Budyn.P Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) (Bardziej doświadczeni) Koledzy i koleżanki pomóżcie!Przy przejściu na wiek jezusowy postanowiłem kupić sobie sprzęt do turystyki dalekiego zasięgo na wale kardana. Od paru dobrych dni czytam, czytam i... mądrzejszy jestem niewiele. Wpadły mi w oko te dwie oferty:http://otomoto.pl/oferta/bmw-rt-bmw-r-1150rt-bardzo-dobry-stan-ID6yjqB9.htmlihttp://otomoto.pl/oferta/yamaha-fjr-1300-kufry-dodatki-ID6yiMK3.html Komentarze do tych sprzętów mile widziane. Pan Europeana wykluczylem, bo przekracza zasoby finansowe...Teraz mam Fazera 600. Wzrost średni (175cm). Budżet 15000-18000 PLN.(Jeżeli w złym watku: przepraszam, prosze o przeniesienie i obiecuje poprawe na przyszłość ;) ) Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez Budyn.P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Na temat motocykli się nie wypowiem. Ale dam dobrą radę: odpuść sobie tego konkretnego handlarza od FJR ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyn.P Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 @Qadrat Ale to jest równie cenna wskazówka, co opinia o tych motocyklach. Oszczędziłeś mi wycieczki... Jestem winny piwko. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Jako uzytkownik motocykla BMW z silnikiem boxer, powiem ci, ze te silniki sa specyficzne (trzesa sie, maja niska kulture pracy, nie za piekny dzwiek), po przesiadce z czterocylindrowej duzej rzedowki bylem mocno zawiedziony :( Teraz gdy sie przyzwyczailem do pracy i charakterystyki tej jednostki to nie narzekam, doskwiera mi tylko brak mocy czasami.FJR bedzie na pewno bardziej dynamiczna i da wiecej sportowych doznan od tego RT. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Tylko z tego będziesz zadowolony... gdzie wysłać flaszkę za dobrą radę, potem podam :icon_mrgreen: P.S. A wiedz ,że mam dość duże doświadczenie z motocyklami... ten zabytek jest klasykiem już nigdy na nim nie stracisz, ( w odróżnieniu od podanych wyżej modeli), ma powera, jedyny w swoim rodzaju gang, nie czuje różnicy, czy jedziesz sam, czy obładowany.... a jak się powoli będziesz decydować, podam więcej szczegółów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 jannikiel Tobie to chyba odbilo na punkcie KZ 1300, oczywiscie w pozytywnym znaczeniu ;) Ja jestem fanem klasycznych Kawasaki i KZ 1300 bbbbbaaaardzo mi sie podoba :) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Janek ..... ile? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nooo... ja zajadły fan Ducati, powiadam Wam, jeśli miałbym wolne parę zł... KZ 1300 moim by był...jeszcze, żebym nim nie jeździł to pal licho...ale jeździłem i powiem... robi wrażenie ( w pozytywnym słowa znaczeniu).. Jak wiecie zapewne, dla mnie każdy motocykl musi mieć to ...coś.. nie wiadomo co to jest, ale to coś...jedni nazywają duszą inni, że to historia i nimb, ja dodam, że to musi być coś takiego, że po przejażdżce na nim ciężko zasnąć, człek naładowany jest jakimiś fluidami... to coś w rodzaju egzaltacji... prawie doświadczenia religijnego... No a cóż porywającego może być w motocyklu będącego odpowiednikiem Opla Vectry 1,6 lpg , albo A4 td ? Klaudio naprawdę nie wiem, bo to nie moje motocykle, do każdego przypisana jest inna cena ten lepszy to 26 tys podobnież, a ten niedokończony nie wiem, trza Ryśka osobiście zapytać... Jak co tel na priva.Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 A spoko, Ja tak z ciekawości ...... a Moto musi mieć to coś, dlatego zostałem przy ST4S :D Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Hm,.. jako użytkownik były BMW a obecny Yamahy FJR pytanie brzmi czego oczekujesz od sprzęta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 FJRa ma więcej elektroniki. Generalnie pierwsze roczniki miały jakieś tam przypadłości w silniku. Większa dużo moc niż w BMW,ale większe spalanie. Komfort wg mnie na minus w fjr w porównaniu do bmw. A ta z linka to lipa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Miałem FJR siedem sezonów, byłem mega zadowolony. Do turystyki super i jak ściągniesz kufry to i w koło komina moża latać. Moc prawie 150 km, dostarcza adrenaliny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 - Twój wzrost przypasuje na FJRe, ludzie z większym wzrostem mogą mieć problem z wbijaniem się kolan w owiewki- RT ma wskaźnik zapiętego biegu, fabrycznie , nie wiem czy FJRa z nowszych lat też to będzie mieć- FJR ma więcej mocy, ale uważam,że przy tych samych prędkościach będzie palić więcej niż RT, może nawet litr różnicy- z w/w łączy się brak 6 biegu, niektórym to mega przeszkadza- jakby co to jeździłem i tym i tym- RT będzie wygodniejszy - większa kanapa, która ma regulowany poziom wysokości (3 stopnie)- może trafisz na RT z radiem fabrycznym - zdarzają się- kultura pracy na plus dla FJR- hamulce, ja mam w RT ze wspomaganiem elektronicznym, uważam że są lepsze niż w FJR- w RT brak chłodnicy cieczy, mniej problemów z wymianą płynu, termostaty, węże itd. , w upalne dni w RT robi się gorąco, ale bez przesady Jeśli masz zamiar latać po autostradach 200 km/h to FJRa mocą lepiej da sobie radę. Ja tam wole RT. W tym przedziale cenowym uważam,że lepiej kupić dobrego RT 1150 niż FJRe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.