający w sobie odrobiny szaleństwa. Po prostu bardzo solidna maszyna do dalekiej turystyki. Tiger 1050 to typowy funbike - mimo swoich sporych gabarytów bardzo zwrotny , z dynamicznym 3 cylindrowym rzędowym silnikiem, dający sporo frajdy z jazdy. Świetnie sprawdza się jako maszyna do codziennego latania wokół komina (szczególnie dla kogoś o Twoich wymiarach) ale dający sobie radę w dalszej turystyce , choć mniej wygodny niż viadro (szczególnie dla pasażera). Do Varadero nieco bardziej pasuje założenie opon nieco bardziej terenowych i zjechanie z asfaltu na utwardzone szutry itp. drogi choć oczywiście o typowo terenowej jeżdzie nie ma za bardzo mowy przede wszystkim ze względu na masę moto. Tiger 1050 w zasadzie nie nadaje się do zjechania z asfaltu , a na oponach z kostką - nawet delikatną - wyglądał by raczej śmiesznie. Nie boi się natomiast byle jakiej jakości dziurawego asfaltu i w tym względzie może więcej niż turystyki pokroju choćby brata ze stajni Triumpha - Sprinta.Jak więc widzisz różnic pomiędzy Varadero i Tigerem jest sporo a te które wymieniłem to najważniejsze ale raczej nie wszystkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artiwie15 Opublikowano 15 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Dzieki za zainteresowanie tematem.Osobiście przejrzałem wszystkie propozycję i mam dwóch faworytów. Ma ktoś może porównanie? Jeździł ktoś tymi motocyklami? Jak z awaryjnością.Uważam , że BMW jest większe i lepiej bym na nim wyglądał, chyba , że to tylko moje wrażenie po zdjęciach.http://olx.pl/oferta/triumph-st-1050-sprint-CID5-IDfprBx.html#ee061ee291http://olx.pl/oferta/triumph-sprint-st-1050-doinwestowany-krakow-CID5-IDfLTUz.html#a0e4e573c2;promoted - kolor świetnyhttp://olx.pl/oferta/bmw-k-1200s-org-przebieg-42-tys-km-esa-abs-oferta-prywatna-stan-idealny-CID5-IDfia4w.html#43b542936aKolega który miał już 30 motocykli w życiu doradza mi bandita 1250, też nie jest zły ale jakoś nie przemawia do mnie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.