Klaus Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 o właśnie wtrące tutaj bo np; driftera 800obsrwuję sobie akcje internetowe i ten sam motocykl w niemczech ma 50.000 km przejechane i koszztuje 12.000 zł w polsce już kosztuje 18.300 i odmłodziałÂ bo ma tylko 40.000 km przejechane - w niemczech handlarz twierdzi że trzeba wszytko zrobić bo niewymieniane płyny i opony są kiepski, w polsce już jest idealny - opony prawie nówki i po wszytkich wymianach płynów. co za krajale ni jak to do tematu tak muszę to z siebie wyplući to komis motocyklowy pozdrawiamklaus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 Z tą awaryjnoscią to jest że ktoś tam od Zdziśka słyszał że kumpel jego ma brata ktorego szwagier miał znajomego jezdzącego na vulkanie i mu sie pospul .W wiekszoci przypadow jest podobnie.Klaus nic na to nie poradzisz taka juz jest mentalnosc niektorych handlarzy,tylko jeden z drugim sie nie zasatnowi że uda mu sie to dwa no trzy razy i bedzie spalony .A jak trafi na nerwowego to mu gdzie krzywde zrobi :mrgreen: i tyle zyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_ Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Klaus pzrywlokłem go ze stanow a konkretnie to gość od którego go nabyłem a że kawasaki olewa europejski rynek zdążylem sie przekonać na własnej skórze .Koncem sezonu stoje sobie na krzyżowce i nagle delikatne łup.. :? kolo autkkiem wiechal mnie w doope.Mialrm już mu demonstrować z bliska moja prawice ,lewice i.....tak dalej a tu co sie okazuje ...kumpel :P 8O.Nic wielkiego sie nie stało pękła tylko tylna lampa w drobiazgi ,kołowalem sie za nia chyba 2 miechy.Serwis mial mnie w doopie i nie chciało im sie sprowadzić konkretnej lamopy z USA bo to nie wersja europejska i dogadaj sie tu z debilami żeby zamówili itp.Ręce opadają.eraz już wiem czym pachnie posiadanie vulkana :mrgreen: z USA,ale i tak to świetna maszyna.Klaus życze zrealizowania planów pozdrawiam.No nie mow RAFAL ze moj byly VN-ik mial krakse :P . W Krakowie w sewrwisie Kawasaki mowili, ze dla nich to nie problem czy to wersja europejska czy USA bo i tak wszystkie czesci zamawiaja w Japonii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ha intruzik świat jest mały :lol: Zamówilem już u gościa czekam na przesyłke,już 3 tygodnie :evil2: ale mam nadziej sie doczekać.Troche go ubralem kupiulem gmole ,sakwy,osłone chłodnicy .Teraz czeka tylko na lampe i jak tylko wiosna sie ukarze :P Wpadnij kiedys do Stalówki ,pogadamy wypijemy jakiego browca. [ Dopisane: 03-02-2006, 19:31 ]Teraz dopiero zaczaiłem że to Ty :mrgreen: [ Dopisane: 03-02-2006, 19:32 ]Mam trybienie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz_ Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Oki dzieki za zaproszenie napewno skorzystam. Telefon do Ciebie mam to jak bede w poblizu to zadzwonie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryanek Opublikowano 20 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2006 Witaj Rafał! Pisałeś o awarii i zniszczonej lampie. Jezeli masz problem spróbuj (jeśli tego nie robiłeś) zamówić lampę w firmie w Warszawie. Firma Kawasaki sprowadzają części do różnych typów - podaję telefon: 0-22 8374455. W logtistyce pracuje p. Bartek, który jest specjalistą. Ale uwaga! Trzeba znać aby uniknąć pomyłek - nr katalogowy. Można go znaleść na diagramach strony Kawasaki. Warto też spytać o cenę! A tak - jeśli lubisz ciężki, wygodny motocykl o niewysilonym silniku (w stosunku do litrażu), dobrze trzymający się drogi, mający wał napędowy - to gratuluję wyboru Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFAL Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Maryanek dzięki za kontakt ,na szczescie lampa już do mnie dotarła :lol: POzdrawiam i oby do wiosny :) [ Dopisane: 21-02-2006, 08:22 ]P.S Maryanek tak na marginesie zapoznaj sie z tematem "Zlot u Starego Sierżanta" :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOMAD1500 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 witam cała brac motocyklowa!od kilku dni stałem sie dumnym posiadaczem kawy 1500 nomad z 1998.co powinienem wiedziec o tym motocyklu,jakie ma wady i zalety,jakie stosowac oleje,płyny,kiedy wymieniac,jakie swieczki,co ile regulacja,czy to prawda ,ze sprowadzone ze szwajcarii nomady sa poblokowane(bo moim rozpedzilem sie do 150 km/h) i to byl koniec jego mozliwosci.jakie zastosowac wydechy,by lepiej graly od fabryznych(czy pasuja od HD ROAD KING).i wiele wiele innych informacji przydatnych w codziennym uzytkowaniu.