Skocz do zawartości

fz6 po motorowerze.


Rekomendowane odpowiedzi

Zaoszczędzone pieniądze przeznacz na dobrą odzież i (gorąco polecam) kilka dni na Speed day na torze w Poznaniu - masz pod nosem.

Gwarantuję Ci, że na torze motocykl Cię zaskoczy, mimo, że ma nie całe 50 KM - wtedy powiesz: "ku..., chłopaki mieli rację"

 

Polatasz tak 2 lata, zdasz na A, sprzedasz i kupisz sobie MT-09 - bo 3 cylindry to mega zabawa :biggrin:

 

Jeżeli masz już A2, jedź umów się na jazdę w którymś z salonów w Poznaniu motocyklami które wymieniłem. Odechce Ci się dławienia Fazera.

Masz rację, nagrzałem się mocno. Piękny jest. Bardzo lubie wydechy pod zadupkiem. Wydaje się być pod każdym względem lepszy. Osiągi, wygoda, stabilność w ciasnych zakrętach, grubsza opona z tyłu, lepsze hamulce. I jak tu wybrać słabszy model?

Na A2 byłbym jeden sezon.

 

W sumie nie myślałem o jazdach próbnych. Bardzo dobry pomysł.

Na 100% będzie dokładnie jak mówisz. Wiem że już takie 50 koników spowoduje że będę się bał przekroczyć pewnych obrotów przez dłuższy czas.

Ale odpadają wszelkie sporty. Tylko turystyczny albo cruiser. Ważna jest dla mnie wygoda tylnego siedziska, a w recenzjach narzekano na to przy gs500 i cb 500.

 

A co do spraw eksploatacyjnych które poruszyłeś. Zdaję sobie z tego sprawę. Sam sobie nawet potrafię co nieco pogrzebać. Takie rzeczy jak łożysko głowki ramy czy tarcze zbadał bym na miejscu przed kupnem. No a napęd... Niesety - to nie kardan.

Edytowane przez Michiix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem kompletnie nie wpływa to na komfort. Już w takim upale prędzej zwykłe słońce nagrzeje czarną kanapę do tak astronomicznej wartości, że to raczej spaliny z wydechu będą zwiększały swoją temperaturę. Prawie jak dopalacz :V A za to nigdy sobie nie oparzysz łydki ;) No i wygląda to super kozacko.

Dobra zostawiamy temat fazera. Szukam więc moto żeby umówić się na jazdę próbną. Jest opcja żeby przejechać się MT07? Mają jakieś bloknięte wersje? (Kolejny model na który się trochę nagrzałem.)
I czym jeszcze warto się śmignąć? Musi mieć ABS, jeżeli ma od 48 do 95 kucy to może kosztować do 20.000 używane, a jeżeli 48 i mniej to maksymalnie 12.000
Tylko turystyk albo naked. Wszystkie sporty odpadają. Więcej niż jeden cylinder. Nie lubię/nie chce singla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem kompletnie nie wpływa to na komfort. Już w takim upale prędzej zwykłe słońce nagrzeje czarną kanapę do tak astronomicznej wartości, że to raczej spaliny z wydechu będą zwiększały swoją temperaturę.

 

No i właśnie dałeś dowód na to, że nie wiele wiesz o motocyklach i ich komforcie :biggrin: I jeszcze na dodatek chcesz torturować pasażerkę :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FZ6 nie grzeje tak mocno siedziska, moja pasażerka nawet nie zwróciła na to uwagi - a jeździliśmy już we wszystkich możliwych warunkach.

Od 30*C upału do 10*C + burza.

Ale to nie zmienia faktu że fz6 na A2 nie pojeździsz.

 

Jeśli pasażerce ma być wygodnie to na FZ6 narzekać nie będzie, ale komfortem też bym tego nie nazwał.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...