Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ w większości tematów, które czytałem napotkałem mało poważne odpowiedzi. Każdy wychodzi z założenia że kupuję się super-sporta żeby kręcić na czerwone pole. Natomiast ja mam zupełnie inne podejście. Zapyta ktoś dlaczego więc chce sportowy motocykl skoro wole się "toczyć" na mniejszych obrotach? Po prostu podoba mi się mimo że nie ma walorów użytkowych takich jak np. wygoda.

 

Skoro i tak jesteś zdecydowany na 1000 to po co zadajesz pytania. I tak kupisz. Tylko trochę lipnie będzie wyglądać przed laskami jak w zakręcie będziesz zwalniał do prędkości motorynkowej. I daję sobie co nieco uciąć, że po pierwszej przejażdżce na ww. SV650 będziesz miał miękkie nogi. A jeśli zamiast SV650 podstawimy SV1000 na pierwsze moto to będzie jeszcze ciekawiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż problem w tym że nie wiem co dla mnie dla moich wymagań byłoby najlepsze. Jestem otwarty na wasze propozycje, inaczej nie zakładałbym tematu. I wcale nie jestem zdecydowany na 1000 czy w ogole na CBR. Mam zbyt małe doświadczenie z takimi motocyklami aby wiedzieć co one tak naprawdę oferują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że na pierwszym miejscu stawiasz warunek, żeby ci się podobał, a to już musisz sam w sobie ocenić.

SV650 to ciekawa propozycja.



sv1000 albo diavel ducati albo może... vtx1300 :biggrin:



Najlepiej kup sobie automat, nie będziesz miał problemu ze zmianą biegów.

Troche luzu w temacie nie zaszkodzi, ale myślę że zaczynasz przesadzać.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być sprzęt podobny do CBR to myślę, że SV650 w werji S nie jest zły. A przynajmniej mi się podoba. I nie będzie narzekania na słaby dół bo V2. I nie ma co narzekać, że to tylko 72 KM zwłaszcza, że motocykl do ciężkich nie należy, coś w granicach 160 kg. Na początek zanim to ogarniesz to trochę minie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sv1000 albo diavel ducati albo może... vtx1300 :biggrin:

 

Najlepiej kup sobie automat, nie będziesz miał problemu ze zmianą biegów.

Tobie już podziękowałem za odpowiedzi nic nie wznoszące do tematu :) Pozdrowienia z mojej strony

 

Jak ma być sprzęt podobny do CBR to myślę, że SV650 w werji S nie jest zły. A przynajmniej mi się podoba. I nie będzie narzekania na słaby dół bo V2. I nie ma co narzekać, że to tylko 72 KM zwłaszcza, że motocykl do ciężkich nie należy, coś w granicach 160 kg. Na początek zanim to ogarniesz to trochę minie.

Problem w tym że mi te wersje S się nie do końca podobają. Niby owiewka, ochrona przed wiatrem. Wszystko ładnie pięknie ale wygląda to trochę jak sportowy motocykl z zdemontowaną częścią dolnych owiewek. Jeśli miałbym wybrać coś z tych to już prędzej byłby to naked :) Monster nawet przypadł mi do gustu, ale nie jest chłodzony cieczą :dry: Słyszałem też złe opinie o awaryjności tych sprzętów.

Edytowane przez Elektrotechnik94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

W kolejnym sezonie planuje zakup motocykle (wcześniej WSK, MZ itp.) W zasadzie na co dzień będzie mi o służył do pokręcenia się po mieście, po winklach, trasa rzadko(kilka razy w roku maksymalnie 200-300km). Myślałem nad nakedem, jednak nie podobają mi się motocykle w tym stylu a jednak kupując motocykl chciałbym żeby podobał mi się. Tak więc zastanawiam się nad dwoma modelami hondy z tematu. Niestety nie miałem okazji przysiść się do żadnego z nich a mam 167-170cm wzrostu. Boję się że nie dostane stopami (nawet połową stopy do asfaltu).

 

mam 167cm, na 600 rr zupełnie bez problemu, jest niska w porównaniu np. do daytony. Kazdy motocykl z wydechem pod zadem dla pasażera bedzie tylko przyjemny zimą :D Natomiast przy twojej wadze, zakładam słaba formę, wiec pewnie będziesz narzekał na pozycje, sportowy motocykl to sportowy motocykl służy do sportu i raczej dla wysportowanych ludzi.

Edytowane przez 1qazse4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

mam 167cm, na 600 rr zupełnie bez problemu, jest niska w porównaniu np. do daytony. Kazdy motocykl z wydechem pod zadem dla pasażera bedzie tylko przyjemny zimą :D Natomiast przy twojej wadze, zakładam słaba formę, wiec pewnie będziesz narzekał na pozycje, sportowy motocykl to sportowy motocykl służy do sportu i raczej dla wysportowanych ludzi.

Waga wzięła się z budowania masy na siłowni. Chociaż prawdę mówiąc mam trochę na brzuchu bo ostatnio się dość mocno zaniedbałem.

 

Takiej nie widziałem. No to już zupełnie coś innego :)

 

To może inaczej. Napisz które motocykle ci się podobają i może uda się coś wybrać z tej puli sensownego.

1) Sportowe

2) Ewentualnie naked-bike ale nie każdy (nie zależy mi na dużych prędkościach)

Hornet, FZ6N podobają mi się

 

Polecicie jeszcze jakąś V-kę oprócz SV?

Edytowane przez Elektrotechnik94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się zdecyduję na tego SV :)



Poczytałem trochę o SV i podobno są one wyższe niż np hornet. Nie mowie o jakichś danych katalogowych a rożnych opiniach użytkowników. Ma ktoś może takie moto, albo miał okazję mieć? Jak jest z tym w rzeczywistości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...