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Wydechy możesz założyc od czego chcesz ale nie obędzie się bez przeróbki lub dorobienia mocowania.A prędkość max. to w miarę w normie na takie moto. Może trochę więcej powinien jechać ale to róznie bywa. Moja HD Electra Glide z bólem poleciała 105 mil/h.Jak cchesz super dzwięk to kup wydech Screamin Eagle od jakiegoś HD i te załóż. Warto bawić się w przeróbki bo dzwięku takiego nigdy nie osiągniesz na innych. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocz Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 (edytowane) Gratuluje zakupu.Jeśli chodzi o tłumiki to "COBRA" ,jest super .Co do innych rzeczy to przecież wszystko masz w książce serwisowej ,jaki olej ,filtr .Jak coś to ci podam na PW jak nie masz .Mam VN 1500 Classic i te 180 km/na godzinę trzepnąłem,(z przednią szybą ,bagażami i pasażerem ).Co do blokowań to nie sądzę,ale cuda się zdarzają .Kwestia ,czy masz na gaźniku ,czy na szprycy .Ponoć moduł się zmienia i 10 koników ma więcej,dokładnie nie wiem więc bzdur pleść nie będę .Swoim jeżdżę ,3 sezon :biggrin: (2003') bez awaryjnie .i nawet 5 letni akumulator daje radę :) . Edytowane 27 Kwietnia 2008 przez Kocz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Poszukaj i poczytaj dzial VROC - znajdziesz tam wielu uzytkownikow. Na pewno cos pomoga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOMAD1500 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 dzieki za informacje ,jak da rade cos wiecej uzyskac poczekam cierpliwiepodrawiam Gratuluje zakupu.Jeśli chodzi o tłumiki to "COBRA" ,jest super .Co do innych rzeczy to przecież wszystko masz w książce serwisowej ,jaki olej ,filtr .Jak coś to ci podam na PW jak nie masz .Mam VN 1500 Classic i te 180 km/na godzinę trzepnąłem,(z przednią szybą ,bagażami i pasażerem ).Co do blokowań to nie sądzę,ale cuda się zdarzają .Kwestia ,czy masz na gaźniku ,czy na szprycy .Ponoć moduł się zmienia i 10 koników ma więcej,dokładnie nie wiem więc bzdur pleść nie będę .Swoim jeżdżę ,3 sezon :lapad: (2003') bez awaryjnie .i nawet 5 letni akumulator daje radę :biggrin: .czekam na reszte dokumentacji,bo nie zabralem od poprzednika,ale jak cos to odezwe sie do ciebie kolego z prosba o pomocz gory dziekujepozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 witaj, '98 to na gaźniku, 150 km/h trochę mało (jak na osiągi tego silnika) w standardzie powinieneś mieć jakieś 67-69KM - różnie bywa. co prawda miałem starszą wersję z mocą 72KM i 18okm/h nie było problemem (na skrzyni 4biegowej). zacznij od regulacji gaźnika a przy okazji niech sprawdzą rozmiar dysz - będziesz wiedział czy jest zdławiona - ja nie sądzę. uważaj na POZIOM oleju - bardzo ważna sprawa w tych silnikach. lubią palić olej (i dobrze, dłużej pojeździsz), ale jak "zapowietrzysz" głowice, przy niskim poziomie oleum - może być problem - hydraulika. poza tym sprzęt pierwsza liga!!!do zobaczania na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad-zielony Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 jestem ciekaw jakie przebiegi macie w vn 1500? znajomy nawinął vn 800 ponad 90tys bez remontu (wymieniał tylko łańcuchy rozrządu) czy 1500 też jest tak niezawodny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Wiekszy silnik powinien więcej przejechać,ale wszystko niestety zależy od właściciela.Jesli olej był regularnie wymieniany,a sprzęt nie katowany to jeszcze sporo pohula.Więc nie przebieg jest ważny tylko stan techniczny. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.