bolek81 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam wszystkich znawców tematu :) Otóż jeżdżąc WFM 125 mam problem po pierwsze z regulacją obrotów biegu jałowego. Poza tym jadąc na III biegu słabnie moc silnika czego nie ma na I i II biegu. Czy problem leży w źle ustawionych parametrach gaźnika? Dodam iż zapłon mam elektroniczny i problemu z odpalaniem nie mam żadnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlene Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Ale przeciągasz ją porządnie na dwójce, tak? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Tak żeby przeciągać mocno to nie tylko rozpędzam na II biegu i włączam III bieg to zaraz słabnie moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlene Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Się pytam, bo wielu zmienia biegi jak w nowej osobówce i potem narzeka. Tj. za wcześnie. Za bardzo pałują na niskich obrotach. A to dwusuw. I ma się wkręcić. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 może po prostu koniec silnika ? kompresja w normie ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Powrócę do tematu. Kompresję ma dobrą ponieważ ma założony nowy cylinder i tłok i pierścienie. Postanowiłem założyć nowy gaźnik, kupiłem w sklepie zamontowałem, okazało się, że nie ma siły jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Jaki ten nowy cylinder? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) I jaki ten gaźnik. :)Bo podróba z a ten z epoki to się mogą trochę różnić*Zresztą napisałeś, że ma nowy zestaw tłok-cylinder-pierścienie.Wpierw wyreguluj pod docieranie gaźnik, a motocykl, może być słaby z powodu właśnie docierania. **Do mojej CZ 175 488, jak i Do CZ 350 czy Jawy 350 idzie jeszcze kupić oryginalny czeski gaźnik, co prawda droższy, niże te produkcji chińskiej czy tajwańskiej. Ale bardzo dobrze idzie go wyregulować. Co do tych produkcji mad in taiwan, czasami ciężko wyregulować. Wiem to, bo chłopaki z forum od jaw i cz pisali o tym nie raz, a mieli z tym doświadczenie. Pytanie czy do WFM też kupisz, jeszcze dobry gaźnik. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Piotrx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 A no właśnie bo koleś w sklepie sprzedał mi gaźnik Made in Taiwan i jest jakiś lipny bo nie ma siły i mocy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 może już coś się przytarło ? albo źle poskładałeś ? albo wadliwy zestaw tłok cylinder ? kolor świecy ? gaźnik się nie tylko zakłada ale też reguluje -nie wiem czy wiesz :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jeszcze raz, co to za cylinder i tłok? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek81 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 cylinder kupiłem nowy z epoki nominalny nie używany. Dokupiłem nowy tłok i pierścienie rozmiar 52,00. Pozakładane i wszystko tak jak ma być. Kolor świecy czarny nalot na izolatorze, co do gaźnika to ten nowy co kupiłem na biegu jałowym silnik pracuje dobrze ładnie się wkręca ale dlaczego nie ma siły jechać? To tak jakby za mało paliwa dostawał, podczas próby jazdy silnik przerywa. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Nie wiem ale wydaje mi się że jak kupuje się w sklepie gaźnik nowy to po co go regulować, po co kręcić te śrubki jak to fabrycznie ustawione. Może bez sensu piszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Czarny nalot wskazuje na mieszanke za bogata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbynek72 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 najpierw sprawdź spinke na iglicy , potem przepustowość kranika ,kondensator tu diagnoza prosta , nie wchodzi na obroty często prycha jakby zgorzel na świecy ,zapłon prosta sprawa , pod obroty przyspiesza z obrotami opóźnia zapłon, 125 to wdzięczny sprzetnie koniecznie , złe spalanie , zła dawka oleju niewłaściwy olej, w starszych modelach wfm często padały pływaki , zawieszała się iglica , niedrożne dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Nie wiem ale wydaje mi się że jak kupuje się w sklepie gaźnik nowy to po co go regulować, po co kręcić te śrubki jak to fabrycznie ustawione. Może bez sensu piszę. bez sensu piszesz i tyle...... a skąd producent gaźnika ma wiedzieć do jakiego szlifu cylindra do jakiej wysokości nad poziomem morza i takie tam będzie motocykl używany ? poczytaj o regulacji gaźnika ja tego gaźnika na oczy nie widziałem więc nie wiem jak wygląda regulacja ....... każdy gaźnik się reguluje po zamontowaniu w motocyklu........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.