Skocz do zawartości

Vulcan VN 1500


jelu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

o właśnie wtrące tutaj bo np; driftera 800

obsrwuję sobie akcje internetowe i ten sam motocykl w niemczech ma 50.000 km przejechane i koszztuje 12.000 zł w polsce już kosztuje 18.300 i odmłodziałÂ bo ma tylko 40.000 km przejechane - w niemczech handlarz twierdzi że trzeba wszytko zrobić bo niewymieniane płyny i opony są kiepski, w polsce już jest idealny - opony prawie nówki i po wszytkich wymianach płynów.

 

co za kraj

ale ni jak to do tematu tak muszę to z siebie wypluć

i to komis motocyklowy

 

pozdrawiam

klaus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą awaryjnoscią to jest że ktoś tam od Zdziśka słyszał że kumpel jego ma brata ktorego szwagier miał znajomego jezdzącego na vulkanie i mu sie pospul .W wiekszoci przypadow jest podobnie.Klaus nic na to nie poradzisz taka juz jest mentalnosc niektorych handlarzy,tylko jeden z drugim sie nie zasatnowi że uda mu sie to dwa no trzy razy i bedzie spalony .A jak trafi na nerwowego to mu gdzie krzywde zrobi :mrgreen: i tyle zyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaus pzrywlokłem go ze stanow a konkretnie to gość od którego go nabyłem a że kawasaki olewa europejski rynek zdążylem sie przekonać na własnej skórze .Koncem sezonu stoje sobie na krzyżowce i nagle delikatne łup.. :? kolo autkkiem wiechal mnie w doope.Mialrm już mu demonstrować z bliska moja prawice ,lewice i.....tak dalej a tu co sie okazuje ...kumpel  :P  8O.Nic wielkiego sie nie stało pękła tylko tylna lampa  w drobiazgi ,kołowalem sie za nia chyba 2 miechy.Serwis mial mnie w doopie i nie chciało im sie sprowadzić konkretnej lamopy z USA bo to nie wersja europejska i dogadaj sie tu z debilami żeby zamówili itp.Ręce opadają.eraz już wiem czym pachnie posiadanie vulkana  :mrgreen: z USA,ale i tak to świetna maszyna.Klaus życze zrealizowania planów pozdrawiam.

No nie mow RAFAL ze moj byly VN-ik mial krakse :P . W Krakowie w sewrwisie Kawasaki mowili, ze dla nich to nie problem czy to wersja europejska czy USA bo i tak wszystkie czesci zamawiaja w Japonii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha intruzik świat jest mały :lol: Zamówilem już u gościa czekam na przesyłke,już 3 tygodnie :evil2: ale mam nadziej sie doczekać.Troche go ubralem kupiulem gmole ,sakwy,osłone chłodnicy .Teraz czeka tylko na lampe i jak tylko wiosna sie ukarze :P Wpadnij kiedys do Stalówki ,pogadamy wypijemy jakiego browca.

 

[ Dopisane: 03-02-2006, 19:31 ]

Teraz dopiero zaczaiłem że to Ty :mrgreen:

 

[ Dopisane: 03-02-2006, 19:32 ]

Mam trybienie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witaj Rafał!

 

Pisałeś o awarii i zniszczonej lampie. Jezeli masz problem spróbuj (jeśli tego nie robiłeś) zamówić lampę w firmie w Warszawie. Firma Kawasaki sprowadzają części do różnych typów - podaję telefon: 0-22 8374455. W logtistyce pracuje p. Bartek, który jest specjalistą. Ale uwaga! Trzeba znać aby uniknąć pomyłek - nr katalogowy. Można go znaleść na diagramach strony Kawasaki. Warto też spytać o cenę!

