Skocz do zawartości

PawełVTR

Forumowicze
  • Postów

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    VTR 1000F
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lubelskie

Osiągnięcia PawełVTR

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Synchro dobre, składy mieszanki raczej też. Problem polega na tym, że motocykl np przy dojechaniu do skrzyżowania po dłuższym postoju przestaje gadać, na pierwszy cylinder. Musnie się tylko gazem i zaczyna pracować. Wygląda to na złe synchro. Ale robiłem swoimi wakuometrami, nie jeden motocykl i było dobrze.
  2. Poluzuj Ssróbe w półce, która trzyma lage i wtedy odkrecaj
  3. Witam, Moto jest po czyszczeniu gaznikow, ustawieniu podcisnien. Luzy zaworowe ok. Kolor świec po przejażdcze, niemal ze idealny. A problem polega na tym. Że przedni kolektor wolniej się nagrzewa od tylniego. Odpinalem nawet tylny cylinder i motocykl pracuje. Dodam jeszcze ze ktoś przewierciŁ wydech od tylnego garnka. A od przedniego nie (wydechy są połączone razem mała rurka) w czym może być problem, czy przez ten rozwiercony wydech, jest taka różnica, ze nagrzewaja się nierownomiernie.
  4. Witam, Moto jest po czyszczeniu gaznikow, ustawieniu podcisnien. Luzy zaworowe ok. Kolor świec po przejażdcze, niemal ze idealny. A problem polega na tym. Że przedni kolektor wolniej się nagrzewa od tylniego. Odpinalem nawet tylny cylinder i motocykl pracuje. Dodam jeszcze ze ktoś przewierciŁ wydech od tylnego garnka. A od przedniego nie (wydechy są połączone razem mała rurka) w czym może być problem, czy przez ten rozwiercony wydech, jest taka różnica, ze nagrzewaja się nierownomiernie.
  5. ,,Zawory zostały wyregulowane,, a po wyregulowaniu sprawdzona kompresja?
  6. Z własnego doświadczenia. Miałem aku zmęczone przez padniety regulatoR. Regulator wymieniłem. A aku został słaby, światła dawały radę poświęcić chwilę. Ale odpalalem go z kabli. Czasem zdarzało sie ze odpalal sam, ale to zależnie jak się ustawił i trzeba było dac gazu. Motocykl odpalal wchodził na obroty, nie czułem różnicy w jeździe, lecz wolne obroty skakaly i ciężko było je utrzymać. Miałem już zrzucać gazniki, Ale wlozylem aku z drugiego motocykla i problem minął. Także moim skromnym okiem albo synchro, albo elektryka. Jeżeli mechanik zrobił zawory i synchro. To trzeba szukać pewnie w elektryce.
  7. Kiedyś jak szukalem do 636 to nie występowały łańcuszki do zakucia. Masz linka, jak z tym sobie radza http://www.fourwheelforum.com/showthread.php?t=1567
  8. Spoko;] pamiętaj o wyregulowaniu wysprzeglika.
  9. Dzięki za linka, ale już zamówiłem. Wrzuciłem zębatki -1 przód +3 tył, ciekawe jak będzie sie to sprawowało w VTR ;)
  10. Potrzebuje zakowke, do łańcucha (AFAM 530XHR) gdzie mógłbym coś takiego dostaC. Jest może tutaj ktoś, Kto ma dostęp do tej firmy. Byłem w kilku sklepach i próbowaliśmy dobrać coś z dida. Ale przeważnie były krótsze i nie dałbym rady zakuc. Pozdrawiam. Temat do zamknięcia, dostałem zakuwkę w łodzi. czekam na przesyłkę.
  11. Grzybek zaworu się zużywa i zawór wpada głębiej. Stąd coraz mniejszy luz zaworowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...