PawełVTR Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Witam, Moto jest po czyszczeniu gaznikow, ustawieniu podcisnien. Luzy zaworowe ok. Kolor świec po przejażdcze, niemal ze idealny. A problem polega na tym. Że przedni kolektor wolniej się nagrzewa od tylniego. Odpinalem nawet tylny cylinder i motocykl pracuje. Dodam jeszcze ze ktoś przewierciŁ wydech od tylnego garnka. A od przedniego nie (wydechy są połączone razem mała rurka) w czym może być problem, czy przez ten rozwiercony wydech, jest taka różnica, ze nagrzewaja się nierownomiernie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogger Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Na postoju tak jest czy podczas jazdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełVTR Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Na postoju, gdy motocykl już ostygl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Po odpaleniu silnika kiedy kolektory są już zimne, bez ssania jest ewidentna różnica temperatur?? Na tyle że, na jednym można położyć dłoń a drugi parzy?? Jeśli tak to wszystko wskazuje na złą synchronizacje i regulację składu mieszanki. Ewentualnie lewe powietrze za gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 No i jeszcze różne opory w układzie wydechowym przedniego i tylnego cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawełVTR Opublikowano 14 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Synchro dobre, składy mieszanki raczej też. Problem polega na tym, że motocykl np przy dojechaniu do skrzyżowania po dłuższym postoju przestaje gadać, na pierwszy cylinder. Musnie się tylko gazem i zaczyna pracować. Wygląda to na złe synchro. Ale robiłem swoimi wakuometrami, nie jeden motocykl i było dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 tam jak dobrze pamiętam (choć mogę się mylić) musiróżnica podciśnień, sprawdź w serwisówce, ew. masz przypchaną dyszę wolnych obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.