 

A tak - jeśli lubisz ciężki, wygodny motocykl o niewysilonym silniku (w stosunku do litrażu), dobrze trzymający się drogi, mający wał napędowy - to gratuluję wyboru

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam cała brac motocyklowa!

od kilku dni stałem sie dumnym posiadaczem kawy 1500 nomad z 1998.

co powinienem wiedziec o tym motocyklu,jakie ma wady i zalety,jakie stosowac oleje,płyny,kiedy wymieniac,jakie swieczki,co ile regulacja,czy to prawda ,ze sprowadzone ze szwajcarii nomady sa poblokowane(bo moim rozpedzilem sie do 150 km/h) i to byl koniec jego mozliwosci.

jakie zastosowac wydechy,by lepiej graly od fabryznych(czy pasuja od HD ROAD KING).

i wiele wiele innych informacji przydatnych w codziennym uzytkowaniu.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydechy możesz założyc od czego chcesz ale nie obędzie się bez przeróbki lub dorobienia mocowania.

A prędkość max. to w miarę w normie na takie moto. Może trochę więcej powinien jechać ale to róznie bywa. Moja HD Electra Glide z bólem poleciała 105 mil/h.

Jak cchesz super dzwięk to kup wydech Screamin Eagle od jakiegoś HD i te załóż. Warto bawić się w przeróbki bo dzwięku takiego nigdy nie osiągniesz na innych.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje zakupu.

Jeśli chodzi o tłumiki to "COBRA" ,jest super .Co do innych rzeczy to przecież wszystko masz w książce serwisowej ,jaki olej ,filtr .Jak coś to ci podam na PW jak nie masz .

Mam VN 1500 Classic i te 180 km/na godzinę trzepnąłem,(z przednią szybą ,bagażami i pasażerem ).Co do blokowań to nie sądzę,ale cuda się zdarzają .Kwestia ,czy masz na gaźniku ,czy na szprycy .

Ponoć moduł się zmienia i 10 koników ma więcej,dokładnie nie wiem więc bzdur pleść nie będę .

Swoim jeżdżę ,3 sezon :biggrin: (2003') bez awaryjnie .i nawet 5 letni akumulator daje radę :) .

Edytowane przez Kocz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za informacje ,jak da rade cos wiecej uzyskac poczekam cierpliwie

podrawiam

 

Gratuluje zakupu.

Jeśli chodzi o tłumiki to "COBRA" ,jest super .Co do innych rzeczy to przecież wszystko masz w książce serwisowej ,jaki olej ,filtr .Jak coś to ci podam na PW jak nie masz .

Mam VN 1500 Classic i te 180 km/na godzinę trzepnąłem,(z przednią szybą ,bagażami i pasażerem ).Co do blokowań to nie sądzę,ale cuda się zdarzają .Kwestia ,czy masz na gaźniku ,czy na szprycy .

Ponoć moduł się zmienia i 10 koników ma więcej,dokładnie nie wiem więc bzdur pleść nie będę .

Swoim jeżdżę ,3 sezon :lapad: (2003') bez awaryjnie .i nawet 5 letni akumulator daje radę :biggrin: .

czekam na reszte dokumentacji,bo nie zabralem od poprzednika,ale jak cos to odezwe sie do ciebie kolego z prosba o pomoc

z gory dziekuje

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj,

'98 to na gaźniku, 150 km/h trochę mało (jak na osiągi tego silnika) w standardzie powinieneś mieć jakieś 67-69KM - różnie bywa. co prawda miałem starszą wersję z mocą 72KM i 18okm/h nie było problemem (na skrzyni 4biegowej). zacznij od regulacji gaźnika a przy okazji niech sprawdzą rozmiar dysz - będziesz wiedział czy jest zdławiona - ja nie sądzę. uważaj na POZIOM oleju - bardzo ważna sprawa w tych silnikach. lubią palić olej (i dobrze, dłużej pojeździsz), ale jak "zapowietrzysz" głowice, przy niskim poziomie oleum - może być problem - hydraulika.

poza tym sprzęt pierwsza liga!!!

do zobaczania na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiekszy silnik powinien więcej przejechać,ale wszystko niestety zależy od właściciela.Jesli olej był regularnie wymieniany,a sprzęt nie katowany to jeszcze sporo pohula.Więc nie przebieg jest ważny tylko stan techniczny.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...