Skocz do zawartości

Mój Chiński Romet k 125 łamie stereotypy


Gość Punkbuster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego, że większe 2T to prawdziwe białe kruki w PL, o czym już pisałem.

Po prostu na zlotach nie występują, bo nikt lub prawie nikt nie wykorzystuje ich użytkowo.

Rynek też jest prawie żaden. Gdyby było inaczej już dawno już dawno taki motocykl miałbym w garażu.

Wracając do chinoli. Są to motocykle użytkowe i większość ich posiadaczy traktują je zgodnie z ich przeznaczeniem.

Rzadko więc goszczą na zlotach, a częściej je się spotyka pod sklepami z artykułami spożywczymi i sznurkiem do snopowiązałek.

125-ki producentów japońskich i innych widuje się już częściej, zazwyczaj przyjeżdżają nimi młodzi ludzie i najczęściej są to ich pierwsze motocykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster

A to tylko chinole i Wski są w 125 ?

 

Punkbuster

 

Widzisz, jestes tak malo w temacie, ze nawet nie wiesz kto na jakich motocyklach przyjezdza.

 

Na kilku zlotach bylem ale poza WSK, SHL, kilkoma Enduro 125 czy Cross'ami zadnych 125 - tek nie widzialem.

 

Chinoli wogole nie bylo, chyba, ze Jakis Kolo sie tam z okolicy zjawil.

 

:crossy:

eeeeeee... to już wiem że nic nie straciłem nie jeżdżąc na zloty w Polsce

 

Widziałem że w stanach to mają tematyczne zloty. Np. Classic 2t albo Sport 2t. I Przyjeżdżąją masowo R2, V2 250 i 4 cylindrowe 500setki . i Kochane 750tki Mniam :D

 

 

Dlatego, że większe 2T to prawdziwe białe kruki w PL, o czym już pisałem.

Po prostu na zlotach nie występują, bo nikt lub prawie nikt nie wykorzystuje ich użytkowo.

Rynek też jest prawie żaden. Gdyby było inaczej już dawno już dawno taki motocykl miałbym w garażu.

Nawet nie wiesz jak mnie to boli. Urodziłem się w złych czasach i w złym kraju . Ale bym miał zajawkę w latach 70/80 w Stanach.

 

Geni , jakbyś miał chociaż 250tke 2t w garażu co nie jest demoludem ani crossem , to byłbyś moim guru xD

 

 

Wracając do chinoli. Są to motocykle użytkowe i większość ich posiadaczy traktują je zgodnie z ich przeznaczeniem.

Rzadko więc goszczą na zlotach, a częściej je się spotyka pod sklepami z artykułami spożywczymi i sznurkiem do snopowiązałek.

125-ki producentów japońskich i innych widuje się już częściej, zazwyczaj przyjeżdżają nimi młodzi ludzie i najczęściej są to ich pierwsze motocykle.

Chinole są dobre na wszystko . Po bułki do sklepu . Do Wieśka na piwo . Do pracy i na małe traski. Jak masz dużo kasy to i nie szkoda jak spadnie , jak coś pęknie. Wymieniasz części za grosze i latasz dalej . A na taką wypasioną Yamaszke 125 to trzeba uważać. Chuchać i dmuchać. Ja dbam o Chinola bo nie mam nic lepszego i nie stać mnie na nic lepszego. To dbam o niego jak o markowego. Ale za to odwdzięcza mi się niezawodnością. Co innego że mi się czasami nie udaje ... jak np. Epizod z myjnią . Chce dobrze a wychodzi jak zwykle.

 

Ostanio ludzie chwalą sobie tego chincolka

 

 

 

Rozróżnijmy że jest klasa budżetowa chinoli i ''klasa wyższa'' Chinoli . Ten zalicza się do klasy wyższej . Mój do budżetówki :)

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lepiej kupić sobie takie coś?

https://www.olx.pl/oferta/yamaha-tzr-yamaha-tzr-125-96r-niemcy-belgarda-sprowadzony-CID5-IDhg1A7.html#5c2a837384

Tak ponoć wielbisz stare sportowe dwusuwy, tutaj masz jednego z nich. Chińczyka zjada na starcie, nie tylko osiągami ale i przede wszystkim jakością wykonania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkbuster,

 

Ty zawsze masz jakies wytlumaczenie.

 

Mozesz sobie wolec co chcesz ale niestety nigdy legalnie nie bedziesz jezdzic tym co " wole " bo przeciez Ty nie dasz WORD'owi zarobic na Kategorie PJ !

 

Pozostaje Ci wiec tylko onanizowanie sie przy ogladaniu fot, lub lizanie przez szybe

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Punkbuster
Mozesz sobie wolec co chcesz ale niestety nigdy legalnie nie bedziesz jezdzic tym co " wole " bo przeciez Ty nie dasz WORD'owi zarobic na Kategorie PJ !

Nie dam WORD'owi zarobić. Jestem skazany na 125cm3 :( :( :(.... :D :D :D

 

 

Rozjaśnij trochę co masz na myśli.

I tak nie zrozumiesz. 2-3-4 cylindry zawsze są lepsze od 1 w 2T i wgl też . I mają znacznie lepsze brzmienie i wygląd i budowe i na wolnych nie brzmi to jak piździk,znacznie lepsze motocykle są z 2-3-4 cyl. silnikiem itd. Nie zrozumiesz... W crossie zawsze byl jeden cylinder w 2t i h*j. Więc nie masz porównania i poza tym ........ nie zrozumiesz :D

Edytowane przez Punkbuster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkbuster

 

Znalem kiedys kolege ktory powiedzial mi, ja tam wole za 6 Marek ( to taka waluta ktora byla w Niemczech przed wprowadzeniem Euro ) cos zjesc niz na literature wydac i cos przeczytac.

 

Dokladnie tak samo jest z Toba !

 

Na wlasna prosbe ograniczasz sobie horyzonty, dlatego mysle, ze zakoncze z Toba dyskusje, bo jak dla mnie to zbyt plytki jestes.

 

pozdrawiam

 

:crossy:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak nie zrozumiesz. 2-3-4 cylindry zawsze są lepsze od 1 w 2T i wgl też . I mają znacznie lepsze brzmienie i wygląd i budowe i na wolnych nie brzmi to jak piździk,znacznie lepsze motocykle są z 2-3-4 cyl. silnikiem itd. Nie zrozumiesz... W crossie zawsze byl jeden cylinder w 2t i h*j. Więc nie masz porównania i poza tym ........ nie zrozumiesz :D

 

Aha, czyli dobry silnik to taki który ma fajne brzmienie i fajny wygląd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...